راهنمای تورهای هند از تهران | تور هند دهلی اگرا جیپور

وقتی تور هند دهلی آگرا جیپور را برای سفر در تعطیلات نوروز انتخاب می کنید؛ یعنی تصمیم دارید در طولانی ترین تعطیلات ابتدای سال به پر جمعیت ترین کشور دنیا پا بگذارید. کشور هندوستان، کشوری است که پیشینه بسیار بالایی دارد و از جنبه ادیان ها و نژادها، جزو اصیل ترین کشورهای دنیا به شمار می رود. بی شک بازدید از این کشور با اصالت چیزهای زیادی دستگیرتان خواهد شد. کسب تجربه درباره آداب و رسوم مردم هند و خوردن غذاهای پر ادویه و مملو از رنگ در تورهای هند مستقیم از تهران در هیچ جای دیگر دنیا تکرار شدنی نیست.

چرا تورهای هند از تهران را انتخاب کنیم؟

شما بعنوان گردشگر حق دارید بدانید که دلیل انتخاب تورهای هند مستقیم از تهران چیست. همه این دلایل به مقصدتان، یعنی کشور هند باز می گردد. در نقشه های جغرافیایی از کشور هند بعنوان پهناور ترین و پر جمعیت ترین کشورهای آسیایی یاد می شود. ملت بزرگی که با چندین مذهب مختلف و چندین قومیت متفاوت بعنوان گسترده ترین کشور در دنیا شناخته می شود. تلفیق و تطبیق صلح آمیز بین نژادهای مختلف کشورهند از جاذبه های توریستی است که هر گردشگری باید آن را ببینید. اگر اینگونه نباشد یعنی لذت ۵۰ درصد گردش به دور دنیا را کسب نکرده اید.

تورهای-هند-از-تهران

ساحل گردی یکی از برنامه های سفر است که در دو تور بانکوک پوکت و تورهای هند از تهران به چشم می خورد. گفتنی است هر دو این تورها به دلیل ساحل گردی و برخورداری از حمام آفتاب، سرگرمی ها و تفریحات آبی از دلایل انتخاب این تورهای فریبنده و ترغیب کننده هستند. غیر از این نباید از لاینکنف های کشور هندوستان غافل شد. مجسمه های مذهبی و اسلامی در تمام نقاط هند دیده می شود که باید آنها را دید و به دور دنیا سفر کرد. ما باید از وجود مدرنیته در هند بسیار خشنود باشیم؛ چرا که امکان شناختن بازارهای پر زرق و برق و رنگی هند برای ما به آسانی در دسترس است.

سواحل هند

ارزانترین زمان سفر تورهای خارجی آسیایی

یک دلیل برای ترکیب کردن تور هند با تور گوا، گنجاندن ساحل گردی و شب نشینی در ساحل در تور هند گوا می باشد. تماشای رقص دلفین ها و موج سواری از تفریحات سالمی است که می توانید در شهر معروف و ساحلی گوا انجام بدهید. صلح فرهنگ بودائی در جای جای نقاط گوا شما را به حیرت در می آورد و می آموزید که چگونه بتوانید در عین داشتن تفاوت با دیگران سازگار باشید. این نکته را بدانید که غیر از گوا، کارناتاکا و ماهاراشترا از سواحل دیگر کشور هند هستند که نسبت به گوا در درجه های پایین تر قرار می گیرند.

حتما بخوانید: صدور گواهینامه بین المللی در ۱۵ دقیقه!

درباره آب و هوای هند در فصول مختلف سال و بررسی تورهای هند از نظر اقتصادی بطور مفصل صحبت کردیم. با کلیک بر روی عکس پایین از مشاوره رایگان تورهای آسیایی بهره مند شوید. شماره تلفن خودتان را با ما به اشتراک بگذارید تا در اسرع وقت همکاران ما در آژانس گردشگری ارمغان آفاق ایرانیان با شما تماس بگیرند.

فرودگاه های هند

در پاراگرف های قبل ذکر مردیم که کشور هند بعنوان پهناور ترین کشور آسیایی شناخته می شود. در این قسمت می خواهیم نام و آدرس دقیق هر یک از فرودگاه های کشور هند را بازگو کنیم.

تورهای-هند-از-تهران

فرودگاه بین المللی ایندیرا گاندی: این فرودگاه بین المللی در شهر دهلی قرار دارد که با یک باند پرواز جزو سه فرودگاه پر رفت و آمد هند به شمار می رود.

فرودگاه سفدرجونگ دهلی: شهر دهلی در هند شهر بسیار مهمی تلقی می شود؛ چرا که علاوه بر وجود فرودگاه بین المللی در این کشور، قدیمی ترین فرودگاه هند در آن وجود دارد. این فرودگاه قدیمی بدست مهندس های بریتانیایی ساخته شد و به مرور زمان تا الان گسترش پیدا کرده است.

بیمه های مسافرتی سفرهای اروپایی تان را بصورت آنلاین دریافت کنید

فرودگاه دابولیم گوا: این فرودگاه در دسته فرودگاه های عمومی هند قرار می گیرد که علاوه بر هواپیماهای مسافرتی، هواپیماهای نظامی می توانند در باند اختصاصی آن فرود داشته باشند.

فرودگاه بین المللی چاتراپاتی شیواجی بمبئی: شاید نام این فرودگاه کمی برای تان نا آشنا باشد. باید به شما بگوییم که نام قبلی این فرودگاه بین المللی سحر بود و به این نام خوانده می شد. در حال حاضر، پر رفت و آمد ترین و پهناور ترین فرودگاه های کشور هند محسوب می شود.

در خصوص نوع خطوط هوایی باید بگوییم که هواپیمایی های ایران ایر و ماهان ایر از پر درخواست ترین و پر رفت و آمد ترین خطوط هوایی مسافر بری به کشور هند هستند.

در هند چه غذایی بخوریم؟

بی شک تا به خال در مورد تندی و فلفل غذاهای هندی مطالبی به گوش تان خورده است. خودتان هم می دانید که واقعیت متفاوت تر از آن چیزی است که در صحبت های ما رد و بدل می شود. وجود فلفل در غذاهای هندی به گونه ای است که باعث می شود شما با فلفل آشتی کنید و نظرتان نسبت به اینگونه غذاها تغییر کند. غذاهای خیابانی هند آنقدر خوش مزه هستند که مورد قبول ذائقه بسیاری از گردشگران می باشد.

تورهای-هند-از-تهران

بی شک تا به حال در مورد تندی و فلفل غذاهای هندی مطالبی به گوش تان خورده است. خودتان هم می دانید که واقعیت متفاوت تر از آن چیزی است که در صحبت های ما رد و بدل می شود. وجود فلفل در غذاهای هندی به گونه ای است که باعث می شود شما با فلفل آشتی کنید و نظرتان نسبت به اینگونه غذاها تغییر کند. غذاهای خیابانی هند آنقدر خوش مزه هستند که مورد قبول ذائقه بسیاری از گردشگران می باشد.

وادا پادا

وادا پاددا همان غذای مشهور هندی است که می توان آن را جایگزین همبرگر های گوشتی دانست. هیچ غذایی در هند همانند وادا پادا پر طرفدار نیست. دسترسی به غذا در کشور هند بسیار ساده است. لازم نیست ساعت ها در رستوران ها منتظر بمانید. دکه های دوست داشتنی کنار خیابان همواره غذای گرم دارند و آماده ارائه خوشمزه ترین و معروف ترین غذای هند یعنی وادا پادا هستند. سیب زمینی آب پز به همراه ادویه جاتی نظیر فلفل قرمز تند و دانه های ریز گشنیز که بهمراه سیر طبخ می شود؛ دستور غذایی مشهور ترین غذاهایی است که در تور هند از تهران می توان تست کرد. این موادی که برای طبخ وادا پادا گفتیم، در آرد سوخاری غلتانده می شود. سپس در آماده سازی نهایی وادا پادا، مواد مرحله قبل بهمراه فلفل سبز بزرگ در نان همبرگر سرو می شوند.

تورهای-هند-از-تهران

همه خوراکی های هند به غذاهای تند و فلفلی ختم نمی شود. بستنی های رنگارنگ و یخی که با شهدها و شیره های سنتی ترکیب می شوند؛ لذتی تکرار نشدنی و دلچسب را برای شما به ارمغان می آورد. غیر از ترکیب شهدها و شیره ها در بستنی های دوست داشتنی و خیابانی هند، انواع مغزهای اصیل هندی هم در بین این بستنی های طرح دار به چشم می خورد. با این همه تفاسیر، لذت حضور در تورهای هند از تهران را نمی توان نادیده گرفت. برا یاطلاع از آخرین قیمت پکیج تورهای هند از تهران با همکاران ما در ارمغان آفاق ایرانیان تماس بگیرید.

دفتر مشهد : ۰۹۱۵۷۲۳۷۸۰۰ — ۳۷۲۳۷۸۰۰ – ۰۵۱

همکاران ما