جزییات تور

بهترین زمان سفر به کیش چه موقع است؟

همیشه اگر قصد دارید به مکانی سفر کنید حتما در مورد آن منطقه و بهترین زمان سفر به آن جا تحقیق کنید و اطلاعات کسب کنید. مثلا تصور کنید برای غواصی به کیش رفته اید. اما تا به کیش میرسید به شما می گویند که فصل غواصی تمام شده است 🙁 یا برای خرید کردن به کیش در گران ترین فصل سال به این جزیره سفر کرده اید. اما ما به شما قصد داریم بگوییم که بهترین زمان سفر به کیش با توجه به اهداف مختلف سفر چه تایمی است. همراه ارمغان باشید.

جهت رزرو بلیط با شماره ۲۳۳۴ ۶۹۸ ۰۹۳۸ در ارتباط باشید.

از نظر آب و هوایی چه زمانی به کیش سفر کنیم؟

هوای جزیره کیش به طور کلی رطوبت زیادی دارد و به خاطر همین رطوبت، باران اغلب زیاد می بارد و می تواند یکی از زیبایی های سفر شما باشد. البته در این زمان ها دریا طوفانی است و اجازه ورود به دریا برای لنج ها و کشتی ها جود ندارد. هوای سرد را در کیش فراموش کنید. سرد بودن هوا در این جزیره کاملا بی معنی است و به طور میانگین در طی سال اختلاف بیشترین دما و کمترین دما حداکثر ۹ درجه سانتی گراد است.

این که چه آب و هوایی برای سفرتان مناسب است کاملا بستگی به خودتان دارد؛ به همین خاطر می خواهیم کیش را در هر چهار فصل سال برایتان توصیف کنیم تا خودتان به انتخاب مناسب برسید.

کیش در فصل بهار

هوای خوب، عید نوروز و تعطیلات طولانی همه و همه باعث شده تا کیش در فصل بهار بسیار طرفدار داشته باشد. هوا در این فصل بسیار ملایم و عالی است و خبری هم از باد ها و باران های شدید نیست. فرورین و اردیبهشت را می توان بهترین زمان سفر به کیش در این فصل دانست چرا که هم هوا آنچنان گرم نیست و هم رطوبت بالا نیست.

فصل تابستان، فصل شنا و تفریحات آبی

هوا در تابستان گرم است و گاهی اوقات به ۵۰ درجه هم می رسد. پس اگر از گرما فراری هستید، رفتن به کیش در فصل تابستان می تواند به یک کابوس تبدیل شود. اما در این فصل به دلیل جشنواره ها، قرعه کشی ها، تفریحات ساحلی و آفتاب گرفتن، هنوز هم افراد زیاد در فصل تابستان به این جزیره سفر می کنند.

بهترین تخفیف ها را در فصل پاییز تجربه کنید.

قطعا به دلیل ناپایدار بودن شرایط آب و هوایی، پاییز فصل مناسبی برای سفر کردن به کیش نیست. اما اگر قصد خرید دارید، این فصل بهترین زمان برای سفر شما خواهد بود. ماه های مهر و آبان به دلیل تخفیف های بسیار زیادی که تا ۵۰ درصد هم می رسد، خرید کردن می تواند بسیار کار ارزانی باشد.

اما به غیر از زمستان، اواخر فروردین، ماه مرداد و ماه مهر هم قیمت های تور، بلیط هواپیما و هتل کیش نیز نسبت به مواقع اسل بسیار ارزان تر است.

حتما بخوانید: ۱۲ ترفند خرید ارزان بلیط هواپیما

ارزان ترین فصل سفر به کیش زمستان است.

کیش در فصل زمستان

اگر در زمستان به کیش سفر کنید، روز های پر بارانی را تجربه خواهید کرد. هوا در این فصل تقریبا سرد و خنک است و اصلا رفتن به کنار دریا کار مناسبی نیست. باران های شدید و خنکی هوا تا اسفند ادامه دارد و از آن جا به بعد هر چه به فصل بهار نزدیک تر می شویم، هوا هم معتدل تر می شود.

بهترین زمان سفر به کیش برای تفریح

غواصی کیش

هر گونه تفریحی که بخواهید در کیش وجود دارد و از طریق یک تور کیش خوب می توانید همه آن ها را به دست بیارید. غواصی، پرواز با چتر، سافاری کویر، ورزش های آبی، قایق ها و… از جمله تفریحات پر طرفدار به حساب می آیند. در زمانی که باران می آید تمامی این تفریحات جمع می شوند و تنها کاری که می توانید انجام دهید، گشت و گذار در مراکز سر پوشیده است و تفریحات ساحلی را باید فراموش کنید.

جشنواره های کیش چه زمانی برگزار می شود؟

تابستان به دلیل اینکه هوا بسیار گرم است و تمایل به سفر کمتر می شود، برای این که گردشگران را به کیش بکشانند، جشنواره های مختلفی برگزار می شود. جشنواره های کیش هر ساله از ۱۵ تیر تا ۱۵ شهریور برگزار می شود و شامل کنسرت، تئاتر، کارناوال، سیرک، تفریحات آبی، زیبا سازی فضا ها و … می شود.

حتما بخوانید: بهترین هتل های کیش از لحاظ قیمت و کیفیت

خلوت ترین زمان برای سفر به جزیره کیش

اگر دوست دارید تا به تنهایی در ساحل زیبای خلیج فارس بشینید و از آرامش آن لذت ببرید، ماه اسفند و فصل پاییز می تواند بهترین و خلوت ترین زمان سفر به کیش برای شما باشد. در این مواقع هم ساحل بسیار خلوت است و هم قیمت ها بسیار پایین. به علاوه هوا متعادل است.

برای خرید تور کیش و تور داخلی با ما تماس بگیرید.

دفتر مشهد: ۲۳۳۴ ۶۹۸ ۰۹۳۸ — ۳۷۲۳۷۸۰۰ – ۰۵۱

همکاران ما