خرید بلیط و رزرو صندلی هواپیمایی ترکیش

?? برای کنسل کردن بلیط های خود و اطلاع از کنسلی پروازهای تان می بایست فقط با آژانس صادر کننده بلیط تماس بگیرید ??

** تغییر تاریخ و یا کنسلی رزرو های انجام شده فقط توسط دفتر صادر کننده بلیط قابل انجام می باشد **

در حال حاضر تعداد بسیار زیادی خط هوایی وجود دارد که هر روزه میلیون ها مسافر را از نقاط مختلف جهان جا به جا می کنند. اما تعداد انگشت شماری از این خطوط هوایی توانسته اند تا خود را بالا بکشند و اعتماد مسافران را به خود جلب کنند و به نوعی غول های این صنعت شوند. هواپیمایی ترکیش که شرکت هواپیمایی کشور ترکیه می باشد یکی از موفق ترین و شلوغ ترین خطوط های هواپیمایی است که اکنون فعال و مشغول به خدمت رسانی هستند. با ارمغان در این مطلب همراه باشید تا دانسته های کاربردی خوبی را در مورد ترکیش به شما بدهیم.

مزایا و معایب خرید بلیط هواپیمایی ترکیش

خدمه و خلبان و هواپیمای هواپیمایی ترکیش

خرید بلیط خارجی از سایت ترکیش مستقیم و بدون واسطه انجام خواهد شد و مسافر به راحتی می تواند آن را رزرو کند. در هنگام خرید، امکاناتی نظیر تغیر تاریخ پرواز و بار اضافه، انتخاب صندلی و نوع غذا و نوشیدنی وجود دارد. به علاوه این سامانه ۲۴ ساعته فعال است و امکان خرید بلیط وجود دارد.

بلیط هایی که تخفیف خورده اند مشخص هستند و تعداد آن ها هم کم نیست. همچنین پرواز هایی هم که در آینده تخفیف خواهند خورد به همراه تاریخ مشخص شده اند. اگر سفر های زیادی را با ترکیش انجام دهید و مسافتی را که در سایت معلوم شده است را طی کرده باشید وارد باشگاه مشتریان این ایرلاین خواهید شد و از تخفیف های خاصی که در نظر گرفته می شود می توانید بهره ببرید.

امکانات جانبی زیادی هواپیمایی ترکیش برای راحتی مسافران خود در نظر گرفته است. به راحتی می توانید با جدول زمانی پرواز ها که کاملا به روز هستند، بهترین و ارزان ترین بلیط مد نظر خود را خریداری کنید. قبل از پرواز می توانید پس از رسیدن به مقصد مشخص کنید که با ماشین های قابل رزرو به هتل می روید یا خیر. در کنار این ها میتوانید check in و کارت پرواز خود را به صورت اینترنتی از سایت دریافت کنید.

یکی از معایبی که سایت ترکیش در خرید بلیط دارد این است که امکان رزرو وجود ندارد و هزینه بلیط را باید همان جا پرداخت کنید و در صورت کنسل شدن بلیط هم با توجه به زمان کنسلی طبق قوانین تعریف شده که در سایت هم آمده است، جریمه از آن کم می شود و باقی مبلغ برگردانده خواهد شد. اگر خرید خود را با visa card و یا master card انجام می دهید، قیمت بلیط های سیستمی نسبت به بلیط هایی که آژانس ها ارائه می دهند، بیشتر است و دلیل آن هم کارمزدی است که که هنگام خرید و یا شارژ این کارت ها  اعمال می شود، است.

رزرو صندلی هواپیمایی ترکیش

رزرو صندلی هواپیمایی ترکیش

پس از این که وارد سامانه این شرکت هواپیمایی شدید، مسیر خود را جستجو کنید. سپس پرواز مورد نظر خود را پیدا کردید گزینه خرید را انتخاب کنید. بعد از این مرحله نوبت می رسد به این که جزئیات و اطلاعات مسافران را وارد کنید و سپس آن ها را تایید کنید و خرید بلیط خود را انجام دهید.

پس از گذراندن این مراحل نوبت می رسد به انتخاب صندلی. در این قسمت نقشه ای از صندلی های هواپیما به شما نشان داده خواهد شد که صندلی های آزاد و رزرو شده در این عکس با رنگ های مختلف مشخص شده اند. پس از این که صندلی های خود را انتخاب و تایید کردید فرآیند خرید شما به پایان رسیده است و در نهایت هم صندلی هایی که انتخاب کردید را به شما نشان داده خواهد شد.

سوالات متداول هواپیمایی ترکیش

اکنون که به دلیل کرونا و ترس از ابتلا به این بیماری می خواهیم پروازهای خود را کنسل را کنیم یا از صحت پروازهای خود مطلع شویم، می بایست چه کار کنیم؟

?? برای کنسل کردن بلیط های خود و اطلاع از کنسلی پروازهای تان می بایست با شماره ۱۹۹ تماس بگیرید ??

همکاران ما