کیفیت ناوگان هواپیمایی معراج

جهت رزرو بلیط با شماره ۲۳۳۴ ۶۹۸ ۰۹۳۸ در ارتباط باشید.

هواپیمایی معراج

ایرلاین ایرانی معراج یکی از برترین هواپیما های خصوصی در ایران است که در فرودگاه بین المللی مهرآباد و امام خمینی تهران مستقر است. کیفیت ناوگان هواپیمایی معراج خوب است و شرکت ارمغان نمایندگی این ایرلاین ایرانی را دارا است با ما همراه باشید.

ناوگان هواپیمایی معراج

این شرکت هواپیمایی در سال ۱۳۸۹ تاسیس شده است، به دلیل آنکه معراج پروازهای به موقع و بدون دیرکردی را به مسافران ارائه می دهد، اکثر مسافران ایرانی این ایرلاین را دوست دارند. شما هم در صورتی که به دنبال رزرو بلیط هوایپما معراج برای تمامی نقاط خارج و یا داخل از کشور هستید ما کار را برای شما راحت تر کردیم تا بتوانید تنها با وارد مبدا و مقصد خود در وب سایت ارمغان بتوانید رزرو بلیط خارجی و یا رزرو بلیط داخلی خود را به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن بدون هیچ مشکلی رزرو نمایید.

شرکت ارمغان به دنبال آن است که بتواند در با تمام وجود و قوا بهترین خدمات را به شما در زمینه ی رزرو بلیط و یا خدمات کنسلی و یا هر موردی که شما در مورد آن اطلاعاتی نداشته باشید ما به شما اطلاع دهیم تا بتوانید از دغدغه های سفر خود کاهش دهید.

بیزینس کلاس هواپیمایی معراج

کلاس های پروازی ایرلاین ماهان شامل کلاس اکونومی و کلاس بیزینس یا همان فرست کلاس است هر کدام از این دو کلاس پروازی طبق استاندارد های جهانی تنظیم شده است.

قسمت فرست کلاس معراج، فضای باز تر و راحت تری برای مسافران و یا گردشگران خارجی یا ایرانی طراحی شده است تا بتواند در طول مدت زمان پرواز خود در آرامش کامل و بدون هیچ دغدغه از خدمات پرواز معراج استفاده کنند و به مقصد مورد نظر به سلامت برسند.

البته ناگفته نماند تعداد محدودی از هواپیماهای این ایرلاین دارای کلاس بیزینس هستند در صورتی که به دنبال سفر با این هواپیمایی و استفاده از خدمات تور خارجی ارمغان هستید می توانید با ما در ارتباط باشید.

همکاران ما