جزییات تور

تور گرجستان لحظه آخری ارزان

جهت رزرو بلیط با شماره ۲۳۳۴ ۶۹۸ ۰۹۳۸ در ارتباط باشید.

سفر به گرجستان

در چند ماه اخیر به دلیل افزایش نرخ ارز در کشور، سفر های خارجی هم با افزایش شدید قیمت رو به رو بوده اند. تور گرجستان هم که یکی از پرطرفدار ترین تورهای خارجی به حساب می آید هم از این قاعده مستثنا نبوده است. با این حال یکی از بهترین راهکار ها برای سفر به گرجستان می تواند تور گرجستان لحظه آخری باشد که نسبت به تور عادی آن قیمت مناسبی دارد و می تواند در کاهش هزینه های سفر هم بسیار تاثیر گذار باشد. با ارمغان آفاق ایرانیان همراه باشید تا علاوه بر توضیحات پکیج تور به معرفی شهر های زیبای گرجستان بپردازیم.

 

ارزان ترین قیمت تور تفلیس

تصویر دیدنی از شب شهر تفلیس

تفلیس پایتخت کشور گرجستان بوده و سفر به این شهر چند سالی است که در ایران طرفدار های زیادی پیدا کرده هست. آب و هوای تفلیس تحت تاثیر دو هوای خشک از شرق و مرطوب از غرب است. این شهر از جاذبه های گردشگری و طبیعی بسیار خوبی برخوردار است که می توان به میدان آزادی، خیابان روستاویلی، آتشکده تفلیس، دریاچه لیسی و حمام های سولفور اشاره کرد.

امکانات رفاهی و اقامتی هم در این شهر بسیار مناسب هستند و شما می توانید با توجه به هزینه ای که می خواهید انجام دهید هتل دلخواه خود را انتخاب کنید و از اقامت در این شهر لذت ببرید. همچنین فرودگاه این شهر هم جزو فرودگاه های خوب اروپای شرقی به حساب می آید و در سال ۲۰۱۰ جزو ده فرودگاه برتر اروپای شرقی از آن نام برده شد. بهترین زمان سفر به تفلیس بهار و اوایل پاییز است.

تور باتومی گرجستان

تصویر شهر و ساحل زیبای شهر باتومی گرجستان

باتومی شهری ساحلی و دومین شهر بزرگ گرجستان به حساب می آید. زیبایی های چشمگیر و امکانت توریستی عالی در این شهر آن را تبدیل به پایتخت گردشگری گرجستان کرده است. این شهر از طرفی در کنار دریای سیاه و از طرف دیگر در دامنه کوه های قفقاز واقع شده است و آب و هوایی بسیار عالی و معتدل دارد. از همین رو پوشش گیاهی بسیار متنوع و زیبایی هم دارد. یکی از چشمگیر ترین جاذبه های این شهر تغییرات معماری و پیشرفت سریع این شهر در زمینه ساخت و ساز ساختمان های مدرن و زیبا می باشد. تمامی این ویژگی های عالی باتومی را تبدیل به یکی از مقصد های اصلی تور گرجستان لحظه آخری کرده است.

تور گرجستان لحظه آخری ارمغان

هواپیمای ایرباس در حال اوج گرفتن برای پرواز

ما در ارمغان، تور خارجی لحظه آخری بسیار زیادی را از جمله تور گرجستان لحظه آخری برای شما در زمان های مختلف با مناسب ترین قیمت ها و بهترین و پرواز ها و عالی ترین هتل ها برایتان آماده کرده ایم تا شما در زمان دلخواه خود سفرتان را انجام دهید و نگران تایم سفر خود نباشید. شما می توانید از طریق رزرو آنلاین تور ارمغان به راحتی از تمامی پکیج های ما اطلاع پیدا کنید و یا این که با انتخاب مقصد مورد نظر تور خارجی و تور داخلی خود را با انتخاب هتل و مشاهده تمامی اطلاعات لازم و امکانات دلخواه در کمترین زمان و با ارزانترین قیمت تور لحظه آخری رزرو کنید.

همکاران ما