اجاره ماشین در مشهد | آنلاین و ارزان

مشهد یکی از قطب های گردشگری ایران به حساب می آید و هر ساله مسافران زیادی برای زیارت و تفریح به این شهر دیدنی سفر می کنند. مشهد پر است از مکان ها و جاذبه های گردشگری و همین مسئله باعث شده تا اغلب افرادی که با تور سفر می کنند، نتوانند همه مکان ها و مناطق دیدنی را ببینند. به همین خاطر به شما پیشنهاد می کنیم اگر می خواهید به مشهد سفر کنید حتما با ماشین سفر کنید و گزینه اجاره ماشین در مشهد را در ذهنتان داشته باشید.

اجاره ماشین در مشهد

دوباره چالش جدید!!! مسیرطولانی سفر، هزینه بنزین، اصطحلاک و خراب شدن ماشین و… همه و همه مشکلات سفر به صورت زمینی است. پس چه کار کنیم؟

هدف ارمغان همیشه راحتی مسافران و ارزان بودن سفر آن هاست. به راحتی می توانید با اجاره ماشین در مشهد ، هم هزینه های سفر های درون شهری خود را کاهش دهید و هم تمامی مناطق را با خانواده با ماشین خودتان بروید. با ما همراه باشید.

کرایه ماشین در مشهد با ارمغان

اگر قصد اجاره خودرو در مشهد را دارید، ما در خدمت شما هستیم. این امکان برای شما به وجود آمده تا بتوانید خودرو مورد علاقه خود را در مدت زمانی که سفر هستید با ارزان ترین قیمت اجاره کنید. شما می توانید در ۱۳ فرودگاه ایران، ماشین خود را دریافت کنید و آن را حتی در شهر مقصد خود تحویل دهید. این شهرها و فرودگاه ها عبارت اند از: تهران، فرودگاه امام خمینی، فرودگاه مهرآباد، فرودگاه مشهد، شهر اصفهان و فرودگاه اصفهان، فرودگاه شیراز، فرودگاه تبریز، فرودگاه بندرعباس، فرودگاه رشت، فرودگاه یزد، جزیره کیش و جزیره قشم.

اگر نمی خواهید رانندگی نکنید، راننده های آموزش دیده و حرفه ای ما در اختیار شما خواهند بود تا شما را هر جایی که خواستید ببرند. نگران تصادفات و مشکلاتی که ممکن است به وجود آید هم نباشید چون ماشینی که به شما تحویل داده می شود بیمه بدنه، ثالث و دیگر بیمه ها است. همچنین در صورت خراب شدن ماشین ما به صورت شبانه روزی در هر شهری از ایران که باشید خدمات تعمیر و سرویس دهی را به شما ارائه می دهیم.

مدارک و شرایط اجاره ماشین در مشهد

برای اینکه خودرو خود را تحویل بگیرید باید حتما مدارک زیر را ارائه کنید.

  • یک قطعه عکس از مدرک شغلی فرد دریافت کننده
  • چک و سفته به مبلغ ماشین که پس از تحویل ماشین به شما بازگردانده خواهد شد.
  • به منظور ضمانت جریمه ها باید مبلغ تعیین شده را پرداخت کنید که این هزینه پس از ۷۰ روز به شما بازگردانده می شود.
    • کمتر از ۷ روز اجاره: ۱۰۰ هزار تومان
    • بیشتر از ۷ روز اجاره: ۵۰۰ هزار تومان

اجاره ماشین لوکس در مشهد

همانطور که گفتیم هم می توانید ماشین لوکس اجاره کنید و هم ماشین اقتصادی. ماشین های لوکس شامل برند های تویوتا، کیا، هیوندا و مرسدس بنز می شوند. برای اطلاع از قیمت ها و مدل ماشین ها به صفحه قیمت اجاره ماشین مراجعه کنید. ارمغان با امکان اجاره ماشین لوکس ارزان در مشهد این امکان را برای شما به وجود آورده است تا بتوانید به روز ترین و لوکس ترین ماشین ها را با پایین ترین قیمت ممکن سوار شوید.

به صورت آنلاین و در کمترین زمان ماشین دلخواه خود را اجاره کنید.

اجاره ماشین در قزوین

همکاران ما