جزییات تور

تور تبریز ارزان از مشهد

درباره تور تبریز

تصویر زیبای شب ساختمان قدیمی تور تبریز

تبریز یکی از بزرگترین شهر های ایران است. و در دره آجی چای بنا شده. شهر تبریز یک شهر صنعتی و نیمه کشاورزی است که به دلیل قرار گرفتن بر سر راه ترکیه و اروپا یک شهر ترانزیتی محسوب می شود. در حال حاضر شهر تبریز به دلیل داشتن کارخانه ها و کارگاه های صنعتی و تولیدی یکی از قطب های مهم صنعتی کشور محسوب می شود. همچنین به دلیل وجود جاذبه ها تاریخی و طبیعی متعددی که در این شهر وجود دارد، اغلب اوقات سفر و تور تبریز تبدیل به انتخاب اول بسیاری از گردشگران در بین تور داخلی می شود.

اغلب مسافرانی که به شهر تبریز سفر میکنند، معمولا با هیچ گونه مشکلی در اقامت خود مواجه نمی شوند. چرا که این شهر از اماکانات رفاهی و اقامتی خوبی برخوردار است. شما می توانید رزرو هتل خود را به راحتی از طریق ارمغان آفاق ایرانیان انجام دهید و بدون هیچ گونه اتلاف وقت از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

جاذبه های گردشگری و طبیعی تبریز:

پارک ملی منتال

دره و کوه های سرسبز پاک ملی منتال تور تبریز

از جاذبه های تور تبریز میتوان به پارک ملی کنتال اشاره کرد که این پارک یکی از جاذبه های دیدنی تبریز می باشد و در اوایل بهار رویش گل های لاله رنگارنگ در دامنه کنتال و قلعه علی بیگ که به صورت مزرعه های لاله در می آیند را میتوانید شاهد باشید.

اقامت در جنگل ارسباران

جنگلهای زیبا و مه گرفته ارسباران تور تبریز

جنگل ارسباران یکی از مناطق بکر و دیدنی شهر تبریز است که انواع گونه های گیاهی و جانوری را در خود جای داده است. این جنگل با داشتن طبیعت زیبا و دلنشین  برای جذب گردشگر یکی از مناطق گردشگری برای تور تبریز به حساب می آید که طرفداران زیادی دارد.

باغ ائل گلی یا شاه گلی

انعکاس ساختمان در دریاچه باغ ائل گلی تور تبریز

نمیشود تبریز رفت و به باغ ائل گلی و استخر شاه سر نزد. ائل گلی یکی از شلوغ ترین و پرطرفدار ترین جاذبه های گردشگری تبریز است و بیشترین گردشگران و مشتاقان این منطقه را در شب به خود جلب میکند. این باغ مانند کاخی است که در وسط یک استخر بزرگ ساخته شده و به شکل جزیره در آمده است.

جاذبه های تاریخی تبریز:

راهنمای بازار فرش تبریز

دالان ها و ساختمان بازار فرش تور تبریز

بازار فرش تبریز را به هیچ عنوان نباید ازست بدهید. هر بخش از بازار سنتی تبریز با توجه به مشاغل و کسب و کاری که در آن رونق دارد به شکل خاصی ساخته شده تا راسته بازار، سرا، تیمچه، دالان و گذر به وجود بیایند تا هم کسبه و هم مردم به راحتی و اطمینان کامل به کار و خرید و فروش خود بپردازند.

روستای کندوان در آذربایجان شرقی

بناهای عجیب و زیبای روستای کندوان تور تبریز

یکی دیگر  از مناطق بی نظیر و زیبای تور تبریز را که میتوان به آن اشاره کرد، روستای کندوان است که یکی از اصلی ترین مکانی هایی است که در تور تبریز باید برای بازدید به آنجا رفت. خانه هایی که در  این روستا وجود دارند مانند کندوی عسل در دل کوه پدید آماده اند و جالب اینجاست که عسل یکی از مهم ترین محصولات این روستا می باشد.

ارگ علیشاه

ارگ علیشاه

یکی از بلند ترین و قدیمی ترین دیوار های تاریخی کشور ارگ علیشاه است که قدمتی ۷۰۰ساله دارد و یکی از مهم ترین جاذبه های شهر تبریز محسوب میشود. مجموعه بی نظیر ارگ علیشاه به گفته جهانگردان تاریخی تنها بنای شهر تبریز بوده که حتی از دور دست ها هم قابل دیدن است. ارگ علیشاه در ابتدا به صورت یک مسجد عظیم بوده که به مرور زمان و زمین لرزه های متعدد این شهر و جنگ ها تا حدودی تخریب شده ودر حال حاضر تنها بخش باقی مانده از این بنا دیوار مرتفعی است که هم اکنون ارگ علیشاه نام دارد.

همکاران ما