شهرهای دیدنی روسیه

سن پترزبورگ :

بسیاری از روس ها ” پترزبورگ ها ” را به عنوان شهروند روسی قبول ندارند و آنها را به عنوان فندلاندی های مقیم روسیه خطاب میکنند . سن پترزبورگ یکی از شهر های جوان دنیاست ، اما از نظر جاذبه‌های تاریخی و گردشگری یکی از مهمترین شهرهای جهان است و هر کسی که باتور روسیه به روسیه و شهر سن ‌پترزبورگ سفر کرده است به شما می‌گوید که برای بازدید از حداقل نیمی از جاذبه‌های دیدنی این شهر به ۳ یا ۴ روز زمان نیاز دارید.
سن پترزبورگ شهری است که در سال ۱۷۰۳ میلادی به دست پتر کبیر ساخته شده و در بین روس ها با نام «پنجره‌ای به اروپا» مشهور شده است. زیرا پترزبورگ غربی ترین شهر روسیه است. این شهر زیبا، در طی ۳۶۰ سال حیاتش، بیشتر از هر شهر دیگری در جهان «انقلاب» را تجربه کرده است. از این رو در سن پترزبورگ بیش از سایر شهر های دنیا اماکن تاریخی به چشم می خورد .
Hermitage-Museum-in-St.Petersburg-Russia-2 image003_20140924-160248_1 LED_01 St.Petersburg_Russia_Summer_Palace-7 static1.squarespace.com stokholm

مسکو:

مسکو یا ماسکو پایتخت کشور روسیه میباشد . مسکو از کلیدی ترین مراکز سیاسی ، اقتصادی ، تاریخی ، پولی و ترابری فدرشن روسیه و قاره اروپا به حساب می آید و با یازده میلیون نفر در گزارشات آماری سال ۲۰۱۳ پرجمعیت‌ترین شهر اروپایی و ششمین شهر پرجمعیت دنیاست. این شهر در جوار رودخانهمسکو و در منطقه مرکزی فدرالی در قرار گرفته است. کاخ کرملین، قلعه‌ای باستانی در این شهر است که محل زندگی رئیس‌جمهور روسیه و استقرار قوه مجریه این کشور است. این شهر در دوران اتحاد جماهیر شوروی نیز پایتخت آن کشور بود.
1 1.-The-Kremlin-Moscow-Source-shutterstock moscow Moscow_Russia_Tablet_1920x960 moscow-011 Moscow Metro station, Russia

کازان:

کازان با بیش از ۱۰۰۰ سال قدمت به سومین پایتخت رسمی کشور روسیه شهرت دارد .
در سال ۲۰۰۵ عنوان پایتخت از این شهر گرفته شد و به مسکو منتقل شد . کازان یک شهر تاریخی و مدرن میباشد که در کنار کلیسا ها ، مساجد ، میادین و بناهای تاریخی چند صد ساله ، شاهد معماری نوین و هوشمند امروزی ، سیرک های بسیار متنوع و به روز ، امکانات حمل و نقل و تفریحی مدرن و همچنین مراکز خرید کم نظیر هستیم .
مردمان این شهر بسیار علاقه مند به ورزش فوتبال و همچنین تیم روبین کازان روسیه هستند . اکثر مردم این شهر به استخدام در مشاغل های دولتی مشغول هستند و از نظر اقتصادی نیز وضعیت مطلوبی دارند .
شما می توانید برای دیدن بازی های ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ در روسیه و گرفتن تور روسیه جام جهانی ارزان با ارمغان در ارتباط باشید.
content_posterkazan-011kazan-013-880x350summer-kazan-russia-view-1

حهت خرید تور روسیه تماس بگیرید .

۰۵۱-۳۷۲۳۷۸۰۰ – ۰۹۱۵۷۲۳۷۸۰۰

 

همکاران ما