قزوین گردی با اجاره ماشین در قزوین

درست است که شهر قزوین از شهرهای قدیمی ایران به شمار می رود اما بدلیل وجود تنوع و گستردگی این شهر بسیاری از مسافران کوله بار سفر خود را برای سفر به قزوین می بندند. از طرفی بدلیل فاصله زمانی کمی که شهر قزوین با سایر کلان شهرها مثل تهران، تعداد زیادی از مردم تهران تصمیم می گیرند که برای مدتی هر چند کوتاه به قزوین سفر کنند و خودشان را از یکنواختی زندگی روزمره دور کنند. خوشبختانه آژانس ارمغان آفاق ایرانیان این امکان را فراهم کرده است تا شما عزیزان بتوانید با اجاره ماشین در قزوین با خاطری آسوده به همراه دوستان و خانواده تان در قزوین سفر خوبی داشته باشید.

عوامل موثر اجاره ماشین در قزوین

اجاره ماشین در قزوین

با اجاره خودرو در قزوین نگران محدودیت های زمانی نیستیم!

وقتی شما در قزوین خودرو اجاره می کنید از این بابت مطمئن هستید که از همه ی مکان های تاریخی قزوین که به دوره ساسانیان و صفویان مربوط می شود دیدن می کنید و نگران محدودیت های زمانی نیستید. یکی از مکان های دیدنی و جالب قزوین بازار سعد السلطنه قزوین است که سابقه آن به هزار سال پیش باز می گردد. وقتی که پا به این بازار می گذارید معماری های قدیمی و منحصر به فرد این بازار را می بینید و در کنار این زیبایی سوغاتی های قزوین را برای همشهری های خودتان خرید می کنید.

ادامه سفرتان را با کرایه ماشین در قزوین مهیج کنید

حوادث ناگهانی همیشه خبر نمی کنند! مثلا ممکن است از مشهد، تهران یا هر شهری که در آن زندگی می کنید قصد داشته باشید تا با ماشین خود به قزوین سفر کنید. اتفاقا در طول راه و در جاده ماشین شما از لحاظ فنی درست است و به راحتی شما را به مقصد می رساند، ولی بعد از رسیدن به ابتدای شهر قزوین ماشین شخصی شما از کار می افتد متاسفانه شما نمی توانید با وسیله شخصی خود در شهر برانید. اینجاست که می توانید از آژانس ارمغان ایرانیان و از طریق فرم آنلاین برای اجاره خودرو در قزوین اقدام کنید.

کرایه ون در قزوین

شاید شما هم دیده باشید زوج هایی هستند که بدلیل شغل همسرشان در شهرهای دیگر زندگی جدیدشان را در سایر شهرهای ایران تجربه می کنند. حالا فکر کنید که قرار است خانواده های آنان برای اولین بار به شهر آنها مسافرتی داشته باشند. شاید اگر شما جای آنان بودید کمی استرس داشتید، چون نمی دانستید مقرون به صرفه ترین و راحت ترین وسیله حمل و نقل برای نشان دادن مراکز تجاری قزوین مثل مرکز خرید نارون و مرکز خرید ایرانیان چه وسیله ایست. پیشنهاد ارمغان آفاق ایرانیان کرایه ون در قزوین می باشد.

مدارک وشرایط اجاره ماشین در قزوین

۱- یک عدد عکس از مدارک شغلی درخواست کننده خودرو
۲- یک فقره چک و سفته در وجه خودرو که پس از اتمام قرارداد به شما باز گردانده می شود.
۳- پرداخت مبلغی تعیین شده برای ضمانت جریمه های احتمالی، این مبلغ پس از ۷۰ روز به حساب شما بازخواهد گشت که این مبلغ به شرح زیر است:
۱- بیش از ۷روز : ۵۰۰ هزارتومان
۲- کمتر از ۷ روز: ۱۰۰ هزار تومان

برای اجاره ماشین و کرایه ون در مشهد، شیراز و تبریز کلیک کنید

اجاره ماشین در مشهد
اجاره ماشین در شیراز
اجاره ماشین در تبریز

همکاران ما