قیمت گواهینامه رانندگی بین المللی

شرکت ارمغان آفاق ایرانیان جهت رفاه حال مشتریان خود و نیز توسعه و گسترش خدمات خود به مردم عزیزمان خصوصا ساکنان مشهدی که قصد سفر کردن دارند، گواهی نامه رانندگی بین المللی صادر می کند. با ارمغان همراه باشید تا از قیمت گواهینامه رانندگی بین المللی بیشتر برای شما بگوییم.

گواهینامه رانندگی بین المللی

صدور گواهی نامه بین المللی

صدور گواهی نامه رانندگی بین المللی برای افرادی قصد سفر به صورت شخصی و یا حتی مهاجرت از ایران را دارند می تواند یکی از موارد مهم و نیز کاربردی برای گردشگران باشد. اخذ گواهینامه بین المللی برای شما که به دنبال سفر به خارج از ایران هستید بسیار مفید خواهد بود. زیرا در صورتی که مدت زمان زیادی را بخواهید در کشور اقامت داشته باشید و یا حتی به دنبال آن هستید تور خارجی با قیمت مناسب بروید برای شما بسیار کارساز خواهد بود.

جهت صدور گواهینامه در ساعات ۸ الی ۱۴ با شماره ۲۳۳۴ ۶۹۸ ۰۹۳۸ در ارتباط باشید.

برای مطلع شدن از مدارک لازم برای صدور گواهی نامه بین المللی در مشهد می توانید به وب سایت ما مراجعه کنید. ما برای شما تمامی موارد را به صورت کاربردی و مفید توضیح داده ایم تا بتوانید با مراجعه حضوری به ارمغان و در دست داشتن مدارک خود در کمترین زمان ممکن و حدود ۱۵ دقیقه گواهی نامه را برای شما صدور و تحویل شما بدهیم.

فرم درخواست گواهینامه بین المللی

گواهی نامه بین المللی در واقع یک ترجمه از گواهینامه رانندگی ملی شما است. شما می توانید در کشورهای خارجی با در دست داشتن این گواهی نامه بین المللی و اصل کارت گواهی نامه خود به راحتی رانندگی کنید بدون هیچ گونه مشکلی و کاملا معتبر است.

در واقع این گواهی نامه ترجمه شده ی اصلی گواهی نامه بین المللی شما است. هزینه گواهی نامه بین المللی اگر به صورت یک ساله صادر شود ۳٫۵۶۰٫۰۰۰ ریال است و در صورتی که سه ساله کارهای صدور آن انجام شود هزینه آن ۱۰٫۱۱۰٫۰۰۰ ریال است.

برخی کشورهای جهان در قاره های مختلف، گواهی نامه با اعتبار یک ساله برای آن ها مورد تایید است و برخی کشورهای دیگر مانند آذربایجان گواهی نامه با اعتبار سه ساله را قبول می کنند.

در زمان مسافرت در خارج از کشور، هیچ چیز آزادی بیشتری برای سفر شما را فراهم نمی کند، در صورتی شما آزادی خاصی دارید که بتوانید با ماشین خود و یا ماشین کرایه ای به هرکجا که انتخاب کنید بروید.

با ما همراه باشید تا بهترین امکانات و ویژگی های سفر را به شما معرفی کنیم.

همکاران ما