قیمت بلیط پرواز خارجی

بلیط پرواز خارجی

قیمت بلیط پرواز خارجی در زمان های مختلف قابل تغییر است، با ما همراه باشید برای شما بگوییم در چه زمان های بلیط خارجی قیمت آن مناسب تر است و می توانید رزرو بهتر و مناسب تری انجام دهید.

قیمت بلیط پرواز خارجی

بهترین زمان رزرو بلیط خارجی استرالیا

براساس یک نظر سنجی که در اخیرا منتشر شده است، هزینه سفر هوایی هواپیما به خارج از استرالیا در زمان های مختلف هرگز پایین نبوده است. و تغییر نکرده است. براساس این نظرسنجی که توسط اکسپدیا صورت گرفته بود، در سال های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۳، قیمت بلیط هواپیما از استرالیا به هشت مقصد در ماه ژانویه ۲۰۱۷ به صورت های زیر قابل تغییر است:

  • قیمت بلیط های هواپیما برای بسیاری از مسیرها در سال ۲۰۱۷ پایین تر از هزینه پرواز مسیرهای مشابه در سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۱ بوده است.
  • پروازها از استرالیا به لندن در سال ۲۰۱۷ حدود ۲۰ درصد ارزانتر از سال ۲۰۱۱ است.
  • پروازها از استرالیا به لس آنجلس بیش از ۱۵ درصد ارزانتر از سال ۲۰۱۱ است.

بر اساس گزارش اکسپدیا، کاهش قیمت بلیط ها دلایل مختلفی دارد از جمله، افزایش رقابت، کاهش قیمت سوخت و ورود حامل های کم هزینه به بازار است.

اکسپدیا همچنین اشاره می کند، پرواز ها معمولا در این زمان از سال بدتر می شوند، زیرا حاملان در رقابت برای پر کردن کرسی ها برای فصل اوج سفر اروپا هستند.

ارزان ترین ماه برای رزرو پرواز از استرالیا:

با توجه به آمار های گرفته شده در ماه های زیر قیمت پرواز برای مقاصد ذکر شده دارای قیمت های مناسب تری است:

ژانویه – پاریس

فوریه – بانکوک، بالی، لندن و لس آنجلس

مارس – نیویورک

نوامبر – رم

بهترین زمان برای رزرو پرواز ارزان

در صورتی که می خواهید پرواز خارجی قیمت مناسب خرید و یا رزرو نمایید، با توجه به آنکه مبدا و مقصد شما کجا باشد قیمت آن دارای نوسان است و در زمان های مختلف با هواپیمایی های مختلف متفاوت است.

معمولا در صورتی که شما پرواز خود را حداقل ۲۰ روز زودتر و برای تعطیلات آخر هفته یکشنبه رزرو نمایید قیمت آن مناسب تر خواهد بود.

با ارمغان همراه باشید تا بتوانید بهترین قیمت بلیط هواپیما خارجی را برای شما هر زمان که بخواهید رزرو می کنیم و یا شما می توانید از طریق سایت به صورت مستقیم رزرو نمایید.و نیز تور اروپا از مشهد با بهترین شرایط.

رزرو بلیط ارزان هواپیما خارجی

با پیشرفت تکنولوژی و ورود هواپیما های کم هزینه که در دسترس عموم قرار می گیرد، کشور ایران هم نیز از مسئله مستثنی نیست و شما می توانید به راحتی از ایران با یک پرواز مستقیم به بسیاری از کشور های خارجی سفر کنید و در صورت نداشتن پرواز مستقیم از ایران به کشور های خارجی مانند کانادا شما می توانید از مسیرهای دو پروازی و یا چند پروازی استفاده کنید و سفر خوبی را تجربه کنید.

در وب سایت ارمغان اطلاعات کامل و دقیقی در مورد پروازهای خارجی موجود است و شما می توانید در مدت زمان کوتاهی،تمامی اطلاعات مربوط به تاریخ و سایر اطلاعات مربوطه را تنها در چند سایه مشاهده کنید. شما همچنین می توانید میزان توقف ها را همراه با مدت زمان آن ها نمایش می دهد، تا شما بتوانید برنامه سفر خود را به راحتی برنامه ریزی کنید.

ما همچنین به شما اجازه می دهیم امکانات رفاهی، مدل هواپیما و تعداد صندلی های پنجره، صندلی های متوسط و خوب ​​را مشاهده کنید.این امکانات برای پرواز های خارجی مانند خطوط هوایی فرانسه و مالزی و بسیاری هواپیمایی های خارجی دیگر و همچنین هواپیمایی ماهان نیز در دسترس شما قرار می گیرد.

در صورتی که با ارمغان همراه باشید ما برای شما بهترین ها را رزرو می نماییم.

 

 

همکاران ما