اجاره ماشین در اصفهان | ماشین لوکس و اقتصادی

امروزه برای صرفه جویی در هزینه ها افراد به اجاره ماشین روی آورده اند. با اجاره ماشین می توانیم از مشکلاتی همچون، هزینه های اصطحلاک خودرو و پرداخت انواع بیمه ها و غیره خلاصی پیدا کنیم. اجاره ماشین در اصفهان یکی از گزینه هایی ست که می تواند بسیاری از مشکلات شما در سفر را حل کند. با ارمغان همراه باشید تا از خدمات منحصر به فرد ما در زمینه ی اجاره ماشین، آگاه شوید.

اجاره خودرو در اصفهان

اجاره ماشین از ارمغان چه فوایدی برای ما دارد؟

اجاره ماشین لوکس در اصفهان

در اختیار داشتن و رانندگی با یک ماشین لوکس و پیشرفته، می تواند بسیار لذت بخش و خاطره انگیز باشد. هم چنین اگر می خواهید به یک جلسه ی اداری مهم و یک قرار کاری تشریفاتی بروید، ما به شما اجاره یک ماشین لوکس را پیشنهاد می دهیم. یکی دیگر از موارد اجاره این نوع خودروها، شیک جلوه دادن مراسم عروسی و استفاده از یک اتومبیل لوکس برای مراسم ازدواج شماست. باید بدانید این نوع خودروها را نیز می توانید با راننده هم اجاره نمایید و مهمانان مهم خود را از فرودگاه به مکان مورد نظر خود ترانسفر کنید.

اجاره ماشین ارزان در اصفهان

اگر می خواهید به یک سفر کاری بروید و ظاهر یک خودرو برای شما اهمیتی ندارد، می توانید از این گزینه بهره مند شوید و با اجاره ی یک خودرو ارزانتر سفر خود را برنامه ریزی کنید. حتی برای مقرون به صرفه تر شدن هزینه های یک سفر تفریحی می توان خودرویی معمولی تر و ارزانتر را انتخاب کرد و راهی یک سفر کم خرج شوید.

با اجاره ماشین در اصفهان از مناطق زیبا و جاده های بکر دیدن کنید

همانطور که می دانید، اصفهان یکی از قطب های گردشگری ایران است، پس جاذبه ها و آثار تاریخی بسیاری برای دیدن دارد که اگر بخواهید با تور به اصفهان بروید، شاید نتوانید از همه ی این مناطق دیدن کنید. با اجاره ی یک خودرو شخصی شما دیگر محدود به زمان و مکان خاصی نمی باشید و آزادانه به هر سمت و سویی می توانید برانید و از این سفر حداکثر لذت را ببرید.

مدارک اجاره ماشین در اصفهان

مدارک و شرایط لازم برای اجاره ماشین

  1. عکس از مدارک شغلی درخواست کننده خودرو
  2. یک فقره چک و سفته در وجه خودرو، این چک پس از اتمام قرارداد به شما باز می گردد.
  3. پرداخت مبلغی معین برای ضمانت از جریمه های احتمالی، این مبلغ بعد از ۷۰ روز به حساب شما بازخواهد گشت.
    1. کمتر از یک هفته: ۱۰۰ هزار تومان
    2. بیشتر از یک هفته: ۵۰۰ هزار تومان

برای اجاره ماشین در شیراز، تهران و مشهد کلیک کنید

همکاران ما