معرفی 4 کتاب پر طرفدار حوزه گردشگری به مناسبت روز جهانی کتاب

۲۴ آبان ۹۸ روز جهانی کتاب، کتاب خوانی و کتابدار می باشد. کتاب خواندن شبیه تجربه ی سفر به مکانی ناشناخته است که تا به حال هیچ تجربه ای از آنجا نداشتیم. با کتاب های پر طرفدار حوزه گردشگری لذت کشف کردن دنیای تازه و ماجراجویی در نقاط مختلف جهان دنیای ما انسان ها را متحول می کند. ۲۴ آبان هر سال فرصتی است تا ما بتوانیم به دور ترین مکان های ناشناخته ی دنیا سفر کنیم و از زیبایی های گردش روی نقشه ی علم و دانش بیشترین لذت را ببریم.

چرا باید کتاب های پر طرفدار حوزه گردشگری را بخوانیم؟

معرفی 4 کتاب خواندنی حوزه گردشگری

داشتن یک سفر اصولی و با کیفیت یکی از مسئله هایی است که هر گردشگر جوانی به دنبال آن می گردد. کتاب های گردشگری که بر پایه ی سفرنامه به نگارش در آمده اند می توانند راهنمای سفر خوبی باشند. گفتنی است که گردشگران ماجراجو و عاشق سفر در کنار تجربیات ارزشمندی که از سفر به خارج دارند، بهتر است اطلاعات جزئی تری از قاره ها و کشورهای خارجی داشته باشند. ارمغان آفاق ایرانیان قصد دارد تا ضمن تبریک بزرگداشت روز جهانی کتاب و کتاب بخوانی، ۴ کتاب پر فروش و پر طرفدار را به شما دوست داران سفر و ماجراجویی معرفی کند.

۱۰۰۰ مکانی را که باید قبل از مرگ بروید می شناسید؟

معرفی کتاب های گردشگری

از پر فروش ترین و مشهور ترین کتاب های گردشگری کتاب “۱۰۰۰ مکانی که قبل از مرگ باید باید ببینید” می باشد. Patricia Schultz، نویسنده ی کتاب “۱۰۰۰ مکانی که قبل از مرگ باید باید ببینید” از نظرها و ایده های خود درباره قاره های بزرگ جهان نوشته است و سعی او بر این بوده که با قلم خود به تمام نقاط گردشگری جهان سر بزند و حرف هایش را بنویسد. این کتاب پر طرفدار گردشگری را بخوانید و بگویید که دوست دارید کجای جهان باشید.

آیا شما در سفر به دنبال ماجراجویی های بزرگ هستید؟

کتاب ماجراجویی های بزرگ به تنهایی یک کتاب نیست. وقتی شما این کتاب پر طرفدار حوزه گردشگری را می خوانید نیروی محرکه ای در درون تان فعال می شود که شما را به دنبال ماجراجویی در سفر بکشاند و تصمیم بگیرید به دوستتان زنگ بزنید که هم اکنون می خواهید از ارمغان آفاق ایرانیان یک بلیط پرواز خارجی به استرالیا بگیرید!

سفر خارجی به دانمارک در آبان ماه
  • کشوری در شمال اروپا نیز می تواند کشوری مناسب برای سفر در ماه های پاییز باشد. دانمارک قصرهای با شکوهی دارد که می توانید عکس های پاییزی تان را در اینجا بگیرید. موزه ای تاریخی می تواند حس و حال شما را به زمان وایکینگ ها ببرد. نقاشی و عکس های به روز می تواند شما را از سفر به دانمارک متاثر کند.

Alastair Humphreys، نویسنده ی کتاب گردشگری ماجراجویی های بزرگ می باشد. او یکی از بزرگترین نویسندگانی است که بعنوان برترین نویسنده ی ماجراجو در نشنال جئوگرافیک شناخته شده است. کتاب ماجراجویی های بزرگ از حس و حال سفر در شهر کیپ تاون در کشور آفریقای جنوبی می گوید. آیا باورتان می شود نویسنده ی این کتاب الهام بخش گردشگری، مسیر یک کشور تا یک کشور دیگر را با پای پیاده پیموده است؟

دلیل های زیادی برای انجام سه فعل خوردن، عبادت کردن و عشق وزیدن وجود دارد!

مطمئنا هر کسی دوست ندارد که تنها عبادت کند و عشق بورزد. کارهای زیاد دیگری وجود دارند که انسان بنا به خواسته و استعداد خود بخواهد آنها را انجام دهد. در این کتاب پر طرفدار حوزه گردشگری شخصیتی به نام Elizabeth Gilbert وجود دارد که بعد از جدایی از همسرش خود واقعی اش را پیدا می کند و دایره ی جدید و راحتی را برای زندگی خود باز می کند. او به ایتالیا سفر می کند تا غذاهای متنوع ایتالیا را تست کند، زندگی جدید او به ایتالیا ختم نمی شود. یوگا و مدیتیشن را در هند می آموزد و تجربه می کند و در آخر به اندونزی سفر می کند. به نظر می رسد که اندونزی پایان سفرهای او باشد، اما این چنین نیست.

با کتاب پر طرفدار گردشگری مارک و پلو به ۱۱ کشور خارجی سفر کنید!

4 کتاب مشهور گردشگری

این بار نام یک نویسنده ایرانی روی جلد کتاب مارک و پلو به چشم می خورد. منصور ضابطیان نویسنده ی خوش ذوق ایرانی با انتشار کتاب مارک و پلو داستان های مخاطره انگیز زیبایی را از سفر به خارج می گوید. عکس های این کتاب در کنار طبع روان این نویسنده ایرانی شما را مجذوب می کند تا در روز ۲۴ آبان تصمیم بگیرید که یک بلیط پرواز خارجی از آفرهای پاییزی تهیه کنید. منصور ضابطیان در ارتباط با نگارش کتاب مارک و پلو می گوید که همه چیز از پیشنهاد سفر به ترکیه که دوستش به او داده بود، شروع شده است و حالا هم گردشگری و ایران گردی به یکی از برنامه های ثابت و جذاب زندگی اش تبدیل شده است. کتاب لذت بخش و روان مارک و پلو را بخوانید و به همراه توری که در پاییز از ارمغان آفاق ایرانیان تهیه می کنید به ۱۱ کشور آفریقایی، آسیایی و آمریکایی سفر کنید.

همکاران ما