رزرو و خرید بلیط قطار رجا

اگر حداقل یکبار با قطار سفر کرده باشید، حتما به این نکته پی برده اید که قطار یکی از امن ترین و به صرفه ترین وسایل نقلیه بین شهری است و در سفر با آن نگران بروز حوادث، شرایط بد جوی و تصادفات نخواهید بود. بیش از ۹۰ سال از حمل و نقل به وسیله قطار می گذرد و علاوه بر امنیت سفر، قطار مزایای دیگری از جمله قیمت مناسب، فضای کافی برای سفر خانوادگی و صرف غذا در رستوران و فضای راحت برای خواب را نیز داراست.
همانطور که گفتیم قیمت مناسب قطار آن را از دیگر وسایل حمل و نقل متمایز میکند و تبدیل به وسیله جا به جایی محبوب دانشجویان شده است. برای دانشجویان شهرهای غیر بومی قطار وسیله ای مطمئن و به صرفه است که بدون دغدغه می توانند حداقل ماهی یک بار بین شهر محل سکونت و دانشگاه خود رفت و آمد کنند. در این مطلب با ارمغان همراه باشید تا در مورد خرید بلیط قطار رجا به عنوان معتبر ترین شرکت حمل و نقل ریلی کشور صحبت کنیم.

جهت رزرو بلیط با شماره ۷۸۰۰ ۷۲۳ ۰۹۱۵ تماس حاصل فرمایید

خرید بلیط رجا

بلیط قطار رجا

شرکت حمل و نقل ریلی رجا در سال ۷۶ فعالیت خودش را آغاز کرد. این شرکت با سابقه ای درخشان و درصد بالای رضایتمندی در حال حاضر به ارائه خدمات به مسافران مشغول می باشد.
برای خرید بلیط رجا می توانید به دو صورت آنلاین و حضوری اقدام نمایید. اما خرید آنلاین بلیط قطار مزایای زیادی از جمله صرفه جویی در وقت و هزینه، مقایسه قیمت بلیط ها، رزرو و پرداخت سریع و آسان و امکان استرداد آنلاین را دارد.

امکانات قطار های رجا

با خرید بلیط قطار رجا به راحتی میتوانید در کنار عزیزانتان در کوپه های مجهز، به تماشای فیلم مورد علاقه تان بپردازید و شب را در آرامش در صندلی های تخت خواب شو به استراحت بگذرانید.
برای رزرو بلیط قطار کافیست از طریق سایت های رزرو بلیط با انتخاب مسیر مبدا و مقصد، وارد کردن تاریخ و مشخصات مسافر و در نهایت پرداخت از درگاه بانک اقدام نمایید و یا به آژانس مسافرتی مراجعه کنید.
شما همچنین می توانید برای راحتی بیشتر در هنگام خرید بلیط نوع کوپه خود را از لحاظ جنسیت مشخص کنید و یا  در تاریخ های غیر پیک، کوپه دربست گرفته و طول مسیر را به راحتی استراحت کنید.

از دیگر امکانات قطارهای رجا، حمل خودرو است. برای جا به جا کردن خودرو کافیست با ارایه کارت ماشین به آژانس مسافرتی بلیط تهیه کنید. حمل خودرو در مسیر های تهران به مشهد، اهواز، تبریز، یزد، شیراز، بندرعباس، و… امکان پذیر است.

بلیط قطار رجا
قطار زندگی

مسیر تهران- مشهد از پرتردد ترین مسیرهای ریلی است.هرساله زائران زیادی با تهیه بلیط قطار رجا به قصد زیارت به مشهد مقدس می آیند.
حضور بارگاه مقدس امام رضا، اعیاد و مراسم مذهبی، سمینارها و همایش های داخلی و بین المللی باعث شده تا این مسیر به پرطرفدارترین مسیر زمینی تبدیل شود.
قطار زندگی اولین قطار لوکس ایران است که از طرف شرکت رجا وارد خطوط ریلی شده است. این قطار مجهز با امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم صوتی تصویری داخل کابین، مهماندار و یک وعده غذا شامل پیش غذا در حال حاضر در مسیر تهران مشهد آماده ارایه خدمات است.

برای رزرو بلیط قطار با بخش فروش داخلی آژانس ارمغان در ارتباط باشید.

دفتر مشهد: ۷۸۰۰ ۷۲۳ ۰۹۱۵

همکاران ما