بهترین هتل های شمال ایران

سفر به شمال

شمال ایران با طبیعتی بی نظیر، و آب و هوایی معتدل و غذا های متنوع و لذیذ همواره از اولین مقصد های داخلی سفر برای ایرانیان بوده و هست. همچنین با توجه حجم مسافری که در به این منطقه در تعطیلات وجود دارد، نمیتوان زیاد روی گرفتن خانه و ویلا در این ایام حساب باز کرد و گاهی اوقات مجبور به اقامت در هتل میشویم. به علاوه بسیاری افراد دوست دارند برخی روز های ویژه زندگی خود را مانند ماه عسل یا تولد را در یک هتل خاص بگذرانند و خاطره ای بی نظیر را برای خود به وجود آورند. در ادامه با ارمغان آفاق ایرانیان همراه باشید تا بهترین هتل های شمال را برایتان معرفی کنیم و به راحتی رزرو هتل خود را انجام دهید.

هتل پارسیان خزر چالوس

هتل پارسیان خزر چالوس

 

هتل پارسیان خزر حدود ۵۰ سال است که فعالیت میکند و نام قدیم آن هایت بوده است و از با سابقه ترین هتل های شمال به حساب می آید. با راه رفتن و گشتن در این هتل به راحتی می توانید به اصالت آن پی ببرید چرا که معماری و طراحی بعضی از قسمت های آن مانند رستورانش به همان شکل اول نگه داشته شده است. در این هتل با نمایی از جنگل و دریا کنار هم و شکوه بی نظیرش خاطره بسازید و از آرامش سفر خود لذت ببرید.
این هتل دارای ۱۷۴ اتاق هست که در دو قسمت شرقی و غربی آن واقع شده است که قسمت شرقی آن نسبت به غربی قدیمی تر است. همچنین این هتل امکاناتی نظیر ساحل و پلاژ اختصاصی همراه با تفریح های آبی از جمله قایق موتوری، پدالو، چتر پاراسل، جت اسکی و…، خشک شویی، سالن کنفرانس، پیست دوچرخه سواری، سه رستوران، کافی شاپ، مجموعه ورزشی شامل استخر روباز (قابل استفاده در تابستان)، سونا و جکوزی، مسیر پیاده روی، پارک کودکان، گیم نت و تالارهای چند منظوره است و مسافتی ۵ دقیقه ای با ماشین تا تله کابین نمک آبرود دارد.

 

هتل بام سبز رامسر

 

هتل بام سبز رامسر

هتل بام سبز رامسر در ۷۰۰ متری از سطح دریا ساخته شده است و برای رسیدن به کلبه های جنگلی آن، باید سوار تلکابین شوید. منظره زیبایی که از یکی شدن آسمان و دریا در تراس این هتل قابل مشاهده است این هتل را به یکی از جذاب ترین هتل های شمال تبدیل کرده است. این هتل از دو بخش شمالی و جنوبی تشکیل شده است که در بخش شمالی آن کلبه ها و سوئیت ها و در بخش جنوبی آن رستوران، چندین کافه و مجموعه های تفریحی و مرکز تجاری قرار گرفته اند.

شما میتوانید با توجه به سلیقه خود اتاق های متنوع و مختلف این هتل را انتخاب کنید و هتل هم مشکل رفت و آمد بین دو بخش را با ماشین هایی که تعبیه شده است حل کرده است.از اماکانات این هتل دیدنی هم میتوان به شهر بازی، رستوران و کافی شاپ، جت اسکی، قایق سواری، موج سواری و ماساژ اشاره کرد.

هتل سالار دره ساری

 

هتل سالار دره ساری

هتل سالار دره ساری با تلفیقی از رودخانه و جنگل و معماری زیبا تصویری به یاد ماندنی را پدید آورده است و با وجود این ویژگی منحصر به فرد این هتل تبدیل به یکی از بهترین هتل های شمال شده است. فضای سبز بزرگ که حدودا دو هکتار را شامل میشود به همراه چشم انداز های زیبای اتاق ها که رو به این فضای زیبا است هتل سالار دره را به یک هتل خاص و اعیانی درآورده به طوری که با باز کردن پنجره اتاق خود تنها چیزی را که حس میکنید بوی چوب و زمین باران خورده است.

این هتل در ۱۲ کیلومتری شهر ساری قرار گرفته است و از امکانات آن میتوان به سفره خانه سنتی، اتاق بازی، رستوران و سالن همایش با امکانات تصویربرداری، استخر و سونا، سرویس به مرکز شهر اشاره کرد.

هتل آپارتمان وستا تنکابن

 

هتل آپارتمان وستا تنکابن

برای کسانی که عاشق ویلا گرفتن در شمال هستند، هتل آپارتمان وستا تنکابن هم میتواند یک انتخاب مناسب باشد. چرا که اولین هتل ویلا تاسیس شده در ایران به حساب می آید. تمامی ویلاهای این هتل حیاط، بالکن و استخر اختصاصی دارند و همچنین استخر روباز آن که امکان شنا در هر فصل از سال را فراهم می کند، این هتل را متفاوت از سایر هتل های شمال تبدیل کرده است. همچنین دو رستورانی که یکی از چشم انداز های آن رو به جنگ و دیگری در کنار استخر روباز واقع شده، از وستا هتلی لوکس ساخته است. به علاوه امکانات تفریحی که در این هتل است تجربه اقامت در آن را به یاد ماندنی تر خواهد کرد.

امکاناتی نظیر سینمای اختصاصی، سالن بدنسازی و بیلیارد، کلوپ بازی کودک و کافی شاپ است.

هتل اسپیناس آستارا

هتل اسپیناس آستارا

هتل اسپیناس، هتل چهار ستاره که در طبیعت فوق العاده زیبا و آرام غرب گیلان یعنی آستارا واقع شده است. این هتل ۱۶۰ اتاق دارد که به اتاق های یک تخته، دو تخته، سوئیت های رویال و یک یک سوئیت پرزیدنت تقسیم میشود. همچنین لابی هتل با اجرای موسیقی های زنده و نیز رستوران های تایلندی، فرانسوی، مدیترانه ای و سنتی ، لحضاتی فراموش نشدنی و لذت بخشی را برای شما رقم خواهند زد.
از دیگر امکانات این هتل میتوان از قایق سواری، استخر روباز، جکوزی، سونا، کافی شاپ، سالن همایش، جت اسکی و سالن تنیس یاد کرد.

شما میتوانید به راحتی به وسیله ارتباط با همکاران ما، با خرید تور شمال با پایین ترین نرخ ممکن سفری لذت بخش را تجربه کنید.

همکاران ما