اقامت در بهترین مناطق گوا – بهترین اقامتگاه های ساحلی

اگر بدنبال کشورهای ساحلی هستید و دلتان می خواهد در تمام طول سفرتان تفریحات آبی متنوعی را انجام بدهید، کشور گوا مناسب ترین مقصد برای سفر شما است. این کشور در جنوب غربی کشور هند قرار دارد که هم اکنون بیش از ۸/۱ میلیون نفر در گوا به زندگی خود ادامه می دهند. گوا جزو پر طرفدار ترین مقاصد گردشگری برای طیف گسترده ای از گردشگران محسوب می شود. همچنین اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که ماه‌ها قبل از سفرتان در مورد مقصد دلخواه‌تان لحظه به لحظه تحقیق می کنید، گوا بهترین انتخاب شما عزیزان خواهد بود. بی شک سفر به گوا به همراه تورهای ترکیبی هند و گوا به یکی از کم نظیر ترین و یا شاید بی نظیر ترین تجربه‌ سفرهای شما مبدل خواهد شد. در این مطلب می خواهیم درباره اقامت در بهترین مناطق گوا را حرف بزنیم تا سفر خوش و راحت را در کنار همسفران‌تان داشته باشید. با ارمغان آفاق ایرانیان همراه باشید.

رزرو تور هند دهلی آگرا

اقامت در بهترین مناطق ساحلی گوا

جالب است بدانید که بعضی از شهرهای ساحلی در کشور گوا بوسیله توریست‌ها، مهاجران و افراد محلی توسعه یافته است و دولت در توسعه‌ی آن هیچ دستی نداشته است. با وجود این همه توسعه در مناطق مختلف گوا، هنوز ساحل‌هایی وجود دارند که خالی از سکنه باشند و فقط بعضی از افراد محلی برای تفریح به آنجا بروند. در واقع نقاط طبیعی بکری در جای جای کشور گوا پنهان شده است که انتظار کشف شدن، آنها را بی قرار کرده است. نگران نباشید، گوا از کشورهایی است که دست گردشگران را برای انتخاب بهترین مناطق جهت اقامت، باز گذاشته است و مسافران از این لحاظ دغدغه‌ای نخواهند داشت. از طرفی وقتی دست شما در انتخاب مکان اقامت باز است؛ انتخاب اینکه کجا برای اقامت بهتر است، کمی دشوارتر می شود. چرا که بسیاری از شهرهای گوا در حال توسعه هستند و توجه شما به شهرهای بیشتری جلب می شود. قسمت‌های شمالی و جنوبی گوا، بهترین مکان‌ها جهت اقامت برای گردشگرانی است که به دنبال بی نظیر ترین لحظات در تور گوا هستند.

حتما بخوانید: راهنمای تورهای هند از تهران

تیسوادی

اکنون که دارید این مطلب را می خواند، ممکن است برای بار اول باشد که تصمیم گرفته یاد به گوا سفر کنید. خوشبختانه تیسوادی همان اقامتگاه عالی است که شما به دنبال آن می گردید. تیسوادی در پانجیم قرار دارد. پانجیم خود بعنوان پر رفت و آمد ترین محله جنب و جوش لاتین ها است. برای همین در اطراف تیسوادی، تعدادی روستای کوچک که در کنار سواحل بکر و دست نخورده قرار دارند، می توانید پیدا کنید. وقتی تیسوادی را برای اقامت در گوا انتخاب می کنید؛ فعالیت‌های بسیاری را در زمان حضور خود در این منطقه می توانید انجام بدهید.

اقامت-در-بهترین-مناطق-گوا

فعالیت هایی که می توانید در تیسوادی انجام بدهید

به هنگام حضور در تیسوادی گوا می توانید از کلیسا بوم عیسی که شامل مقبره و بقایای مذهب فرانسیس خاویار است، بازدید کنید.

از محله معروف فانتین هاس که در بخش لاتین گوا قرار دارد، دیدن کنید. خانه‌های رنگارنگ و طیف گسترده‌ای از خیابان‌هایی که سنگ فرش شده اند را می توانید با تلفیق معماری و هنر اروپایی و هندی در کنار هم ببینید.

اقامت-در-بهترین-مناطق-گوا

همکاران ما