بلیط خارجی ارزان چارتری

خرید بلیط خارجی ارزان انواع مختلفی دارد. که هرکدام از آن ها بسته به نوع ایر لاین و کلاس پروازی و قیمت هر کدام از پرواز ها، دسته بندی می شوند. با ارمغان همراه باشید تا در مورد انواع مختلف بلیط خارجی ارزان توضیحی کوتاه و کامل بدهیم.

جهت رزرو بلیط با شماره ۲۳۳۴ ۶۹۸ ۰۹۳۸ در ارتباط باشید.

خرید بلیط سیستمی

دسته اول از بلیط پرواز خارجی بلیط های سیستمی هستند که هیچ تفاوتی ندارد که شما آن را از کجا تهیه می کنید. یا می توانید به آژانس های مسافرتی در سطح شهر مراجعه کنید و از آن ها بلیط را تهیه کنید یا از خود شرکت های هواپیمایی و یا به صورت آنلاین از سامانه های مختلف رزرو بلیط. همه این بلیط ها قیمت های مشخص شده و یکسان دارند. و بر اساس نرخ تصویب شده توسط خود شرکت های هواپیمایی هستند. فرقی که این بلیط ها با سایر بلیط ها دارند این است که اگر بخواهید آن ها را کنسل کنید امکان استرداد برای شما وجود دارد.

اگر از سفرتان منصرف شدید یا به هر دلیلی قصد سفر نداشتید میتوانید بلیط خود را استرداد کنید و با کم شدن هزینه اندکی که بابت جریمه از شما گرفته خواهد شد مبلغ بلیط به حساب شما بازگردانده خواهد شد. مقداری هم که کسر می شود برای هر شرکت هواپیمایی متفاوت هست. خود این شرکت ها این قیمت ها را تعیین می کنند.

فرق دیگری که این بلیط خارجی ارزان دارد تفاوت در رنج قیمت برای سنین مختلف است. در بلیط های سیستمی که ممکن است برای یک تور خارجی و یا هر منظور دیگر گرفته باشید، قیمت ها برای بزرگسالان، کودکان و نوزادان یکسان نخواهد بود. بلیط پرواز خارجی برای کودکان و نوزادان نسبت به بزرگسالان ارزان تر است.

بلیط هواپیما چارتر ارزان

طرحی جالب از هواپیما و نقشه برای بلیط خارجی ارزان

بلیط پرواز خارجی چارتری همانطور که در بسیاری از جا ها دیده اید بسیار ارزان تر است از سایر بلیط هایی که موجود است. این بلیط ها به آژانس های مسافرتی و یا شرکت های خدمات مسافرتی تعلق دارند که همه صندلی های پرواز خارجی توسط این شرکت ها از قبل رزرو شده است و خود آن ها هم بر اساس نرخ های خود این بلیط ها را قیمت گذاری می کنند.

بلیط چارتر به بلیطی گفته می شود که توسط یک شرکت خدمات مسافرتی تمامی بلیط های موجود چه برای هواپیما و چه برای هتل ها و قطار ها از قبل خریداری می شود. این نوع بلیط ها معمولا در مسیر های پرترافیک بسیار متداول و رایج است. همچنین این صندلی ها به تور های گردشری هم داده می شود. این بلیط ها به صورت مستقل توسط شرکتی که آن را اجاره کرده است به فروش می رسد و هرچه به زمان پرواز نزدیک تر شده باشیم و بلیطی فروش نرفته باشد قیمت این بلیط ها پایین می آید چرا که در صورت فروش نرفتن هر کدام از بلیط ها هزینه آن به دوش شرکت صاحب بلیط است.

به همین دلیل قیمت بلط پرواز خارجی چارتری بسیار نوسان دارد و بالا پایین می شود. به عنوان مثال در زمان هایی مانند تعطیلات عید نوروز، تابستان و مناسبت ها که سفر ها به اوج خود می رسند، قیمت ها بسیار پایین هستند. اما مشکلی که این نوع بلیط ها دارند این است که قابل برگشت نیستند و هزینه آن ها برخلاف بلیط های سیستمی در صورت استرداد برگردانده نمی شود. همچنین هزینه برای تمام سنین نیز یکسان است.

همکاران ما