اجاره ماشین در تبریز ، تبریز را متفاوت سفر کنید

راه های نرفته در تبریز را با اجاره یک ماشین بپیمایید! با اجاره خودروهای بدون راننده و با راننده، در هر ساعتی از شبانه روز می توانید بهترین تجربه های کاری و تفریحی خود را با ما داشته باشید؛ حتی بهترین شب زندگی خود را با انتخاب یک خودروی لوکس و زیبا و با کمترین هزینه، برنامه ریزی کنید. در ادامه ی مطلب با ارمغان باشید تا اطلاعات کامل تری را در این زمینه به شما ارائه دهیم.

اجاره ماشین برای کارهای اداری در تبریز

چرا در تبریز ماشین اجاره کنیم؟

اجاره ماشین امروزه بسیار مورد پسند افراد قرار گرفته و به دلیل های متفاوتی می توانیم ماشینی را در اختیار بگیریم، که ما به بررسی چند مورد از آنها می پردازیم.

اجاره ماشین برای کارهای اداری در تبریز

علاوه بر صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد با وسایل نقلیه ی هم چون تاکسی و آژانس، در اختیار داشتن یک خودرو اجاره ای می تواند خیلی کار راه انداز و بهینه باشد. با اجاره یک ماشین می توانید بهترین مسیرها را برای رسیدن به محل کار انتخاب کنید و سرعت عمل خود را برای انجام کارها بالا ببرید. برای رسیدن به مسیرهای طولانی و پر پیچ و خم یک کنفرانس اداری و یک سمینار مهم اجاره یک ماشین می تواند بخش پر اهمیتی در انجام اعمال روزانه ما باشد. هم چنین از هزینه هایی هم چون اصطلاک ماشین و هزینه های بالای تعمیر اتومبیل شخصی رهایی پیدا کنیم.

اجاره ماشین در سفر به تبریز

سفر به تبریز

سفر یکی از علایق هر فردی ست و انرژی های تخلیه نشده درونی ما را تحت تاثیر قرار می دهد. برای یک سفر خوب و عالی به چه چیزی احتیاج داریم؟ با یک حساب سر انگشتی می توانید دریابید که هزینه های سفر شما با اجاره یک خودرو می تواند مقرون به صرفه تر باشد. با اجاره خودرو از ارمغان می توانید اتومبیل خود را از یک شهر اجاره و در شهری دیگر تحویل دهید. مسیرهای هیجان انگیزی که هرکسی رغبت پیدا نمی کند پا در این مسیرها بنهد را شما می توانید طی کنید و مناطق سرسبز و بکر تبریز را به چشم ببینید. سفر به تبریز با اجاره یک ون هم می تواند هیجان انگیز و خاطره ساز باشد. باید بدانید اکثر مردم تبریز ترک زبان هستند و شما به راحتی نمی توانید با آنها ارتباط برقرار کنید، با اجاره یک خودرو با راننده ی مسلط به زبان ترکی و به عنوان راهنمای محلی سفر، یک تور خانوادگی و دوستانه را به بهترین روش تجربه کنید.

اجاره ماشین برای عروسی

اجاره ماشین برای عروسی در تبریز

ما در رویایی ترین شب زندگیتان هم کنارتان هستیم. رانندگی در شب عروسی می تواند یکی از دغدغه های شما باشد، با اجاره یک خودرو با راننده می توانید از این معضل بزرگ رهایی پیدا کنید و با خیال آسوده در اتوموبیل اجاره ای خود ریلکس کنید و از یک شب فراموش نشدنی لذت ببرید. برای افراد هیجانی تر پیشنهاد دیگری داریم؛ ماشین لوکس و شیکی را انتخاب کرده و لذت رانندگی در این شب را از آن خود سازید. هر یک از این دو، ماشین بدون راننده و با راننده مزیت های خاص خود را دارد و انتخاب آن با شماست.

مدارک لازم برای اجاره ماشین در تبریز

۱٫ تصویر گرفته شده از مدارک شغلی متقاضی ماشین
۲٫ یک فقره چک و سفته به مبلغ خودرو ( پس از اتمام قرارداد به شما بازگردانده میشود)
۳٫ پرداخت مبلغ از پیش معین شده برای ضمانت جریمه های احتمالی ( که پس از ۷۰ روز به حساب شما باز خواهد گشت) این مبلغ بسته به مدت اجاره متغیر می باشد که به شرح زیر است:
– کمتر از ۷ روز اجاره: ۱۰۰ هزار تومان
– بیشتر از ۷ روز اجاره: ۵۰۰ هزار تومان

برای کسب اطلاعات بیشتر اجاره ماشین در تبریز با ما در تماس باشید

دفتر مشهد: ۰۹۱۵۷۲۳۷۸۰۰ — ۳۷۲۳۷۸۰۰ – ۰۵۱

همکاران ما