اجاره ماشین در بندرعباس و هرمزگان

مهم ترین و بزرگترین بندر جنوب ایران، بندرعباس می باشد که نام قبلی آن بندر گمبرون بوده است. نکته ی حائز اهمیتی که باید بدانید این است که هزینه ها در این بندر بیشتر از بنادر دیگر خلیج فارس است، بنابراین سفر کردن با وسایل نقلیه ای همچون تاکسی می تواند هزینه های زیادی بر روی دوش ما بگذارد. هم چنین نمی شود از آن همه مناطق دیدنی و زیبایی که در این بندر وجود دارد بگذریم. پس چاره چیست؟ ما به شما اجاره ماشین در بندرعباس را پیشنهاد می دهیم، با اجاره یک خودرو شخصی علاوه بر برنامه ریزی هزینه ها، می توانید از اقصی نقاط این شهر بندری زیبا دیدن فرمایید.

بندر عباس

خدماتی که ما به شما برای اجاره ماشین در بندرعباس ارائه می دهیم

با بهترین خودروها به بندرعباس سفر کنید

از لوکس ترین تا به صرفه ترین خودروها را به شما پیشنهاد می دهیم و در اکثر شهرهای ایران شعب معتبر داریم. خودرو خود را از شهری که می خواهید اجاره کنید و در شهر مقصد خود به ما تحویل بدهید و یا بالعکس.

مسیر طلایی را دنبال کنید

مسیر طلایی، طرحی ست که شرکت ما به شما پیشنهاد می دهد و از این طریق شما می توانید سفرهای یکطرفه از ما هدیه بگیرید، شما در بازه ای مشخص خودرو مورد نظر خود را انتخاب می کنید و به صورت رایگان سفر یکطرفه به مقصد خود را خواهید داشت. کافی ست به شرح زیر عمل کنید:

  • برای اجاره خودرو به صورت یکطرفه و رایگان باید فرم پر کنید.
  • برای مشاهده مسیرهای رایگان کلیک کنید.
اجاره ماشین در بندرعباس

لذت ترانسفر شدن با اجاره خودرو با راننده در بندرعباس

ما با بهترین کادر مجرب در ترانسفر شما و مهمانان گرامی تان در خدمت گزاری حاضر هستیم. در کمتر از ۳ ساعت ماشین خود را انتخاب، رزرو و با راننده تحویل بگیرید. از این خدمت کاربردی می توانید برای مراسم رسمی در کنفرانس ها و سمینارها استفاده کنید و مهمانان خارجی و ویژه خود را تا هر سازمان و مقصدی که می خواهید، ترانسفر کنید. اگر بندر عباس را برای سفر انتخاب کرده اید، از شانس ویژه ای بهره مند شده اید، زیرا این خدمت تنها در چند شهر محدود ایران اجرایی می شود که شهر منتخب شما، بندرعباس هم جزء این لیست می باشد. می توانید جاذبه های دیدنی بندرعباس و سواحل زیبایش را با یک خودرو مجهز و تمام اتوماتیک با راننده های مجرب ما امتحان کنید. لذت یک سفر بی دغدغه و آرام را از ما بخواهید.

اجاره ماشین آنلاین و ارزان در بندرعباس و هرمزگان

شما می توانید همین الان و از هر درگاه اینترنتی که به آن دسترسی دارید ماشین خود را انتخاب کنید و به صورت آنلاین آن را رزرو نمایید. این یکی از ویژگی های منحصر به فردی است که شرکت ارمغان به شما ارائه می دهد.

مدارک مورد نیاز برای اجاره ماشین در بندرعباس

  • عکس از مدارک شغلی متقاضی خودرو
  • چک و سفته ای به مبلغ خودرو درخواستی شما ( که بعد از پس دادن خودرو به شما بازمی گردد)
  • اخذ مبلغی تعیین شده برای ضمانت جریمه های احتمالی (این مبلغ بعد از ۷۰ روز به حساب شما برمی گردد) * نکته : این مبلغ وابسته به مدت اجاره خودرو متفاوت خواهد بود:
    • کمتر از ۷ روز اجاره: ۱۰۰ هزار تومان
    • بیشتر از ۷ روز اجاره: ۵۰۰ هزار تومان

برای اجاره ماشین دراصفهان ،کیش، قشم با ما در تماس باشید.

دفتر مشهد: ۳۷۲۳۷۸۰۰ -۰۵۱ — ۰۹۱۵۷۲۳۷۸۰۰

همکاران ما