ارزانترین کشورهای دنیا برای زندگی

حتما بارها به این مسئله که کدام کشورها برای زندگی مناسب تر هستند اندیشیده اید! یا اینکه هزینه ی زندگی و رفت و آمد در کدام کشورهای دنیا ارزانتر خواهد بود؟ امروز می خواهیم به سوالات شما در این زمینه پاسخ بدهیم. در ادامه ی این مطلب در مورد ارزانترین کشورهای دنیا برای زندگی می خوانید و امیدواریم که برای شما عزیزان مفید واقع شود.

معرفی ارزانترین کشورهای دنیا برای زندگی

مکزیک

مکزیک.ارزانترین کشورهای دنیا برای زندگی

به دور از باور مردم که کشورهای آمریکایی، کشورهای پرهزینه ای برای زندگی هستند، باید بدانید مکزیک یکی از کشورهای نسبتا ارزان در قاره آمریکا می باشد. در این کشور شما با داشتن یک دستمزد معمولی می توانید امکانات یک زندگی خوب را فراهم کنید. برای مثال با پرداخت ماهیانه ۶۹۰ پزو مکزیک می توانید در مرکز شهر آپارتمان تک خوابی را اجاره کنید و تنها با پرداخت تقریبا ۵٫۰۰۰ هزار تومان تردد کنید و حمل و نقل شما هم هزینه ی آنچنانی ندارد. درست شنیده اید که مکزیک از امنیت پایینی برخوردار است اما مردمانی با آداب و رسوم جالب و عقاید خاص دارد.

آذربایجان

آذربایجان.ارزانترین کشورهای دنیا برای زندگی

حتما متعجب شده اید که چرا این کشور در لیست کشورهای ارزان دنیا قرار دارد. کشوری که در صنعت گردشگری بسیار موفق بوده و از شرایط آب و هوایی خوبی بهره مند است. البته این را هم باید بدانیم که شهرهای مهم این کشور همانند باکو هزینه های گرانی برای اقامت از شما می طلبد اما زندگی کردن در شهرهای دیگر آن نسبتا ارزان و به صرفه تر هستند. هزینه ی رفت و آمد با وسیله ی نقلیه در این شهر حدود ۵۰۰۰ هزار تومان در ماه می باشد و اجاره ماهیانه یک آپارتمان مبله در منطقه های معمولی آن حدود ۳٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون تومان است. اگر بخواهید وعده های غذایی خود را در رستوران میل نمائید باید تقریبا برای هر وعده ۷۰٫۰۰۰ هزار تومان هزینه کنید. آذربایجان کشور آتشفشان هاست پس قبل از مهاجرت به این کشور همه مسائل را دقیق بسنجید.

گرجستان

گرجستان

این کشور زیبا که در نزدیکی خودمان قرار دارد، طبیعت های زیبا و مناطق دیدنی جذابی را داراست. تفلیس و باتومی دو شهر توریست پسند و معروف گرجستان است که برای زندگی نیز مناسب می باشد. هزینه ها در این کشور هم نسبتا ارزان تر است. برای مثال، صرف یک وعده غذا در یک رستوران معمولی حدود ۹۰٫۰۰۰ هزار تومان می باشد. هزینه ی رفت و آمد عمومی در ماه، تقریبا ۱۱۰٫۰۰۰ هزار تومان است.

حتما بخوانید : به کدام کشورهای دنیا بدون نیاز به ویزا می شود سفر کرد؟

هند، ارزانترین کشور دنیا برای زندگی

هند.ارزانترین کشورهای دنیا برای زندگی

هند به عنوان ارزانترین کشور دنیا شناخته شده و هزینه های زندگی در این کشور بسیار ارزان می باشد. همانطور که می دانید هند یکی از زیباترین مناظر طبیعی و جالب ترین مردمان دنیا را دارد. عقاید متفاوت و حیات وحش بکر این کشور هر ساله توریست های زیادی را مجذوب خود می کند. پس زندگی در کشوری پهناور با هزینه های کم می تواند عالی بنظر برسد. می توانیم هزینه ی یک منزل مسکونی در مرکز شهر را ۲۶ هزار روپیه به شما نرخ بدهیم و هزینه ی خوردن یک وعده غذا در رستوران های معمولی آن ۳۰۰ روپیه برای هر نفر است.

یونان

یونان

یونان کشوری است که امروزه ۵۰ درصد نیروی کار آن را افراد خارجی تشکیل می دهند. این کشور در ناحیه ی جنوب شرقی اروپا و در مجاورت دریای اژه قرار دارد. آب و هوای مدیترانه ای باعث رونق و سرزندگی این کشور شده است. یونان نسبت به کشورهای اروپایی دیگر هزینه های کمتری برای اقامت می طلبد و جزو ارزانترین کشورهای دنیا برای زندگی می باشد. هزینه ی خوراک در این کشور برای هر وعده حدود ۱۲۰٫۰۰۰ هزار تومان و اجاره ماهیانه یک آپارتمان ۳ خوابه در مرکز شهر حدود ۵٫۴۰۰٫۰۰۰ هزار تومان می باشد. میانگین دستمزد ها بعد از کسر مالیات در کشور یونان حدود ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون تومان است.

برای رزرو تور زمینی آذربایجان و تورخارجی دیگر با ما در تماس باشید.

دفتر مشهد: ۳۷۲۳۷۸۰۰ -۰۵۱ — ۰۹۱۵۷۲۳۷۸۰۰

همکاران ما