آشنایی با 5 کشور خارجی برای سفر در آبان ماه

ماه آبان را برای سفر به کشورهای خارجی انتخاب کنید چون فوق العاده ترین مناظر از کشورهای خارجی را می توان در ماه آبان از فصل پاییز دید و لذت برد. ارمغان مجری رسمی تورهای خارجی برای ارائه ی خدمات به مشتریان عزیز در تمامی ساعات شبانه روز پاسخگوی شما خواهد بود.

چرا انتخاب مقصد در ماه آبان کمی دشوار است؟

دلایل متعددی برای سفر خارجی در ماه های نارنجی پاییز وجود دارد. ممکن است در تابستان درگیر مشغله های شخصی و یا قصد گردش و سفر در کشور خود باشید و از زیبایی های طبیعی و ساختاری آنجا بهره ببرید. البته از سفر خارجی در ماه آبان پاییز غافل نشوید. چون روزهای تعطیل رسمی در پاییز فراوان اند و برای تغییر و تحول در روحیه تان و ایجاد روحیه ی مناسب برای ادامه ی سال تحصیلی و مقطع کاری تان، بهترین کشورهای مناسب برای سفر در فصل پاییز را بشناسید. فصل پاییز ویژگی های مختص خود را دارد. هوای بارانی و کمی سرد باعث می شود که شما در انتخاب کشورهای خارجی برای سفر در آبان ماه دقت بیشتری کنید.

آب وهوای مجارستان چگونه است؟

سفر به مجارستان در ماه آبان

کشور مجارستان یکی از کشورهای اروپایی است. بعد از ظهرهای چشم نواز و دل انگیز مجارستان را دست کم نگیرید. طبیعت در شروع فصل پاییز به آرامی تغییر می کند. آب و هوایی بسیار عالی و ایده آل جلوه ی خاصی به سفر شما در این فصل از سال می دهد. دمای هوا در این فصل حدود ۲۳ الی ۲۷ درجه ی سانتی گراد می باشد؛ اما ممکن است که در پایتخت مجارستان، بوداپست، هوا کمی سردتر بنظر برسد. یکی از مزیت های سفر به مجارستان، تنوع همیشگی در بازارهای آن می باشد. شما می توانید از این مزیت استفاده کنید و پیشنهاد های خوب بازارهای محلی را دریافت کنید.

اگر به دنبال رزرو پرواز خارجی رایگان هستید بخوانید.

از بهترین غذاها در ایتالیا غافل نشوید!

کشور ایتالیا یکی از کشورهای اروپایی است که از آن بعنوان تفریحی ترین کشورهای مناسب برای سفر در ماه آبان یاد می شود. همواره علاقه مندان به هنر و غذا به ایتالیا سفر می کنند چون ایتالیا کشوری است که بهترین، معروف ترین و لذیذ ترین غذاهای دنیا را به خود اختصاص می دهد. در ماه اکتبر غذاها و نوشیدنی های ایتالیا پادشاهی می کنند و همه ساله بسیاری از گردشگران خارجی و داخلی را به خود جذب می کند.

با تور اروپا به دانمارک سفر کنید

سفر خارجی به دانمارک در آبان ماه

کشوری در شمال اروپا نیز می تواند کشوری مناسب برای سفر در ماه های پاییز باشد. دانمارک قصرهای با شکوهی دارد که می توانید عکس های پاییزی تان را در اینجا بگیرید. موزه ای تاریخی می تواند حس و حال شما را به زمان وایکینگ ها ببرد. نقاشی و عکس های به روز می تواند شما را از سفر به دانمارک متاثر کند.

بهتر است بخوانید: رزرو تور تفریحی دانمارک | تور پاییز کپهانگ ۹۸

در آبان ماه به تانزانیا سفر کنید

کوه های آتش فشانی کلیمانجارو می تواند پاییز متفاوتی را برای شما رقم بزند. قله ی کلیمانجارو یکی از قله های هفتگانه است که مسیرهای فوق العاده متنوعی را برای گشت و گذار می تواند رقم بزند. در این مسیر پر خم و پیچ می توانید از حیات وحش گسترده ی تانزایا لذت ببرید.

برای تور استرالیا برنامه ریزی کنید

کشور استرالیا بهترین کشور برای سفر در پاییز

در لیست بهترین و ایده آل ترین کشورهای پاییزی می توانید استرالیا را پیدا کنید. مجموعه ی بزرگی از آبسنگ های مرجانی که در شرق کشور استرالیا و در اقیانوس آرام قرار گرفته است و دیواره بزرگ مرجانی نامیده می شود، بهترین بهانه برای سفر به کشور استرالیا می باشد. چون یکی از نمادهای کوئیزلند همین دیواره ی بزرگ مرجانی است. برای دیدن این دیواره بزرگ می توانید به مکای، تانزویل و کَنز بروید.

همکاران ما