رزرو قطار تهران استانبول | بلیط قطار تبریز وان

همه ما قبول داریم که هزینه تور و بلیط استانبول بسیار افزایش پیدا کرده است. به همین خاطر تعداد تور های زمینی استانبول و به طور کلی ترکیه که با قطار تهران استانبول و تهران آنکارا هستند، افزایش پیدا کرده است. سفر با قطار به ترکیه می تواند هزینه های سفر را تا ۵۰ درصد کاهش دهد و آن هم به دلیل پایین تر بودن قیمت بلیط قطار نسبت به بلیط هواپیما ترکیه است. پس یک انتخاب بسیار مناسب می تواند برای شما باشد.

جهت رزرو بلیط با شماره ۷۸۰۰ ۷۲۳ ۰۹۱۵ تماس حاصل فرمایید

قطار تهران آنکارا و تهران استانبول در سال ۹۷ احداث شد و راه اندازی آن باعث شد تا سختی های سفر با ماشین و اتوبوس به ترکیه از بین برود و تعامل گردشگری بسیار خوبی بین دو کشور ایران و ترکیه رخ دهد. اگر قصد دارید تا ارزان به ترکیه سفر کنید با ارمغان همراه باشید تا راه و روش آن را به شما بگوییم.

چه قطار هایی در خط ریلی ایران به ترکیه وجود دارد؟

قطار تهران استانبول

به طور کلی دو قطار تهران آنکارا و تهران استانبول (تهران – آنکارا – استانبول) بین این دو کشور وجود دارد اما شما می توانید از تبریز هم سوار این قطار ها شوید و به شهر های وان، استانبول و آنکارا بروید. مسیر تبریز وان شلوغ ترین مسیر است و مسافران زیادی بلیط آن را برای رفتن به ترکیه رزرو می کنند. البته باید گفت که یک قطار سریع السیر هم بین شهر های آنکارا و استانبول وجود دارد که اگر بخواهید به استانبول سفر کنید شما را زود تر به مقصدتان خواهد رساند.

حتما ببینید: راحت ترین راه رزرو بلیط قطار اروپا چیست؟

رزرو بلیط قطار تهران استانبول

برای رفتن به استانبول از تهران هیچ قطاری وجود ندارد و شما باید ابتدا با قطار تهران آنکارا به آنکارا و از آن جا به استانبول بروید. قطاری که از ایران حرکت می کند قطار کوپه ای و سه ستاره است ولی امکانات لازم برای رقم زدن یک سفر آرام و مطلوب را تماما دارد. در طول مسیر قطعا دیدن منظره های زیبای شمال غربی ایران بی نظیر خواهد بود. توجه داشته باشید به دلیل تقاضای بسیار زیاد برای رزرو بلیط این قطار حتما بلیط خود حتی شده یک ماه قبل تر هم رزرو کنید چرا که این بلیط ها به سرعت تمام می شوند.

بلیط قطار ترکیه را از تبریز چگونه رزرو کنیم؟

قطار تبریز وان

همانطور که گفتیم مسیرریلی تبریز به ترکیه شلوغ ترین مسیر ریلی است و به عنوان یکی از پر طرفدارترین مسیر های ریلی بین المللی ایران به حساب می آید. بلیط قطار تبریز وان ارزان ترین بلیط قطار به ترکیه است و برای آن می توانید به سایت رجا مراجعه کنید یا بلیط خود را در کمترین زمان از طریق ارمغان رزرو کنید.

قطار در ایستگاه سلماس به دلیل انجام کار های گمرکی توقف می کند و پس از آن در ایستگاه رازی ویزای ترکیه به شما داده خواهد شد و در نهایت هم با گذر از ایستگاه کاپیکوی وارد ترکیه می شوید.

چند نکته مهم:

  • برای گرفتن ویزا ترکیه و همچنین بررسی مسافران هزینه ی ۹ یورو را باید پرداخت کنید.
  • از آن جایی که معمولا شب به ایستگاه های مرز بازرگان قطار میرسد، مسافران برای بررسی بلیط و دریافت ویزا ها باید بیدار شوند.

حتما بخوانید: ارزان ترین بلیط قطار رجا را از کجا تهیه کنیم؟

قطار تهران آنکارا

این قطار هفته ای یک بار و معمولا چهارشنبه ها به حرکت در می آید. مدل قطار هم قطار سه ستاره چهار تخته البرز می باشد. بلیط قطار تهران آنکارا را می توانید هم به صورت رفت و هم به صورت رفت و برگشت از سایت رجا و دیگر سایت های معتبر رزرو بلیط قطار مانند ارمغان بگیرید.

مسیر حرکت قطار تهران آنکارا به این صورت می باشد: تهران – کرج – قزوین – زنجان – تبریز – سلماس – رازی – کاپیکوی – ایستگاه وان – اسکله وان – اسکله تات وان – ایستگاه تات وان – الازیق – مالاتیا – سیواس – کایسری – آنکارا

برای رزرو بلیط قطار و تور استانبول کافیست با ما از طریق چت آنلاین و شماره های تماس در ارتباط باشید.

همکاران ما