تور ارمنستان لحظه آخری

تور ارمنستان لحظه آخری از تهران

ارمنستان یکی از کشور های آسیایی در جهان است که بدلیل داشتن تاریخچه باستانی آن، آثار قرون وسطایی، روستاهای تاریخی عجیب و غریب و مناظر نفس گیر باعث جلب مسافران مختلف از اقصی نقاط آسیا و جهان می شود. با ارمغان همراه باشید تا برای شما تور ارمنستان لحظه آخری را رزرو نماییم.

تور ارمنستان لحظه آخری

در این مطلب قصد داریم لیستی از برخی از جاذبه های مهم توریستی ارمنستان است که به شما کمک می کند، تا یک نگاه اجمالی به داستان های این سرزمین مرموز داشته باشید.

صومعه گغارد ارمنستان

صومعه گغارد ارمنستان

این صومعه صخره ای که از کوه حک شده است و در میان صخره های بلند احاطه شده است، صومعه گغارد ارمنستان یکی از بهترین نمایشگاه های معماری قرون وسطی ارمنی است. این صومعه خانه از چندین مقبره سنگی و کلیسا شناخته شده، که حدودا قبل از قرن چهارم بوده است، ساخته شده است. علاوه بر اهمیت مذهبی، صومعه وعده داده شده از غرقاب رودخانه اطلس حوضه، باعث می شود که یکی از شگفت انگیز ترین جاذبه های گردشگری ارمنستان باشد.

صومعه تاتو

یکی از جذاب ترین نمونه هایی از جاذبه های گردشگری ارمنستان، صومعه Tatev یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین مجموعه های صومعه ای در کشور ارمنستان است. در قرن نوزدهم، صومعه نقش مهمی در تاریخ ارمنستان ایفا کرد، که در آن روزها مرکز اصلی آموزشی و معنوی بود. در امتداد یک گورستان، در برابر کوه های پرجمعیت، می توانید به راحتی نفس بکشید.

در صورتی که با ما همراه باشید می توانیم برای شما تور ارمنستان لحظه آخری از مشهد را با قیمت مناسب رزرو نماییم تا بتوانید با این کشور زیبا با کمترین قیمت سفر کنید.

میدان جمهوری ایروان

میدان قاهره یونان، پایتخت باستانی ارمنستان، یکی از زیباترین نقاط شهر است. همچنین به عنوان میدان “یوروآن” نامگذاری شده است، مربع دارای یک نمای بیرونی با محور بیضی و بخش آن است که دارای استخر و چشمه های موسیقی می باشد. در اطراف میدان، می توانید ساختمان های جذاب ساخته شده در سبک نئوکلاسیک، از جمله مکان های معروف مانند گالری ملی هنر، اداره پست مرکزی، خانه دولتی و وزارت انرژی و منابع طبیعی را پیدا کنید.

شما می توانید از طریفق سیستم رزرو آنلاین بلیط خارجی و رزرو هتل خارجی ارمغان به صورت کاملا هوشمنداته و مقرون به صرفه سفر کنید.

همکاران ما