اجاره ماشین در یزد | نحوه ی اجاره خودرو در یزد

یزد یکی از شهرهای تاریخی و شناخته شده در جهان است. برای ایران گردی، یزد می تواند مقصد بسیار عالی و خاطره انگیزی باشد. اگر شما قصد سفر به این شهر را دارید، از هر نقطه ی ایران می توانید خودرو دلخواه خود را از ما اجاره کنید و راهی یک سفر تاریخی شوید. با ما همراه باشید تا اطلاعات کامل تری از اجاره ماشین در یزد را در اختیار شما قرار دهیم.

اجاره ماشین در یزد

نحوه ی اجاره ماشین از ارمغان

در ابتدا باید بدانید چگونه و از چه محلی می توانید خودرو خود را اجاره کنید. شما می توانید از طریق سایت ارمغان ، فرم پر کرده و به صورت آنلاین و در هر مکانی که دسترسی به اینترنت دارید، خودرو خود را رزرو کنید. برای اجاره خودرو ایستگاه های متعددی در یزد قرار دارد که از جمله آنها ایستگاه های راه آهن، فرودگاه ها و هتل ها می باشد. پس شما هیچ مشکلی از این بابت نخواهید داشت و در هر ساعتی از شبانه روز می توانید اتومبیل شخصی خود را از ما اجاره نمایید.

کرایه ی ون در یزد

همین حالا می توانید برای یک سفر هیجان انگیز و گروهی برنامه ریزی کنید. خودتان یک تور خانوادگی و صمیمی راه بیاندازید و لذت خاطره های تکرار نشدنی را با اعضای خانواده و دوستان تجربه کنید. با اجاره ون در یزد به بازدید جاذبه های تاریخی بروید و به ماجراجویی در مناطق و جاده های بکر یزد بپردازید.

اجاره ماشین با راننده در یزد

اگر حوصله رانندگی طولانی مدت را ندارید و میخواهید در حین سفر خود فقط به تفریح و استراحت بپردازید، اجاره یک خودرو با راننده را به شما پیشنهاد می دهیم. یک سفر لاکچری و بدون دغدغه را تجربه خواهید کرد و راهنمایی برای رسیدن به مقاصد گردشگری و جاذبه های یزد را در اختیار خواهید داشت.

اجاره ماشین عروس در یزد

اگر دوست دارید تا در مهم ترین شب زندگی تان یعنی شب عروسی، ماشین عروستان ماشینی لوکس باشد کافی است ارمغان را برای اجاره خودرو انتخاب کنید. آفر های ویژه ای را برای شما آماده کردیم تا بتوانید ماشین لوکس و ارزانی اجاره کنید. شبی رویایی و خاص را برنامه ریزی کنید و از ما بخواهید تا این شب را برای شما زیباتر جلوه دهیم.

اجاره ماشین بدون راننده در یزد

مدارک وشرایط اجاره ماشین در یزد

  • تصویری از مدارک شغلی درخواست کننده خودرو
  • یک فقره چک و سفته در وجه خودرو که پس از اتمام قرارداد به شما باز گردانده می شود.
  • پرداخت مبلغی تعیین شده برای ضمانت جریمه های احتمالی، این مبلغ پس از ۷۰ روز به حساب شما بازخواهد گشت که این مبلغ به شرح زیر است:
    • بیش از ۷روز : ۵۰۰ هزارتومان
    • کمتر از ۷ روز: ۱۰۰ هزار تومان

برای اجاره ماشین در مشهد و اصفهان کلیک کنید

همکاران ما