چرا مهاجرت به کانادا

کشور کانادا که در قاره آمریکای شمالی واقع شده است این روزها به دلیل شرایط خوب و با کیفیت زندگی در این کشور تعداد زیادی از افراد قصد مهاجرت به این کشور برای تحصیل یا ادامه ی زندگی را نیز دارند. با ارمغان آفاق ایرانیان همراه باشید تا به شما شرایط دقیق و ملزومات آن را به راحتی در اختیار شما بگذاریم. برای ویزای کانادا با ما در تماس باشید.

مهاجرت به کانادا

استان انتاریو در کانادا

کشور کانادا دومین کشور بزرگ جهان نیز است که به ۱۰ استان مختلف نیز تقسیم می شود یکی از نکات مهم برای مهاجرت به این کشور انتخاب محل زندگی مناسب به روحیات و نیازهای شما است که می توان گفت استان انتاریو(Ontario) در زمینه اقتصادی و سیاسی از مهم ترین های آن ها محسوب می شود و از لحاظ تراکم جعمیت از پر جمعیت ترین استان های آن است.

استان انتاریو کانادا

اقتصاد کانادا

کانادا

کانادا از لحاظ اقتصادی از ثروتمندترین کشورهای جهان محسوب می شود به همین دلیل شرایط نسبتا خوبی را برای مهاجران خود فراهم می کند و هر شهروندی از رفتن به این کشور استقبال می کند. به دلیل تنوع گوناگون این کشور در زمینه تولید دارای اقتصاد بسیار قوی در جهان است و شرایط خوبی را برای شهروندان داخلی و خارجی خود فراهم می آورد.

آب و هوا کانادا

به جرات می توان گفت کانادا در ناحیه سرد سیر جهان قرار گرفته است و جزو کشورهای سرد محسوب می شود. ولی با این حال در فصول مختلف سال این آب و هوا نیز متغییر است.

کانادا

مهاجرت ایرانیان به کانادا

یکی از نکات قابل توجه کانادا آن است که در طول هر سال در حدود ۲۵۰ هزار مهاجر این کشور را برای مقصد زندگی خویش انتخاب می کنند. شاید برای شما تعجب آور باشد که چرا این حجم زیاد مهاجر فقط به یک کشور؟ از دلایل مهاجرت افراد به این کشور می توان به مواردی چون فرصت مناسب و با کیفیت برای تحصیل، فرصت استثتنایی برای افرادی که به دنبال سرمایه گذاری و یا افزایش سرمایه خویش هستند و یا به طور کلی افردای که به دنبال شرایط بهتر زندگی از همه ی لحاظ هستند این کشور را برای مهاجرت انتخاب می کند و ایرانیان نیز از این شرایط مستثنی نیستند.

کانادا

پیکاپ ویزا کانادا

ایرانیانی که قصد مهاجرت به کشور کانادا را نیز دارند به دلیل شرایط خاص کشورمان، پس از گرفتن وقت سفارت از کشور کانادا، نیاز دارند برای بازپس گیری پاسپورت پاسپورت خود و نیز انجام مصاحبه به یکی از شهرهای آنکارا، ابوظبی و یا دبی سفر کنید.

اگر به دنبال راهی آسان و مطمئن برای پیکاپ ویزا کانادا هستید می توانید با ما همراه باشید.

 

همکاران ما