معروف ترین رستوران های یزد – رستوران گردی در شهر یزد

افراد خوش سفر، افرادی هستند که تمام دنیا را خانه خود می دانند و تمام سعی و هدف شان از سفر به کشورها و شهرهای دیگر شناخت مکان ها، افراد و در نهایت ایجاد روابط جدید برای ادامه زندگی شان هستند. این دسته از افراد شخصیت های نمایشگر و خود نما ندارند و هر کسی که آنها را به عنوان همسفر انتخاب می کند نهایت لذت را از سفر خود خواهند داشت. برای مثال این افراد پس از اینکه بصورت آنلاین از سایت آژانس مسافرتی ارمغان آفاق ایرانیان ارزان ترین بلیط هواپیما تهران یزد را تهیه کردند، به دنبال معروف ترین رستوران های سنتی شهر یزد هستند تا بتوانند هم در وقت خود صرفه جویی کنند و بدانند که در طول سفر چه برنامه هایی را پیش رو خواهند داشت.

بساط ایران گردی به پاست! از راز آلود ترین مکان های ایران مطلع هستید؟

لیست معروف ترین رستوران های شهر یزد

کافه رستوران فوکا | بهترین کافه رستوران یزد از نگاه مردم

معروف ترین کافه رستوران های یزد

داشتن دو منوی فارسی و انگلیسی در کافه رستوران فوکا در شهر یزد این امکان را به شما می دهد تا بتوانید از مهمانان خارجی تان بطور کامل پذیرایی کنید و دغدغه ی هیچ چیز دیگر را نداشته باشید. در منوی کافه رستوران فوکا می توانید طیف گسترده ای از غذاهای ایرانی، نوشیدنی های سرد و گرم، شیرینی های شکلاتی و خامه ای را ببینید و انتخاب کنید. لیست غذاهای فرنگی این کافه رستوران در یزد از جامع ترین لیست های غذایی می باشد که شما می توانید از بابت سالم و بهداشتی بودن غذاها اطمینان کامل داشته باشید. با توجه به اینکه از تاسیس کافه رستوران فوکا بیش از دو سال نمی گذرد اما برخورد خوب پرسنل متعهد این رستوران، دکوراسیون منحصر به فرد و خاص و منوهای جامع ایرانی و خارجی توانسته است تصویر خوبی از خود در بین مشتری های بومی و غیر بومی به نمایش بگذارد.

آدرس کافه رستوران فوکا در شهر یزد: خیابان مسجد جامع، نرسیده به مسجد جامع

شماره تلفن کافه رستوران فوکا در شهر یزد: ۰۳۵۳۶۲۰۸۵۲۰

رستوران آقای قهوه چی | بهترین رستوران یزد از نگاه مردم

اگر می خواهید در طول سفرتان به یزد باقالی پلو با ماهیچه بخورید، رستوران حاجی آشپز یا آقای قهوه چی را انتخاب کنید. شما با سفر به یزد می توانید طعم خوش باقالی پلوی یزدی را که با زرشک تزئین شده است را بچشید. رستوران حاجی آشپز یا تالار یزد به سالن هایی مجزا و مجهزی است که به شما این امکان را می دهد تا مراسم های کاری، جشن های خانوادگی و عروسی را برگزار کنید. گفتنی است که رستوران آقای قهوه چی در یزد از قدیمی ترین و معروف ترین رستوران های شهر یزد به شمار می رود.

آدرس رستوران آقای قهوه چی در یزد: بلوار جمهوری، نرسیده به دروازه قرآن

شماره تلفن کافه رستوران فوکا در شهر یزد: ۰۳۵۵۲۲۶۶۶۱

نحوه اجاره خودرو در یزد چگونه است؟

رستوران هتل جاده ابریشم | با کیفیت ترین رستوران یزد از نگاه مردم

همانطور که از اسم این رستوران پیداست، قدیمی ترین رستوران شهر یزد رستوران هتل جاده ابریشم می باشد. دیدن برج های بادگیر و خانه های خشتی قدیمی و سنتی از جاذبه های گردشگری شهر یزد است که چشمان هر گردشگر داخلی و خارجی را متوجه خود می کند. رستوران هتل جاده ابریشم جزء رستوران هایی است که بعنوان میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. رستوران هتل جاده ابریشم در منطقه ی کهن و باستانی شهر یزد بنا شده است و با رفتن به پشت بام این رستوران می توانید تمام جلوه ی سنتی شهر یزد را ببینید.

آدرس رستوران هتل جاده ابریشم در یزد: خیابان مسجد جامع، کوچه‌ ی نو

تلفن رستوران هتل جاده ابریشم در یزد: ۰۳۵۳۶۲۵۲۷۳۰

کافه رستوران بام یزد | بهترین رستوران یزد از نگاه مردم

لیست معروف ترین رستوران ها و کافه های یزد

شهر یزد به زیباترین شهر خشتی جهان معروف می باشد، از این رو سفر به شهر یزد می تواند ماجراجویانه ترین و تفریحی ترین شهر در ایران باشد. شهر یزد بخاطر جاذبه های دیگری مانند شهر دوچرخه ها، شهر قنات و قنوت شناخته می شود. در طول سفر به یزد خیلی خوب است که از غذاهای سنتی ایرانی و اصیل هم امتحان کنید. شب های کافه رستوران بام یزد بیش از هر زمان دیگری می تواند برای شما لذت بخش باشد. منظره های بادگیر و چراغ های روشن در شب ها از جاذبه های خاص شهر به حساب می آید. در کنار مناظر زیبایی که در این رستوران می بینید، غذاهای خوش طعم و با اصالت کافه رستوران بام یزد می تواند حس مثبت سفر شما را به اوج برساند.

آدرس کافه رستوران بام در یزد: ابتدای خیابان مسجد جامع، بعد از بانک ملی

 شماره تلفن ستوران بام در یزد: ۰۵۳۳۶۲۱۶۴۴۶

کافه و رستوران ایرانی قدیمی یزد | با کیفیت ترین رستوران یزد از نگاه مردم

رستوران گردی در معروف ترین رستوران های یزد

یکی از دلایل انتخاب رستوران های قدیمی در طول سفر، نوستالژی بودن این رستوران هاست. کافه و رستوران ایرانی در یزد می تواند این حس را در شما بیش از پیش فعال کند و شما را به خاطره های گذشته تان ببرد. آش شولی، آش گندم، آش آبغوره، آش آلو، آش خوش عطر و طعم انار، کوفته لپه یزدی و هزاران نوع خورشت و آش در منوی غذایی کافه رستوران ایرانی قدیمی یزد دیده می شود. شما می توانید با ذوق و سلیقه ای که دارید به انتخاب هر کدام بپردازید. هر دو نوع کوفته لپه یزدی و کوفته لپه تبریزی در ایران به دلیل طبخ بسیار خوب شان مشهور می باشند اما کوفته لپه یزدی نسبت به کوفته لپه تبریزی تفاوت های بسیاری دارد. کوفته لپه یزدی در شهر یزد از محبوب ترین و رایج ترین نوع غذاهای سنتی به شمار می آید.

آدرس کافه و رستوران ایرانی قدیمی یزد: خیابان مسجد جامع، انتهای بازارچه ‌ی صرافها

شماره تلفن کافه و رستوران ایرانی قدیمی یزد: ۰۳۵۳۶۲۰۵۰۸۴

همکاران ما