جزییات تور

آفر ویژه تور همدان تابستان 1401 با قطار و هواپیما

جهت رزرو بلیط در ساعات ۸ الی ۱۴ با شماره ۲۳۳۴ ۶۹۸ ۰۹۳۸ در ارتباط باشید.

تور هتلقیمت
همدان زمینی از مشهد با قطار ۵ ستاره بابا طاهر ۱/۱۰۰/۰۰۰ تومان (۳ تخته)
همدان زمینی از مشهد با قطار ۴ ستاره کتیبه ۸۵۰/۰۰۰ تومان (۳ تخته)
همدان زمینی از مشهد با قطار ۳ ستاره خاتم ۸۵۰/۰۰۰ (۳ تخته)

تور زمینی (با قطار) و هوایی همدان

یکی از قدیمی ترین و کهن ترین شهر های ایران و جهان همدان است که به دلیل داشتن مراکز دیدنی و تاریخی به عنوان پنجمین شهر توریستی و فرهنگی کشور شناخته شده است. همدان به عنوان یکی از ۶شهر تاریخی و فرهنگی ایران محسوب می شود تور همدان ارزان هم از جمله تور داخلی به حساب می آید که طرفداران بیشماری دارد.

تور همدان

جاذبه های گردشگری و طبیعی تور همدان

یکی از اصلی ترین دلایل تبدیل شدن همدان به یکی از شهر های توریستی ایران همین جاذبه های تاریخی و طبیعی آن است. در ادامه با مهم ترین آن ها بیشتر آشنا خواهید شد و اگر قصد دارید تا به این شهر زیبا سفر کنید، نباید به هیچ عنوان رفتن به این مناطق را فراموش کنید.

تاریخچه غار علیصدر همدان

غار علی صدر همدان

از جاذبه های طبیعی استان همدان که یکی از منطقه های جذب گردشگر محسوب می شود غار علیصدر میباشد و اگر به استان همدان سفر کردید هرگز غار علیصدر را فراموش نکنید. این غار یکی از طولانی ترین غار های آبی جهان محسوب می شود و قدمتی حدود ۱۹۰ میلیون سال دارد.

جذاب ترین بخش غار علیصدر تالاب وسیعی است که با قایقرانی به بخش های داخلی غار می توانید بروید. منظره درونی غار با وجود سنگ ها با اشکال مختلف و جالب و همچنین وجود آب بسیار زیبا و دیدنی است. هوای داخل غار علیصدر بسیار خنک و پاک و دلپذیر است که و لذت بسیار زیادی را برای شما به ارمغان می آورد. معمولا دمای غار در تمامی فصول سال ثابت و حدود ۱۴ درجه سانتی گراد است.

مشخصات دریاچه و سد اکباتان

دریاچه اکباتان تور همدان

دریاچه و سد اکباتان تنها دریاچه استان همدان است که با وجود فضای سبز و امکانات تفریحی برای گردشگران، مکانی زیبا را برای جذب گردشگر به وجود آورده است. در این مکان تفریحی و زیبا برای راحتی مسافران و گردشگرانی که به آن منطقه سفر کرده اند رستوران و مهمانسرا ساخته شده است.

معرفی روستای ورکانه معروف به چشمه قل قل

روستا چشمه قل قل همدان

روستای ورکانه یکی از منحصر به فرد ترین روستاهای ایران به شمار می آید که تماما از سنگ ساخته شده است و قدمتی ۴۰۰ ساله دارد. معماری این روستا تصویری از اروپای دوره رنسانس را به یاد می آورد.

ورکانه در کنار طبیعت بی نظیری که دارد جاذبه های تاریخی و مذهبی زیادی هم دارد که میتوان به اصطبل پرورش اسب، قلعه مهری خانم، گورستان ورکانه، مسجد روستا و آرامگاه امام زاده غیب اشاره کرد. این روستا به دلیل قرار گیری در دامنه جنوبی زاگرس هوای کوهستانی دارد و در فصل تابستان بسیار هوای مطبوع و دلپذیری دارد و زمستان های به شدت سخت و سردی دارد.

جاهای دیدنی آبشار گنجنامه

آبشار گنجنامه

یکی از حاذبه های شاخص تور همدان آبشار گنجنامه است. در فصل بهار و تابستان این آبشار به دلیل وجود صخره های مناسب به مقصد اصلی برای علاقه مندان صخره نوردی تبدیل می شود و در فصل زمستان هم با یخ زدن آب یخ نوردان بسیاری را به خود جذب می کند.

در نزدیکی آبشار کتیبه هایی که مربوط به دوره هخامنشی و حکومت داریوش و خشایار شاه است، وجود دارد که به زبان ایلامی و بابلی هستند. در پشت آبشار گنج نامه دشتی بسیار زیبا و پوشیده از گل که به دشت میشان معروف است قرار دارد. برای رسیدن به این دشت باید از تلکابین که در مسیر آن قرار گرفته است استفاده کنید و با رسیدن به این منطقه از وجود عشایر و مناظر فوق العاده لذت ببرید.

چشمه سراب گیان کجاست

چشمه سراب گیان

یکی از زیبا ترین مناطق تور همدان است که در ۱۸ کیلومتری نهاوند است و به دلیل داشتن آب و هوای مناسب محبوبیت خاصی در بین گردشگران این منطقه دارد. این منطقه زیبا و دیدنی به وسیله جاده باریکی به شهر نهاوند متصل میشود و در دو طرف این جاده بقایای ۲۰۰ هکتاری جنگل های قدیم زاگرس چشم انداز فوق العاده ای را به نمایش گذاشته است. در این منطقه چشمه ای وجود دارد که با ۳۰ دقیقه پیاده روی به این چشمه زیبا که از دل کوه سرازیر میشود میرسید. و در انتهای این منطقه زیبا یک مسیر کوهنوردی وجود دارد که به قله گاچال متصل میشود.

تالاب آبشینه

چشمه سراب گیان

 یکی دیگر از مناطق زیبا و دیدنی که در لیست طبیعت گردی تور همدان قرار میگیرد تالار آبشینه است که منطقه ای است زیبا که در ۱۵ کیلومتری استان همدان است. این تالاب منطقه ای است که زیستگاه انواع پرنگان است و در فصل بهار از کشور های آفریقایی به این تالاب مهاجرت میکنند و تا اواخر مهر ماه در تالاب آبشینه زمستان گذرانی میکنند.

آبشار دوزخ دره

در فصل تابستان بهترین منطقه ای که گردشگران داخلی و خارجی را به خود جذب میکند و یکی از مناطق بکر و دیدنی و زیبایی که مینوان با تور همدان تجربه کرد، آبشار های دوزخ دره هستند که آبشار این دره حدود  15 متر است و بسیار معروف است و در اطراف این منطقه زیبا ۵ دهکده وجود دارد که آخرین دهکده آن جین (برفین ) نام دارد.

شما میتوانید از طریق ارتباط با ارمغان آفاق ایرانیان تور کیش را با مناسب ترین قیمت و هر تور داخلی یا خارجی را رزرو یا خرید کنید.

برای رزرو تور همدان و تور های داخلی با ما تماس بگیرید

دفتر مشهد: ۰۹۱۵۷۲۳۷۸۰۰ —- ۳۷۲۳۷۸۰۰ – ۰۵۱

همکاران ما