امن ترین کشورهای جهان برای زندگی کدامند؟

شاید تا به حال این سوال برایتان پیش آمده باشد که مردم چه کشورهایی خوشبخت هستند؟ و یا زندگی در چه کشورهایی آرام و بدون دردسرتر است؟ بهتر است کمی رویا پردازی کنیم، کشوری را در نظر بگیرید که در آن شما می توانید با خیال راحت در خیابان هایش قدم بزنید و از چیزی واهمه نداشته باشید، کشوری که آمار خشونت آن درصد خیلی پایینی دارد. اگر دوس دارید بهترین و امن ترین کشورهای جهان برای زندگی را بشناسید با ما همراه باشید.

معرفی ۱۰ تا از بهترین و امن ترین کشورهای جهان

  1. ایسلند
  2. نیوزیلند
  3. اتریش
  4. پرتغال
  5. دانمارک
  6. کانادا
  7. جمهوری چک
  8. سنگاپور
  9. ژاپن
  10. ایرلند

ایسلند

ایسلند

ایسلند کشوری که سطح سواد مردم آن ۱۰۰ درصدی اعلام گردیده و از پیشرفته ترین کشورهای دنیا شناخته می شود. این کشور در سال های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۱ از غلبه با بحران های بانکی، سر بلند بیرون آمده و نرخ جرم و جنایت در آن نادر است. مردم ایسلند به سالم ترین و شادترین مردم دنیا معروفند و امروزه هیچ ارتشی در این کشور وجود ندارد. ایسلند منتخب امن ترین کشور جهان در سال ۲۰۱۹ می باشد و در سطر جدول قرار دارد.

نیوزیلند، یکی از منتخب بهترین و امن ترین کشورهای جهان

نیوزیلند. بهترین و امن ترین کشورهای جهان

این کشور زیبا یکی از صلح دوست ترین، مهربان ترین و صبورترین، مردمان دنیا را در خود جای داده است. نرخ جرایم در نیوزیلند بسیار پایین می باشد و احترام به حقوق انسانی از مهمترین شاخص های رفتاری این مردم است. یکی از دلایل امن بودن این کشور توانایی های نظامی عالی و ثبات سیاسی آن است.

اتریش

اتریش

اتریش یکی از کشورهای اروپایی ست که از استانداردهای بالای زندگی پیروی می کند و اقتصادی پویا دارد. نظام آموزشی این کشور یکی از تحسین شده ترین نظام های آموزشی دنیاست و مردم اتریش همگی از سطح سواد بالایی برخوردارند. سیاست های خارجی این کشور بسیار منعطفانه و بی طرف می باشد و هم چنین اتریش شریک تجاری پرمنفعتی برای سایر کشور ها است. باید بدانید، وین پایتخت این کشور، یکی از راحت ترین و امن ترین شهرها در جهان، برای زندگی معرفی گردیده است.

حتما بخوانید: ارزانترین کشورهای دنیا برای زندگی

پرتغال

پرتغال

از آرام ترین و بهترین کشورهای جهان، پرتغال است. این کشور از مردمان خوش رو و منظمی بهره مند است که کارهای خود را برنامه ریزی شده و دقیق انجام می دهند. پرتغال یکی از کشورهای توسعه یافته است که بیشی از ۹۷ درصد مردم آن، پرتغالی هستند. همین امر می تواند یکی از دلایل مهم امنیت و کم شدن تعارضات در این کشور باشد. میزان جرایمی همچون کلاهبرداری و دزدی در این کشور پایین است.

دانمارک در لیست بهترین و امن ترین کشورهای جهان

دانمارک. بهترین و امن ترین کشورهای جهان

دانمارک همیشه کوشیده تا از جنگ های نظامی دوری کند و اکثرا بر اقتصاد داخلی خود تمرکز می کند. مردم این کشور بسیار آرام و در انجام کارها خوش بین هستند. از اساسی ترین مسائل مهم مردم دانمارک، برابری جنسیتی، مسئولیت پذیری اجتماعی و بهداشت و درمان است. کپنهاگ، پایتخت این کشور، یکی از بزرگترین جامعه های پیرو هوای پاک می باشد و مردم بیشتر با دوچرخه در شهر تردد می کنند.

کانادا

کانادا

یکی از دلایل شاخصی که همه ی مهاجران را به کشور کانادا جذب می کند، خدمات ویژه ای همانند کلاس های آموزش زبان و کارگاه های خصوصی آن است که دولت کانادا برای تازه واردها ارائه می دهد. کانادا به دلایل مختلفی به عنوان بهترین و امن ترین کشور برای زندگی انتخاب شده است که از جمله ی آن اقتصاد پویا، قابلیت های فرهنگی و مزایای کاری بسیار آن می باشد.

جمهوری چک

جمهوری چک. بهترین و امن ترین کشورهای جهان

بار دیگر یکی از کشور های اروپایی در این لیست کشور های امن جهان قرار دارد. جمهوری چک در رده های بالایی از این جدول قرار دارد و یکی از دموکرات ترین کشورهای جهان است. جمهوری چک دارای مردمی صلح طلب می باشد و جرایم خشونت آمیز در این کشور بسیار محدود است.

سنگاپور

سنگاپور

سنگاپور کشوری در آسیاست که می توانید بدون هیچ دل نگرانی در خیابان هایش قدم بزنید. دزدی در این کشور بسیار کم است و از امنیت بالایی برخوردار می باشد. این کشور مردم ثروتمند و مدرنی دارد و یکی از لوکس ترین کشورهای آسیا به شمار می رود. سنگاپور محل امنی برای زندگی و سفر است.

ژاپن، یکی از بهترین و امن ترین کشورهای جهان

ژاپن. بهترین و امن ترین کشورهای جهان

ژاپن، یک کشور بسیار پیشرفته و در عین حال یکی از آرام ترین کشورهای جهان شناخته می شود. مردم این کشور بسیار فعال، کوشا و صبور هستند و رفتار مودبانه و دوستانه ای نسبت به غریبه ها و یکدیگر دارند. هم چنین مقصد گردشگری بسیاری از توریست های جهان است زیرا از مناطق دیدنی و جاذبه های زیبایی بهره مند می باشد.

ایرلند

ایرلند. بهترین و امن ترین کشورهای جهان

این کشور زیبا و امن در شمال غربی اروپا قرار دارد. سطح تحصیلات و رفاه این کشور بسیار بالاست و جرم و جنایت در این کشور به ندرت اتفاق می افتد. ایرلند همواره از مناقشات جنگی به دور است و طرفدار پرپا قرص رفتار انسان دوستانه و صلح جویانه می باشد.

همکاران ما