جاهای دیدنی لیسبون پرتغال

لیسبون پرتغال

این شهر اروپایی بسیار جذاب زیبا و روشن است و محل مناسبی برای خرید، خوردن و یا حتی قدم زدن در خیابان های بی نظیر و خوشگل آن است. با ما همراه باشید تا از جاذبه های دیگر این شهر و تور اروپا از مشهد بیشتر برای شما بگوییم.

لیسبون پرتغال

شهر لیبسون بسیار پر زرق و برق و کاربر پسند است و از دور مانند یک ملکه به نظر می رسد و خیلی شیک است. این شهر نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک، امن و خیلی گران محسوب می شود به گونه ای که هنوز هم زیبایی ها و روشنایی آن شما را غافلگیر میکند.

لیسبون پرتغال

برج بلم (Torre de Belém)

این برج یکی از مناطق تاریخی و با قدمت این شهر محسوب می شود که در قرن ۱۶ میلادی در رودخانه تاگوس ساخته شده است که با  زیورآلات دریایی و کنده کاری‌هایی از سنگ آهک تزئین شده است. این برج زیبا برای محافظت شهر در برابر دشمن ساخته شده است.

لیسبون پرتغال

کلیسای جامع سه (Sé Cathedral)

این کلیسا در قرن ۱۲ میلادی در مدت کوتاهی پس از درگیری های موجود در آن زمان ایجاد شده است که از نظر ظاهری به تمدن رومی بسیار نزدیک است.

آب و هوا لیسبون

در بیشتر شهرهای اروپایی آب و هوای دلپذیری حاکم است این شهر زیبا هم از این قائده مستثنی نیست. ولی بهترین فصل برای سفر به این شهر زیبا فصول بهار و تابستان است. در فصل بهار این شهر بسیار سرسبز و خوش آب و هوا خواهد بود و شما می توانید بهترین استفاده از لحظات سفر خود را ببرید. ولی در فصل تابستان به دلیل برپایی جشن های گوناگون زمان مناسب تری برای شما خواهد بود با این وجود شما هر موقع که اراده کنید می توانید به این شهر سفر کنید و بهترین لحظات را در آنجا بگذرانید ما بهترین خدمات را به شما ارائه میدهیم با ما همراه باشید.

موزه ملی کاشی

این موزه زیبا در مسیری دورتر از شهر واقع شده است ولی این مکان آنقدر زیبایی های خاص خود را دارد که وقت خود را برای دیدن آن صرف کنید.

با تور خارجی ارمغان از مشهد شما می توانید لحظات خوشی را برای خود و عزیران تان با به صرفه ترین قیمت رقم بزنید.

همکاران ما