نمایندگی رسمی هواپیمایی ایرفرانس

نمایندگی هواپیمایی ایرفرانس

نمایندگی هواپیمایی ایرفرانس در مشهد

شرکت هواپیمایی ایرفرانس یکی از پیشگامان جهانی در سه زمینه اصلی فعالیت خود است: حمل و نقل مسافر، حمل و نقل کالا و تعمیر و نگهداری هواپیما. شرکت ارمغان آفاق ایرانیان نمایندگی رسمی هواپیمایی ایرفرانس در مشهد مقدس است. و شما می توانید جهت رزرو بلیط این شرکت هواپیمایی با ما در ارتباط باشید.

ایرفرانس(Air France) در سال 1933 تأسیس شده و یکی از بزرگترین شرکتهای هواپیمایی در جهان است، با درآمد بالا و مسافرین مخصوص به خود را دارد.

این هواپیمایی در رتبه بندی خطوط هوایی رتبه ۴ را دارد و از لحاظ کیفیت محصولات و خدماتی که کارکنان و سرویس هوایی در فرودگاه اصلی فرانسه خدمات هواپیما را تأیید کرده است. شما می توانید در مورد محصولات هوایی فرانسه (صندلی ها، راحتی، غذا و نوشیدنی ها و غیره)، خدمات کارکنان کابین و استانداردهای خدماتی که ارائه می دهد مطمئن باشید.

در صورتی که به دنبال رزرو بلیط خارجی ایرفرانس از مشهد و یا شهر های دیگر ایران رزرو بلیط خود را به صورت آنلاین و یا آفلاین از طریق همکاران ما رزرو و خرید نمایید و از لحاظ مناسب بودن قیمت آن مطمئن باشید.

کلاس بیزینس ایرفرانس

کلاس بزیینس هواپیمایی ایرفرانس به تازگی یک کابین شخصی برای اطمینان بیشتر و آرامش هرچه بیشتر شما در طول پرواز طراحی کرده است که در پروازهای بین قاره ای خاص وجود دارد.

کابین جدید این هواپیما می تواند به عنوان یک دفتر، رستوران، سالن سرگرمی و اتاق خواب کار می کند. شما تصمیم می گیرید که چگونه از کابین برای پاسخگویی به نیازهای شما استفاده کنید.

در واقع صندلی های کلاس بیزینس به گونه ای ظریف و مرتب است که شما می توانید احساس کنید در تخت خود استراحت می کنید و حتی حریم خصوصی شما نیز در آن ها حفظ می شود.

مزایای فرست کلاس ایرفرانس عبارتند از: یک تخت کاملا راحت، دسترسی مستقیم به راهرو برای هر مسافر، یک منطقه چند منظوره دارای میز، تخت و حریم خصوصی منحصر به فرد است. این تخت به اندازه ی تقریبا ۲ متر است و  از مواد راحت ساخته شده و به راحتی می توانید موقعیت آن را تغییر دهید.

با تور خارجی ارمغان همراه باشید تا برای شما سفر به بهترین نقاط دنیا با بهترین ایرلاین های جهان را فراهم کند.

همکاران ما