رزرو رایگان و خرید پرواز خارجی

رزرو پرواز خارجی

در صورتی که به دنبال رزرو پرواز خارجی رایگان هستید می توانید زودتر از زمان تعطیلات رزرو بسیار قیمت مناسب تر برای خود و همراهان خود انجام دهید. در صورتی که به فرودگاه هایی که از محبوبیت کمتری برخوردار هستند سفر کنند می توانید از هزینه های خود صرفه جویی کنید. در صورتی که با ما همراه باشید ما برای شما رزرو پرواز خارجی رایگان را در کمترین زمان ممکن انجام می دهیم.

هزینه رزرو بلیط جهت وقت سفارت ۱۵۰٫۰۰۰ تومان می باشد

برای رزرو بلیط با شماره ۲۳۳۴ ۶۹۸ ۰۹۳۸ در ارتباط باشید.

خرید پرواز خارجی

ما به شما کمک می کنیم تا ارزان ترین بلیط خارجی را رزرو کنید. با ارمغان در تماس باشید.

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما

آیا برای رسیدن به بهترین قیمت و معامله، بهترین زمان برای رزرو وجود دارد؟

در واقع برای رسیدن به بهترین قیمت نمی توان قاعده ی خاصی را برای تمام مسیرها در نظر گرفت. برای مثال برای پرواز سیدنی به لندن، Skyscanner شش ماه زودتر را به عنوان ارزانترین زمان برای رزرو تعیین می کند. اگر از ملبورن به لندن پرواز می کنید بهترین زمان برای رزرو تا سه ماه قبل از زمان پرواز است. در صورتی که می خواهید از ملبورن به بالی سفر کنید، پروازی که هر شش ماه یا دو ماه قبل از پرواز می توانید رزرو کنید تا ۱۸ درصد در هزینه خود می توانید صرفه جویی کنید. و همچنین برای رزرو پرواز تور اروپا از مشهد با ما همراه باشید.

سیستم Skyscanner همچنین به شما این امکان را می دهد که با وارد کردن شهر مبدا و مقصد خود، به شما می گوید که می توانید هر پرواز را از چند ماه پیش تر رزرو کنید تا از درصد تخفیف بیشتری برخوردار شوید.

براساس اطلاعاتی که از رتبه بندی جهانب پرواز در سال ۲۰۱۶ صورت گرفته است، مسافران استرالیا از بیشترین پرواز های ارزان قیمت بهره مند شده اند.

رزرو زود تر بلیط باعث میششود تا بتوانید بلیط های ارزان تری را خرید کنید. البته باید یک برنامه ریزی و اطلاعات دقیقی از سفر خود داشته باشید تا بتوانید زودتر بلیط را رزرو کنید تا مجبور به کنسل کردن بلیط و پرداخت جریمه نشوید.

آیا قیمت بلیط هواپیما کاهش می یابد؟

شواهد از سوی ایالات متحده نشان می دهد که دلتا، دومین شرکت بزرگ در ایالات متحده آمریکا، انتظار دارد قیمت ها در سال جاری حدود ۲ درصد افزایش یابد و پس از کاهش قیمت در حدود ۵ درصد در سال ۲۰۱۶ برای تمامی سهامداران آمریکایی.

معمولا خرید قیمت از سایت های نسخه ایالات متحده مناسب تر از نسخه خارجی وب سایت هواپیمایی بوده است. شما ممکن است با توجه به نسخه ای که برای رزرو استفاده می کنید، قیمت ها کاملا متفاوت باشد. زیرا گاهی فروش خاصی انجام می شود که فقط در یک بازار (محلی) اعمال می شود و یا حتی بهتر از آن ممکن است نرخ ارز به نفع شما باشد.

ممکن است به نظر بی احترامی این باشد که چرا این قیمت ها کاملا متفاوت است، اما یک عنصر بازاریابی و اقتصاد وجود دارد که در اینجا بازی می کند. اکثر خطوط هوایی که دارای چندین نسخه منطقه ای از وب سایت خود هستند، بیشتر برای خدمت به یک جمعیت خاص در یک منطقه خاص این سایت ها را طراحی کرده اند. پس بهتر است از اینگونه سایت ها بلیط خارجی خود را رزرو کنید.

با ارمغان همراه باشید تا بتوانید رزرو پرواز خارجی را به صورت آنلاین و رایگان برای شما انجام دهیم.

همکاران ما