رویایی ترین هتل های دنیا

امروز می خواهیم برای لحظاتی شما را غرق در آمال و آرزو کنیم و تمام تصاویر زیبایی که می توانید از یک هتل در ذهن داشته باشید را جلوی چشمتان ظاهر نماییم. در دنیای دیجیتالی و پر هیاهوی امروز ریلکس کردن در یک هتل رویایی می تواند کمی از استرس های روزمره و دل آشوبه های ما بکاهد. آیا می خواهید با بهترین و رویایی ترین هتل های دنیا آشنا شوید؟ پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

معرفی رویایی ترین هتل های دنیا

هتل امارات پالاس ابوظبی

هتل ابوظبی امارات

یکی از هتل های بی نظیر و زیبایی که می توانید برای اقامت انتخاب کنید، هتل امارات ابوظبی باشد. اقامت در هتلی کاخ مانند و پر زرق و برق اوج رویای سلطنتی زندگی کردن است. از دیگر تجهیزات این هتل زیبا، تراس های اختصاصی برای هر سوئیت است که شما می توانید منظره ی باغ را از روی تراس به تماشا بنشینید.

هتل Hilltop Estate، فیجی

هتل فیجی. رویایی ترین هتل های دنیا

هتلی ویلایی در دل جنگل می باشد. هتل فیجی یکی از رویایی ترین هتل های دنیا به شمار می رود. صبحی در آغوش طبیعت تصور کنید که با صدای پرندگان بومی از خواب برخیزید و تا چشم کار میکند سرسبزی ببینید. در هر ویلا استخری مجهز که ساخته شده با سنگ طبیعی است قرار دارد. یکی از دل انگیز ترین سفرهای خود را با اقامت در هتل فیجی می توانید رقم بزنید.

حتما بخوانید : بهترین هتل های شمال ایران

هتل north island، سیشل

هتل نورس ایسلند سیشل

این هتل منحصر به فرد با داشتن ۱۱ اقامتگاه جدا از هم و با امکانات عالی مناسب وقت گذرانی دو نفره و یا حتی دوستانه باشد. اقامت در هتل نورس ایسلند سیشل، حس داشتن جزیره ای در آبهای اقیانوس هند را در ذهن شما تداعی می کند.

هتل سونوا جانی، مالدیو

هتل سونوا جانی مالدیو،رویایی ترین هتل های دنیا

یکی از شگفت انگیزترین هتل های دنیا با معماری حیرت انگیزش، هتل سونوا جانی مالدیو می باشد. این هتل که در مجاورت دریا قرار دارد از تجهیزات باورنکردنی بهره مند است. یکی از موارد قابل اشاره آن سقف هایی ست که با فشردن یک دکمه جمع شده و در شب دنیای ستارگان را به شما هدیه می دهد.

هتل intercontinental davos ، سوئیس

هتل اینترکنتیننتال داووس، سوئیس

هتل اینترکنتیننتال داووس، استراحگاهی امن در دل کوه های آلپ است و امکاناتی همچون استخرهای روباز و یا سرپوشیده ، اتاق یوگا، سونابخار و سونای خشک را دارا می باشد. این هتل دنج در مجاورت دریاچه داووس شهر داووس دورف است. نمای جالب هتل اینترکنتیننتال و معماری خاصش توریست های زیادی به خود مجذوب نموده است.

هتل lion sands game reservs، آفریقای جنوبی

 لاین سندز گیم ریزرو،رویایی ترین هتل های دنیا

این هتل، یکی از رویایی ترین هتل های دنیا در آفریقای جنوبی می باشد. هتل لاین سندز گیم ریزرو که در دل جنگل قرار دارد، جذابیت بسیاری در بین ماجراجویان و دوست داران حیات وحش دارد. سپری کردن شبی در کلبه های چوبی جنگل های آفریقا می تواند یکی از پر چالش ترین شب های زندگیتان باشد.

هتل زیردریایی کنارد هیلتون، مالدیو

هتل زیردریایی کنارد هیلتون،رویایی ترین هتل های دنیا

حتما گاهی با خود اقامت شبی در دل دریاها را تصور کرده اید، حال می خواهیم هتلی در قعر اقیانوس هند و آبهای جزیره ی مالدیو را به شما معرفی کنیم. هتلی که در زیر دریایی کنارد هیلتون ساخته شده و می تواند پاسخگوی همه ی تصورات ذهنی شما از یک هتل رویایی باشد. چشمانتان را ببینید و مجسم کنید در آکواریومی نشسته اید و اینبار تمام ماهی ها و موجودات دریایی از بیرون اکواریم به شما نگاه می کنند. خیلی زیبا و غیر قابل وصف است نه؟ غذاخوردن، خوابیدن و راه رفتن در این هتل هیجان انگیز را می توانید برای خود برنامه ریزی کنید.

برای رزرو بلیط هواپیما و تورخارجی با ما در تماس باشید

دفتر مشهد: ۳۷۲۳۷۸۰۰ -۰۵۱ — ۰۹۱۵۷۲۳۷۸۰۰

همکاران ما