نمایشگاه جیتکس دبی 2018

نمایشگاه جیتکس دبی

اگر حوزه کاری شما در خاورمیانه، آفریقا و آسیا، یکی از معروف ترین نمایشگاه های جهان، نمایشگاه جیتکس دبی ۲۰۱۸ است. اگر شما به دنبال پیشرفت در کسب و کار خود در آینده هستید و می خواهید به موفقیت های بزرگ دست یابید حضور در این نمایشگاه می تواند یکی از مهم ترین رویداد های کار شما باشد. با ما همراه باشید تا بیشتر برای شما بگوییم.

نمایشگاه جیتکس دبی 2018

 

نمایشگاه gitex جایی است که شما برای بدست آوردن بیشترین سود از آن استفاده می کنید. آیا شما در جستجوی معاملات جدید کسب و کار و یا مشارکت بخش عمومی هستید، شما مجبورید آن را در یکی از پلتفرم های شبکه ما شرکت کنید.

با توجه به کنفرانس هایی که در اطراف بخش های برجسته برگزار می شود، و نیز با توجه به نوآوری های شجاعانه و  ارائه جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا در زمینه فناوری اطلاعات، که می تواند یک منبع غنی از الهام، کاربرد و موفقیت برای غرفه داران است.

تور نمایشگاه جیتکس دبی

با کمک آژانس ارمغان آفاق ایرانیان شما می توانید به راحتی تور نمایشگاه جیتکس دبی را با قیمتی مناسب و شرایط عالی رزرو نمایید و یا حتی در صورت نیاز نداشتن به تور خارجی از خدمات خرید بلیط خارجی ما به صورت آنلاین استفاده کنید. این نمایشگاه در سال ۲۰۱۸ شامل بخش های فناوری های جدید در شهرهای هوشمند، انرژی، خرده فروشی، امور مالی، حمل و نقل و تدارکات، ساخت و ساز هوشمند، بازاریابی دیجیتال، بهداشت و درمان و آموزش و پرورش می باشد.

یکی از امکانات قابل توجه این نمایشگاه آن است که شما در صورتی که قصد شرکت در این نمایشگاه را دارید می توانید به صورت رایگان از امکان طراحی استند تبلیغاتی در نمایشگاه استفاده کنید که خود یک مزیت محسوب می شود.

GITEX 2018 احتمالا یک رسانه قوی است که در آن بسیاری از کالاهای فوق العاده مهم به نمایش در می آیند. اکثر این موارد در مورد فناوری، کامپیوتر، فناوری اطلاعات، نرم افزار، بازاریابی دیجیتال، مدیریت فناوری و برنامه های موبایل مورد استفاده قرار می گیرند.

در صورتی که با همراه باشید ما برای شما تور دبی از مشهد برای نمایشگاه جیتکس دبی را رزرو می نماییم با بهترین قیمت و کیفیت بالا.

همکاران ما