جاذبه های گردشگری جورج تاون مالزی

شهر تاریخی جورج تاون

بازدید از جورج تاون مانند بازدید از دنیایی است که در آن زمان هنوز هم ایستاده است، جهانی که در آن تاریخ، طبیعت و سنت ها به پرده فرهنگی غنی بافته شده است. با ما همراه باشید تا از جاذبه های گردشگری جورج تاون، مالزی بیشتر برای شما بگوییم.

شهر تاریخی جورج تاون

این شهر دارای منظره های زیبا، صداها، بو ها و سلیقه هایی از نوع پنانگ است. این شهر پایتخت پنانگ در کشور مالزی است و به دلیل داشتن ساختمان های قدیمی و پارک های طبیعی و زیبایی آن جاذبه های فراوانی برای جذب گردشگران جذاب دارد. این شهر تاریخی بهترین مکان برای عکاسی و لذت بردن محسوب می شود.

این شهر ترکیبی از سه فرهنگ متمایز و باستانی با معماری بومی و استعماری است. بهترین غذاهای جنوب شرقی آسیا را می توانید در این جا تست کنید و حتی کوکتل غیرقابل انکار جورج تاون مالزی که لذیذ است را امتحان کنید.

شهر جورج تاون با وجود قدیمی بودن و شلوغی آن باز هم دارای زیبایی های خاص و منحصر به فردی مانند معابد چینی، آسمان خراش ها در غرب، مجتمع های خرید درخشان با معماری های زیبا از دوران بریتانیا راج را دارا است.

کافه های مردن و بارهای سرگرم کننده ، مغازه های معطر از ادویه جات هندی، رشته های فانوس کاغذی در خیابان های این شهر چشم هر گردشگری را قلقلک می دهد و می تواند جذابیت داشته باشد.

عمارت آبی

عمارت آبی

عمارت آبی در جورج تاون که از ۳۸ اتاق و ۲۲۰ پنجره ساخته شده است در دهه ی ۱۸۸۰ ساخته شده و در دهه ۱۹۹۰ نابود شده است ساختمانی بسیار زیبا برای عکاسی است.

این عمارت براساس اصول فنگ شویی ساخته شده و زبیایی های خاصی دارد. در صورتی که به دنبال رزرو تور مالزی از مشهد با قیمت مناسب و خدمات عالی هستید می توانید با ارمغان همراه باشید.

شما حتی می توانید برای رزرو بلیط پرواز خارجی به صورت رایگان به سایت ارمغان مراجعه کنید و از خدمات آنلاین و عالی ما بهره مند شوید.

همکاران ما