بهترین شهر ترکیه برای سفر کدام شهر است؟

دلایل بسیاری برای این که بگوییم کشور ترکیه از بهترین مکان های گردشگری جهان به حساب می آید.به دلیل نزدیکی به ایران، اکثر ایرانی ها این کشور را برای سفر خود انتخاب می کنند.در این نوشته شما را با شهرهای ترکیه آشنا می کنیم تا ببینیم بهترین شهر ترکیه برای سفر کدام شهر است؟

کشور ترکیه! چرا؟

کشور ترکیه در همسایگی با ایران است و از موقعیت جغرافیایی خوبی برای جذب گردشگر بهره مند است. این کشور به لطف نزدیکی به ایران و عدم نیاز به ویزا و همچنین هزینه های پایین،مقصد خوبی برای سفر محسوب می شود و میتوان از تور های ترکیه بهره برد .

از ویژگی های کشور ترکیه می توان به هتل های لوکس،مرکز خریدهای بزرگ،غذاهای خوشمزه و عال و همچنین حمام معروف ترکی اشاره کرد که مطمئنا هر گردشگری دوست دارد برای یک بار هم که شده از این کشور دیدن کند.

 

 

ساحل ترکیه از سواحل معروف دنیا می باشد که جذابیت های خاص خود را دارد. داشتن مکان های تاریخی هم از جاذبه های توریستی این کشور می باشد. سعی کنید تا حد امکان برای حمل و نقل از اتوبوس و مترو استفاده کنید چرا که هزینه تاکسی در ترکیه بسیار بالاست.

 

 

 

بهترین شهر ترکیه برای سفر کدام است؟

 

ازمیر

شهر ازمیر با کافه های بسیار زیبا در پیاده روهای سنگ فرش شده هر گردشگری را جذب خود می کند.این شهر سومین شهر بزرگ ترکیه از لحاظ وسعت می باشد.ازمیر به خاطر جشنواره ها و نمایشگاه های بین المللی که در آن برگزار می شود در ماه هایی از سال بازدید کننده زیادی دارد.
ازمیر با داشتن پیست اسکی،پارک آبی،کافه های زیبا، و همچنین برنامه هایی که در شب هنگام برگزار می شود گزینه ای بسیار خوب برای گردشگران به حساب می آید. جاذبه های این شهر کلیسای افسوس،میدان کناک،مسجد حیصار و … می باشد.

 *** جهت خرید تور ازمیر تماس بگیرید ***

۳۷۲۳۷۸۰۰ – ۰۵۱  — 7237800 0915

بدروم

شهر دیدنی بدروم با خانه های سفید رنگ در مجاورت دو بندر،کوچه های باریک و تنگ که به دریا می رسند از محبوبیت بسیاری در سرتاسر جهان برخوردار است.آب و هوای بدروم بسیار عالی است و استفاده از سواحل این شهر بسیار لذت بخش است.
از تفریحات محبوب در بدروم می توان به غواصی و قایق سواری و خوردن صبحانه ترکی اشاره کرد. شب های بدروم پر شور و زیبا است مخصوصا زمانی که رقص سنتی در خیابان ها و سواحل شهر اجرا می شود.قلعه سنت پیتر بدروم،آمفی تئاتر باستانی این شهر از جاذبه های توریستی بدروم می باشد.

 *** جهت خرید تور بدروم تماس بگیرید ***

۳۷۲۳۷۸۰۰ – ۰۵۱  — 7237800 0915

کوش آداسی

شهر کوش آداسی که اخیرا به مقصدی بسیار جذاب برای مسافران تبدیل شده است در خلیجی در دریای اژه قرار دارد و معنای آن جزیره پرنده می باشد. این شهر به مانند ازمیر از آب و هوای بسیار ایده آلی برخوردار است. خرید کردن در کوش آداسی سخت تر است.بازه زمانی ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور بهترین زمان سفر به این شهر زیباست.
این شهر جاذبه های توریستی مثل بندر،پلاژهای ساحلی،پارک های آبی،قایق سواری و پارک ملی دلتای آیدین دارد.
داشتن مکان های تاریخی همچون غار کاراجا و بناهای تاریخی نیز برای گردشگرانی که به تاریخ و تمدن علاقه مند هستند بسیار جذاب خواهد بود.

 *** جهت خرید تور کوشی آداسی تماس بگیرید ***

۳۷۲۳۷۸۰۰ – ۰۵۱  — 7237800 0915

آنتالیا

شهر قدیمی و متمدن آنتالیا که عقبه ی آن به ۳۰۰ سل قبل از میلاد مسیح باز می گردد در مجاورت دریای مدیترانه می باشد. این شهر بعنوان بهترین شهر ترکیه از نظر بسیاری از مسافران می باشد. سواحل آنتالیا برای شنا کردن بسیار مناسب است. این شهر پرطرفدارترین شهر ترکیه برای ایرانیان است. شما می توانید سفری رویایی در این شهر را داشته باشید.
پارک آبی Aqua Land از بزرگترین و زیباترین مراکز آبی ترکیه می باشد که توصیه می کنیم حتما سری به آنجا بزنید.استخر آب گرم،قصر پنبه ای،شهر قدیمی رومی ها و … از دیدنی های این شهر ساحلی می باشد.

 *** جهت خرید تور آنتالیا تماس بگیرید ***

۳۷۲۳۷۸۰۰ – ۰۵۱  — 7237800 0915

استامبول

و اما استانبول! بزرگ ترین شهر کشور ترکیه. این شهر در کنار دریای مرمر قرار دارد. این شهر سومین شهر توریستی جهان و بهترین شهر ترکیه از دید سازمانهای بین المللی گردشگری می باشد که سالانه توریست زیادی را جذب خود می کند. هدف شما برای سفر خرید کردن است؟ بهترین شهر ترکیه را انتخاب کرده اید.
این شهر با داشتن فروشگاه های بزرگ با حضور برندهای معتبر دنیا محلی خوبی برای خرید می باشد.فصل بهار و پاییز بهترین زمان سفر به استانبول می باشد.
ماساژ ترکی در استانبول محبوب است و حتما از این فرصت استفاده کنید. مکان های زیبای تاریخی مثل مسجد سلطان احمد و مسجد ایاصوفیه در این شهر واقع شده اند. برای رزرو پرواز خارجی ترکیه می توانید با ما همراه باشید.

 *** جهت خرید تور استانبول تماس بگیرید ***

۳۷۲۳۷۸۰۰ – ۰۵۱  — 7237800 0915

همکاران ما