تور و تفریحات بدروم

تور و تفریحات بدروم کجاست؟

تور بدروم

شهر بندی بدروم یکی از شهرهای زیبای کشور ترکیه محسوب می شود که بسیاری از گردشگران این شهر را برای گذراندن اوقات فراغت خود انتخاب می کنند، خورشید در اینجا متفاوت تر نسبت به جاهای دیگر می تابد و شما می توانید اوقات خوشی را برای خود رقم بزنید. با ما همراه باشید تا از تور و تفریحات بدروم بیشتر برای شما بگوییم.

تور و تفریحات بدروم

شهر بدروم دارای شب های نسبتا طولانی، نوشیدنی های لذت بخش و آفتاب متفاوت تر نیز است. و پس از آن عشق در بدروم وجود دارد … شما باید آن را تجربه کنید تا واقعا جاذبه بدروم را درک کنید.

بدروم، در کنار شبه جزیره ای زیبا واقع شده است،  خانه ی هرودوت مورخ یونانی به عنوان یک جاذبه ی معروف برای تعطیلات شناخته می شود. این شهر دارای خانه های سفید رنگ گچبری شده و تراشیده شده و نیز سواحل آرام بخش شنی و مکانی ایده آل برای ورزش های آبی محسوب می شود.

بدروم ترکیه

بدروم دارای جادوگری ها و شگفتی های پایدار برای هر فردی است، بدون در نظر گرفتن سن، ملیت یا جنس آن ها است. با وجود جمعیت و توسعه، بدروم جذابیت خود را حفظ می کند. زنان احساس زیبایی می کنند، مردان احساس جذاب تر می کنند. این طلسم بدروم است.

در صورتی که به دنبال رزرو تور خارجی بدروم هستید و یا تور ترکیه از مشهد می توانید به ما اعتماد کنید ما بهترین ها را برای شما فراهم می کنیم و یا حتی می توانید به راحتی با پرواز خارجی لحظه آخری و رزرو هتل خارجی سفر خود را آغاز کنید.

بدروم با زندگی روزمره اش، سواحل زیبا، اماکن تاریخی، هتل های با کیفیت و روستاهای تعطیل، یکی از محبوب ترین شهرهای تعطیلات و بزرگترین ساکنان ترکیه در ساحل دریای اژه می باشد.

نزدیک ترین فرودگاه به بدروم و گومبت فرودگاه بین المللی بدروم میلاس واقع در ۳۶ کیلومتری است. از مرکز بدروم مسافران به راحتی می توانند پروازهای زیادی به باندروم از کشورهای متعدد اروپایی و شهرهای بزرگ دنیا پیدا کنند. در تور بدروم ارمغان ما برای شما پرواز ماهان(دنیزلی) به همراه ترنسفر رفت و برگشت از فرودگاه به هتل و از هتل به فرودگاه را فراهم می کنیم. به علاوه راهنمای فارسی زبان در منطقه که به شما در سفر کمک خواهد کرد.

با ما همراه باشید تا بهترین ها را برای شما به ارمغان آوریم.

همکاران ما