اوج هیجان را با جالب ترین زیپ لاین ها دنیا تجربه کنید

اگر اهل سفر و ماجراجویی و انجام دادن کارهای هیجان انگیز هستید، این مطلب رو به هیچ وجه از دست ندین چرا که قراره نفس گیر ترین و جالب ترین زیپ لاین ها جهان را به شما معرفی کنیم. با ارمغان همراه باشید.

آدرنالین واقعی را تجربه کنید

Zip 2000 آفریقای جنوبی

زیپ لاین zip 2000

زیپ لاین آفریقای جنوبی یکی از بلند ترین زیپ لاین های جهان است و در فهرست هیجان انگیز ترین مکان های دنیا هم نام آن را می توان دید. همچنین به عنوان مرتفع ترین زیپ لاین جهان شناخته میشود. سرعت شما در طی مسیر به ۱۸۳ کیلومتر بر ساعت هم خواهد رسید با این وجود نگران امنیت این زیپ لاین نباشید چرا که درصد امنیت آن صد در صد است و جای هیچ نگرانی وجود ندارد. اگر اهل ماجراجویی و تجربه های جدید هستید به هیچ وجه Zip 2000 را از دست ندید.

زیپ لاین هیولا (Monster)

زیپ لاین مانستر

از اسم این زیپ لاین مشخص است که شما با یک هیولا سر و کار دارید. زیپ لاین مانستر در سال ۲۰۱۵ در شهر تورو ورده پورتوریکو افتتاح شد و به عنوان طولانی ترین زیپ لاین جهان نام گرفت. سرعتی که در این زیپ لاین به آن می رسید ۱۴۵ کیلومتر بر ساعت خواهد بود و همین مسئله مانستر را به یکی از هیجان انگیز ترین و جالب ترین زیپ لاین ها جهان تبدیل کرده است. با سوار شدن بر یکی از هشت لاین در جنگل های بکر و کوه های سر سبز پورتوریکو ماجراجویی کنید.

زیپ لاین پرواز گیبون تایلند

جالب ترین زیپ لاین ها

همه ما قبول داریم که تایلند یکی از بهترین مقاصد گردشگری جهان هست. با سفر به این کشور زیبا و دیدنی کلی تفریح و گردش منتظر ما خواهند بود. اما سیم هایی را تصور کنید که در جنگل های انبوه و سرسبز تایلند کشیده شده اند و قرار است شما سوار آن ها شوید و با سرعت حرکت کنید. پرواز گیبون که در شرق شهر چیانگ مای قرار دارد آن چیزی است که از آن صحبت می کنیم که طول آن حدود ۷ کیلومتر می باشد.

حتما بخوانید: بهترین ساحل های آنتالیا چه ساحل هایی هستند؟

زیپ لاین سیماتای

زیپ لاین سیمتای چین

یکی از جالب ترین زیپ لاین های جهان، سیماتای چین است و دلیل آن هم مسیری است که شما باید آن را طی کنید تا به آن برسید. برای رسیدن به ابتدای سیمتای باید دیوار چین را طی کنید. هیجان و آدرنالین این زیپ لاین را در کنار مناظر دیدنی روستایی، طبیعت بکر و سرسبز و مناطق تاریخی مربوط به سال ها پیش با هم تصور کنید. بی نظیر است. مدت زمانی که شما سوار این وسیله خواهید بود ۴۰ ثانیه است ولی در این چهل ثانیه تجربه هایی مانند دیدن ۳۶۰ درجه دیوار چین را به دست میارید که دیگر در زندگیتان تکرار نخواهد شد.

زیپ لاین Flying Fox

زیپ لاین flying fox

متفاوت ترین زیپ لاین جهان در نیوزیلند قرار دارد. روباه پرنده یا همان فلایینگ فاکس نام یکی دیگر از جالب ترین زیپ لاین های دنیا است که بر خلاف دیگر زیپ لاین ها که به رو به جلو هستند، به عقب حرکت می کنند. پرواز شما از بالای دره موکای گرویتی آغاز می شود و پس از آن در رودخانه رانگیتیکی فرود خواهید آمد.

زیپ فلایر نپال

زیپ فلای نپال

کسانی که اهل دیدن مناطق نا شناخته و هیجان انگیز هستند حتما نام کاتماندو نپال را شنیده اند. اگر آدرنالین خونتان کم شده حتما سری به نپال و زیپ فلایر بزنید و سر خوردن از کوه های بلند و سر سبز نپال، چشم انداز هیمالیا هنگام پرواز و سرعت واقعی را تجربه کنید. مدت زمان زیپ فلایر دو دقیقه و است و سرعتی بیشتر از ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت دارد.

همکاران ما