قیمت بلیط هواپیما خارجی ایران ایر

هواپیمایی ایران ایر

هواپیمایی ایران ایر در سال ۱۳۴۰ با نام بین المللی ایران ایر(IRAN AIR) و نام اختصاری “هما” نیز تاسیس گردیده است. این شرکت هواپیمایی با ادغام دو شرکت ایرانیان ایرویز و پرشین ایرسرویس ایجاد شده است. این شرکت بیش از نیم قرن تجربه دارد. و به عنوان یکی از معتبر ترین شرکت های هواپیمایی در خاورمیانه محسوب می شود. و شما به راحتی می توانید قیمت بلیط هواپیما خارجی ایران ایر را از سایت ما چک کنید.

قیمت بلیط هواپیما خارجی ایران ایر

این شرکت به بیش از ۵۰ مقصد داخلی و خارجی پرواز دارد و با این هدف تاسیس شده است که نیازهای حمل و نقل کشور را برطرف کند و بتواند به ایرانیان این اطمینان را بدهد که می توانند از ایران به اکثر نقاط جهان سفر کنند.

کلاس های پرواز هواپیمایی ایران ایر

کابین اکونومی: کلاس های نرخی N,M,Q,V,Y
کابین هما: کلاس های نرخی C,J
اکونومی جانبازان، خانواده شهدا و معلولان سازمان بهزیستی: کلاس نرخی O

در کلیه کلاسهای نرخی اکونومی به جز Y بار مجاز همراه مسافر ۲۰ کیلوگرم (بزرگسال و کودک) بصورت رایگان می باشد.در کلاس نرخی Y بار مجاز همراه مسافر ۲۵ کیلوگرم (بزرگسال و کودک) بصورت رایگان می باشد. همچنین در کلیه کلاس های نرخی هما کلاس بار مجاز همراه مسافر ۳۰ کیلوگرم (بزرگسال و کودک) بصورت رایگان می باشد. ونیز برای نوزاد شما بار مجاز  در کلیه کلاس های نرخی موجود ۱۰ کیلوگرم بصورت رایگان می باشد.

چرا قیمت بلیط هواپیمایی متفاوت است؟

قیمت بلیط پرواز بستگی به عوامل مختلفی دارد. در ابتدا خطوط هوایی هزینه بلیط هواپیمایی را تعیین می کند که همچنین کلاس های پروازی مختلف، قیمت های متفاوتی دارند. ماه و روزی که شما برای سفر خود انتخاب می کنید نیز در میزان قیمت بلیط شما تاثیر گذار است، همچنین روزی که شما اقدام به رزرو یا خرید می نمایید در هزینه ای که پرداخت می کنید موثر است.

البته معمولا در هفته های قبل از پرواز قیمت بلیط کاهش می یابد. یکی دیگر از عوامل سیاست های شرکت هواپیمایی است که بسته به نیاز بازار و مسافران قیمت پرواز متفاوت است. قیمت سوخت و مالیات فرودگاه نیز در قیمت بلیط موثر است و همچنین هزینه تعمیر و نگهداری هواپیما نیز در قیمت موثر است.

رزرو بلیط هواپیما ایران ایر چند مقصدی ارزان

آیا می خواهید یک سفر به بارسلونا را با بازدید از مادرید ترکیب کنید؟ ایده خوبی است! شما می توانید برنامه سفر خود را با ترکیب چندین پرواز در یک رزرو با هم ترکیب کنید. شما می توانید به راحتی گزینه «مقصد چندگانه» را در جعبه جستجو ما انتخاب کنید و مسیر های پروازی خود را به راحتی وارد کنید.

در صورتی که برای انتخاب مقاصد خوب نیاز به راهنمایی دارید  می توانید جهت خرید پرواز خارجی با مشاوران ما به صورت رایگان و در ساعت از شبانه روز از طریق تماس تلفنی و یا برقراری ارتباط به صورت آنلاین با ما همراه باشید، تا بتوانید سفری هوشمندانه و با کیفیت را تجربه کنید.

در صورتی که نمی دانید به کدام شهر دنیا سفر کنید ما بهترین شهرهای دنیا را برای شما معرفی می کنیم، تا در مورد انتخاب مقصد خود دغدغه ای نداشته باشید. شما می توانید لیستی از ۵ مقصد برتر برای گذراندران تعطیلات خود مانند تور اروپا از مشهد و یا شهر های دیگر ایران را به عنوان مقصد خود انتخاب کنید و تعطیلات خانوادگی و یا مجردی خود را در ؟آنجا بگذرانید.

 

 

همکاران ما