معرفی بهترین و جذاب ترین سافاری های دنیا

سافاری سفری مهیج به دل زیبایی های طبیعت و لمس حیات وحش است. این سفر در واقع دوستی بین انسانها و طبیعت می باشد. ناگفته نماند، سافاری کمی دل و جرات هم میخواهد، می پرسید چرا؟ زیرا در این سفر هیجانی، شما از نزدیک حیوانات بزرگ جثه را می بینید و فرصتی مناسب برای تعامل برقرار کردن با آنها را خواهید داشت. در این سفر جذاب و تفریحی شما می توانید به بهبود محیط زیست و حذف عوامل مخرب آنها هم کمک کنید. باید گفت در هر منطقه ی دنیا مکان خاصی برای سافاری تعریف شده است که در ادامه این مطلب با انواع آن آشنا خواهید شد.

همین الان با یکی از جذاب ترین سافاری های دنیا در تانزانیا همراه شوید

سافاری در کیش

سافاری در کیش

بیایید در ابتدا سافاری را در کشور عزیز خودمان ایران، شروع کنیم. سافاری در کیش یکی از محبوب ترین سفرهای حیات وحش در ایران محسوب می شود. جزیره ی کیش متناسب با آب و هوای گرمی که دارد از صحراهای جذابی نیز بهره مند است. ماشین بیابان رویی را انتخاب و اجاره کنید و به دل صحرا بزنید. باید بگوییم سافاری نه تنها در روزهای کیش، بلکه در شب هم با حضور ستارگان بسیار متحیر کننده و زیباست.

حتما بخوانید : بهترین زمان سفر به کیش چه موقع است؟

دبی

سافاری در دبی

یکی دیگر از مقاصدی که می توانید برای سافاری انتخاب کنید امارات دبی است. این محل ها مکانی مناسب برای عکس برداری و دیدن غروب آفتاب می باشد. اردوگاه هایی نیز به صورت چادر در این محل ها نصب شده و شما می توانید از خوراکی های خوشمزه و لم دادن بر روی تخت هایی که محیا شده لذت ببرید.

سافاری در دبی 2

در همین بازه ی سفر، تفریحاتی همچون شترسواری و اسکی روی شن را می توانید امتحان کنید. پیشنهاد می شود اگر رانندگی معرکه ای دارید حتما اتومبیلی را در همان محل اجاره کنید و مسابقه ای جانانه با سایر اتومبیل رانان راه بیاندازید. بهتر است در این صحرا گردی، به همراه خود آب و لباس های مناسب داشته باشید.

ورلد بانکوک در تایلند

سافاری در تایلند

یکی از متفاوت ترین و جذاب ترین سافاری های دنیا متعلق به تایلند است. ورلد بانکوک پارکی به مساحت ۸ کیلومتر می باشد و دنیای خارق العاده ای از تلفیق طبیعت و حیوانات وحشی را به شما نشان خواهد داد. ورلد از چند بخش مختلف تشکیل شده که هر بخش آن مختص یکسری از حیوانات می باشد. در قسمت اول پارک سافاری ورلد حیواناتی همانند لک لک، شترمرغ، زرافه، شتر، کرگدن سفید، گورخر، بوفالو، شیر،ببر، طاووس، نیلی گاو و آهوی ایمپالا را می بینید و حتی می توانید لذت غذا دادن به آنها را تجربه کنید. هم چنین می شود با اتومبیل و اتوبوس از کنار سکونتگاه این حیوانات دوس داشتنی عبور کنید.

سافاری در بانکوک تایلند

مارین پارک قسمتی دیگر از ورلد است که قلمرو حیواناتی همچون خرس های قطبی، کروکدیل ها، کانگورو و میمون ها می باشد. اگر فرد شجاعی هستید و می خواهید هیجان بیشتری را تجربه کنید باید وارد رفتینگ جنگل های ورلد، شوید. در این دنیای خوف انگیز باید سوار قایقی شوید و از لا به لای کروکدیل های وحشتناک ، مارهایی که در جنگل استرار کرده اند و گوریل های عصبانی و گرسنه عبور کنید. در این بخش علاوه بر دیدن حیوانات از برنامه های تفریحی همچون نمایش دلفین ها و شیرهای دریایی، جنگ جاسوس ها، نمایش پرندگان و فیل ها، بوکس اورانگوتان، نمایش کابویی و اکواریوم سافاری ورلد غافل نشوید.

حتما بخوانید: داستان مردم سرزمین لبخند در فرهنگ تایلند

بهشت سافاری، هندوستان

سافاری در هند

ماه های مارس تا می زمان مناسبی برای سفر به هند است. کشوری که گوشه به گوشه ی آن را مناظر طبیعی پوشانیده و لذت سفر به این حیات وحش را به ما هدیه می دهد. یکی از مقاصد عالی برای سافاری در هند شهر اشرافی راجستان می باشد. لذتی غیر ملموس از این حیات وحش را در این سفر تجربه می کنید. اگر جیپ سواری را دوس دارید می توانید به اعماق این طبیعت بروید و ریسک سفر از میان درندگانی همچون ببرهای وحشی، خرس هایی که آزادانه گشت می زنند و گرازهایی که بدنبال غذا برای خوردن هستند، را به جان بخرید.

سافاری در هندوستان

از دیگر مکان هایی که در هند می شود به سافاری آن بپردازید، از جمله پارک ملی در شهرهای اوتراخاند، ایالت مادیا پرداش، آسام، غرب بنگال، گجرات، ماهاراشترا، کارناتاکا و جایسالمر می باشد. در این سافاری ها می توانید از حیواناتی همچون فیل، شتر، آهوهای وحشی، کفتارها، ۳۰۰ گونه از پرندگان و خزنده ها، دیدن کنید. در این میان می توانید در کنار دریاچه ها و رودهایی که در راه وجود دارد اطراق کنید و شبی هیجانی در دل حیات وحش داشته باشید.

برای رزرو تور کیش، هند، تایلند و تورهای داخلی و خارجی دیگر با ما در تماس باشید

دفتر مشهد: ۳۷۲۳۷۸۰۰ -۰۵۱ — ۰۹۱۵۷۲۳۷۸۰۰

همکاران ما