نمایندگی هواپیمایی آلیتالیا

پرواز هواپیمایی آلیتالیا

ایرلاین آلیتالیا بزرگترین شرکت هواپیمایی در کشور اروپایی ایتالیا و در پایتخت آن یعنی روم واقع شده است. شرکت ارمغان نمایندگی هواپیمایی آلیتالیا در مشهد است و شما می توانید در صورت تمایل به سفر با این هواپیمایی به راحتی بلیط خارجی خود را از ما دریافت کنید.

 هواپیمایی آلیتالیا

آلیتالیا (Alitalia) شبکه گسترده ای از خدمات داخلی و منطقه ای را در سراسر ایتالیا و اروپا، علاوه بر خدمات بین المللی بلند مدت به آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، آفریقا، آسیا و خاورمیانه ارائه می دهد. این هواپیمایی عضو مؤسسۀ اتحاد SkyTeam است،

دلایل زیادی برای پرواز با Alitalia وجود دارد، این خطوط هوایی بیش از ۱۰۰ مقصد در ۴۴ کشور را در اختیار دارد و مرکز اصلی آن در فرودگاه فوموچینو رم است. Alitalia یکی از مدرن ترین ناوگان در اروپا است.

پرواز خارجی آلیتالیا افراد عالی و آموزش دیده آن در زمینه ی کارکنان کارکنان پرواز، زمین و تعمیر و نگهداری می باشد،  آنها حتی یک دوره برای مسافران که از پرواز می ترسند ارائه می دهند، که این خود یک موضوع مهم و عالی محسوب می شود. هدف این دوره برای افرادی است که در مورد سوار شدن به هواپیما احساس اضطراب می کنند،است، یا حتی این دوره برای افرادی که برای اولین بار تجربه سفر با هواپیما را دارند و یا افرادی که به دلیل ترس پرواز خود را از دست داده اند مناسب است.

غذاها و نوشیدنی هایی که در پروازهای این شرکت هواپیمایی سرو می شود مطمئنا لذت بخش خواهد بود. همچنین به طور مرتب عنوان بهترین شرکت هواپیمایی را کسب کرده است. در کلاس اکونومی مسافران می توانند با توجه به مدت زمان پرواز از میان وعده های فراوان یا غذاهای سبکی که ارائه می شود لذت ببرید.

همچنین نوشیدنی های رایگان، چای و قهوه وجود دارد. مسافران در پرواز های طولانی که از ایتالیا خارج می شوند می توانند از دو منو مختلف انتخاب کنند. یک وعده غذای ایتالیایی سه گانه ارائه می دهد، یکی دیگر از غذاهای میان وعده یا صبحانه را ارائه می دهد. مسافران در پرواز بیش از یازده ساعت نیز یک منو سوم را با یک میان وعده و نوشیدنی اضافی دریافت می کنند.

کلاس بیزنس هواپیمایی آلیتالیا

مسافران کلاس کسب و کار و یا همان بیزینس می توانند از شراب ایتالیایی خوشمزه لذت ببرند، که توسط کمپانی Alitalia در هر ظرف با هم ترکیب شده اند. همچنین مسافران این کلاس پرواز ایرلاین ایتالیایی می تواند از تنوع غذاهایی که ارائه می دهند انتخاب کنند.

در صورتی که به دنبال رزرو هتل خارجی و یا تور خارجی با قیمت مناسب هستید می توانید با ارمغان در ارتباط باشید.

همکاران ما