تور دبی هتل آتلانتیس | رزرو آنلاین هتل آتلانتیس

خوشبختانه همکاران ما در ارمغان آفاق ایرانیان می توانند تور دبی هتل آتلانتیس را برای شما در تاریخ هایی که مد نظرتان می باشد؛ رزرو کنند. با ارمغان آفاق ایرانیان شما می توانید بهترین تور دبی هتل آتلانتیس را رزرو کنید. همچنین شما می توانید برای سهولت در رزرو هتل های خارجی مانند هتل آتلانتیس دبی ، بصورت آنلاین هتل رزرو کنید. سعی ما بر این است که شما کمترین اتلاف وقت را برای سفر آسیایی خود داشته باشید.

جهت رزرو بلیط مشهد و تهران به دبی و ویزای امارات با شماره ۲۳۳۴ ۶۹۸ ۰۹۳۸ در ارتباط باشید.

راه ارتباطی با آژانس ارمغان آفاق ایزانیان
ارزانترین زمان سفر تورهای خارجی آسیایی

تورهای دبی از مشهد جذابیت های فوق العاده زیادی دارد که یکی از این جذابیت ها به هتل های معروف دبی ختم می شود. البته قیمت های تور دبی هم تحت تاثیر هزینه ی اقامتگاه های دبی و پروازهای رفت و برگشت دبی می باشد. خوشبختانه در ارمغان آفاق ایرانیان ، هتل آتلانتیس در پکیج تورهای دبی از مشهد و از تهران وجود دارد. هتل آتلانتیس در کشور امارات خدمات زیادی ارائه می کند که ما در اینجا قصد داریم خدمات این هتل معروف و با کیفیت را بگوییم.

امکانات هتل آتلانتیس پالم دبی | تور لحظه آخری

هتل آتلانتیس پالم دبی که خدمات بسیار عالی را به گردشگران خارجی و داخلی ارائه می دهد، در جزیره رویایی و مصنوعی نخل جمیرا قرار دارد. با خدماتی که در ادامه خواهیم گفت، متوجه می شوید که این هتل جزو هتل های ۵ ستاره می باشد. فاصله زمانی از برج کم نظیر هتل آتلانتیس پالم تا برج خلیفه، ۲۵ دقیقه است. گردشگران خارجی تور دبی هتل آتلانتیس باید خوشحال باشند، برای اینکه تا مراکز خرید امارات ۱۵ دقیقه بیشتر در راه نیستید.

تور دبی هتل آتلانتیس
خدمات بار هوایی ارمغان

۱۵۳۹ اتاق در این هتل بسیار بزرگ برای مسافران در نظر گرفته شده است. سبک های عربی و اقیانوسی در تمام ۱۵۳۹ اتاق این هتل مجلل و باشکوه اماراتی دیده می شود. تهویه هوا و بالکن هایی با ویوی منحصر به فرد از مزیت های اتاق های هتل آتلانتیس می باشد. لازم است بدانید که برای هر کدام از اتاق ها، یک محوطه جداگانه برای نشستن و تفریح وجود دارد.

حتما بخوانید: اجاره ماشین در دبی

همچنین مینی بار، صندوق امانات، یک تلویزیون با کیفیت فوق العاده عالی فول اچ دی به همراه شبکه های ماهواره و امکانات رفاهی نظیر چای ساز و قهوه سازهای معروف جزو امکاناتی هستند که در هتل آتلانتیس پالم دبی یافت می شوند. نگران کارهای شخصی تان نباشید. روی حمام های این هتل بسیار کار شده است. برای پوشش کف حمام های هتل آتلانتیس، کف پوش های با لعاب به کار گرفته شده و نور پردازی در فضای داخلی حمام ها به خوبی مدیریت شده اند. وجود اینترنت و وای فای رایگان هم به فواید این هتل بی نظیر می افزایند.

تور دبی هتل آتلانتیس

هتل آتلانتیس در تور دبی هتل آنتلانتیس برای وعده های غذایی شما برنامه های غذایی متنوعی فراهم کرده است. آشپزخانه و خیابان نان در هر وعده غذایی گردشگران، یک منوی جامع و اصیل از انواع غذاها و نوشیدنی های انگلیسی ارائه می کند. شما می توانید مهمانان تان به هتل لبنانی  دعوت کنید و فرصت استفاده از غذاهای اصیل لبنانی را از دست ندهید. هتل آتلانتیس به نوبه خود آسمان خراش دبی به شمار می رود و در بوتیک ها و مغازه های آن، تعداد بسیار زیادی از برندهای با کیفیت به فروش می رسد. برای خرید سوغاتی لازم نیست که از هتل آتلانتیس دور شوید. همه ی سوغاتی های معروف و پر فروش امارت همینجا به فروش می رسد. کمی حوصله کنید و به خرید بروید.

تور دبی هتل آتلانتیس

توجه به رفاه کودکان و افراد کم و سن و سال از نکات ظریف سفر کردن به شمار می آید که تعداد کمی از گردشگران این اصول را رعایت می کنند. خوشبختانه هتل آتلانتیس در جزیره زیبای نخل جمیرا پارک آبی مخصوص کودکان در گرفته است تا سفر به شما خوش بگذرد. علاوه بر این، باشگاه کودکان و نوجوانان با نظارت اختصاصی بر روی کودک و نوجوان شما، بهترین و مهیج ترین سرگرمی ها اعم از بازی های فکری، بازی های رایانه ای و مسابقات ورزشی آماده ارائه خدمت به همسفران تور دبی هتل آتلانتیس هستند. وسعت و خدمات هتل آتلانتیس نسبت به سایر هتل های دبی خیلی بیشتر و بهینه تر است. از همین رو تفریحات آبی مانند موج سواری، غواصی و شیرجه در ساحل این هتل مجلل دیده می شود. خدمات سوئیت ها و اتاق های هتل آتلانتیس تنها به ویو و بالکن های ان ختم نمی شود. از بین ۱۵۳۹ اتاقی که در هتل آتلانتیس وجود دارد، بعضی از آنها دارای تراس بزرگی هستند که منظره پانورامای جالبی از پالم را از آنجا مشاهده می کنید. در آتلانتیس سوئیت هایی وجود دارند که کمی گران تر هستند و دلیل آن وجود آکواریوم های خیره کننده و تماشایی است که تعبیه شده است.

تور-دبی-هتل-آتلانتیس

برای صرف غذا و وعده های روزانه تان می توانید انواع طعم ها و مزه ها را بچشید. دست شما در انتخاب انواع غذایی و انواع رستوران باز است. رستوران نوبو و رستوران یوان، از بهترین رستوران های دبی هستند که تا به حال توانسته اند جایگاه خود را در رده بهترین غذاهای بین المللی و بومی امارات حفظ نمایند. رستوران نوبو برنده جایزه بهترین غذا می باشد که سعی می کند غذاهایی ژاپنی با تاثیر از غذاهای عربی به مشتریان خود ارائه کند. رستوران یوان در آتلانتیس می تواند غذاهای سنتی و معروف چین را ارائه کند. پیشنهاد ما به شما این است که برای وعده های غذایی تان در تور دبی هتل آتلانتیس برنامه ریزی کنید و از خدمات هر دو رستوران استفاده کنید.

سفر همیشه به معنای گشتن نیست. ریلکس شدن از خدمات دیگری است که در هتل لوکس آتلانتیس به گردشگران ارائه می شود. مرکز اسپا و خدمت هایی مانند ماساژ، سونا و باشگاه ورزشی بهمراه مربیان حرفه ای و مجرب، مهمانان این هتل را برای ورزش کردن راهنمایی می کند. اسپا چه در ایران و چه در دبی طرفداران پر و پا قرص بسیاری دارد که خدمات آن بویژه در میان خانم ها محبوبیت بسیاری پبدا کرده است. اسپا یک محل مناسب برای آب درمانی است که بطور معمول از آب دریا برای یا آب های معدنی برای این منظور بکار گرفته می شود. جالب است بدانید که هتل آتلانتیس در سال ۲۰۰۸ افتتاح گردید و تمام سعی مدیران این هتل لوکس در دبی، پدید آوردن چیزی شبیه به آتلانتیس، جزیره ی بهشتی و تماشایی می باشد که در باهاما ساخته شده است. شاید باورتان نشود؛ اما  می توانید یک سفر ۱۵ دقیقه ای در اطراف دبی داشته باشید یا برای ترانسفر فرودگاهی در ۱۵ دقیقه بر فراز دبی گردش کنید. همه خدماتی که گفتیم، مختص شیک ترین و لاکچری ترین هتل دبی یعنی هتل آتلانتیس می باشد.

همکاران ما