بدروم سرزمین آبی های ابدی

بدروم را سرزمین آبی های ابدی می دانند و گفته شده است که به جای آنکه در مکانی غرق در نور بخوابید ، در اینجا غرق در نور زندگی کنید. در طول تاریخ ، بدروم همیشه صحنه مبارزه برای حاکمیت بر این دیار بوده است.

شهر دیدنی بودروم با خانه های سفید رنگ در مجاورت دو بندر،کوچه های باریک و تنگ که به دریا می رسند از محبوبیت بسیاری در سرتاسر جهان برخوردار است.آب و هوای بودروم بسیار عالی است و استفاده از سواحل این شهر بسیار لذت بخش است.
از تفریحات محبوب در بودروم می توان به غواصی و قایق سواری و خوردن صبحانه ترکی اشاره کرد. شب های بودروم پر شور و زیبا است مخصوصا زمانی که رقص سنتی در خیابان ها و سواحل شهر اجرا می شود.قلعه سنت پیتر بودروم،آمفی تئاتر باستانی این شهر از جاذبه های توریستی بودروم می باشد.

بدروم شهری خاطره انگیز

امروزه بدروم، همه عناصر و عوامل لازم و قابل انتظار برای یک منطقه توریستی را در خود جمع کرده یکی از مراکز مهم گردشگری است که در تابستان و زمستان قابل زندگی است. از صاحبان کشتی های تفریحی ثروتمند تا گردشگرانی که با بودجه محدود خود از چهار گوشه جهان به اینجا سرازیر می شوند و تعطیلات طولانی تابستانی خود را میگذرانند ، همه و همه و با هر بودجه ای انتظارات خود را بر آورده شده می بینند.
بدروم
بدروم یک مرکز توریستی است بیشتر درآمد این شهر از این صنعت است . صنایع دیگری نیز در این شهر وجود دارد. ساخت قایقها به مدل کرجی در کارخانه کشتی سازی ایچملر که اکنون نام آن به شهر بودروم عجین گشته ، همانند گذشته ادامه دارد.در این تاسیسات که خود به اندازه کارخانه می باشد با تکنولوژی مدرن کشتی های تفریحی بادبانی بسیار لوکس بطول ۳۰ متر تولید می شود.
در بودروم یک لنگرگاه کشتی به ظرفیت ۲۷۵ کشتی قرار دارد . همچنین در ۱۲ منطقه نیز خدمات مربوط به تعمیر و نگهداری کشتی ها انجام میگیرد.
صنایع دستی ، کشاورزی و نساجی از دیگر صناعی این منطقه است.

همکاران ما