هواپیمایی ترکیش ایرلاین

برای رزرو بلیط با شماره ۲۳۳۴ ۶۹۸ ۰۹۳۸ در ارتباط باشید.

هواپیمایی ترکیش

هواپیمایی ترکیش در کشور ترکیه در سال ۱۹۹۳ تنها با پنج هواپیما شروع به کار کرد. و ستاره های آن در حال افزایش است. امروز با یک ناوگان مسافری و باربری از ۳۲۶ هواپیما و با همان شور و هیجان به همان اندازه که روز اول پس از آن همه سالها است، خدمت می کند. با ما همراه باشید تا از ویژگی ها و خصوصیات هواپیمایی ترکیش ایرلاین بیشتر برای شما بگوییم.

 

هواپیمایی ترکیش ایرلاین

امکانات ترکیش ایرلاین

رشد قابل ملاحظه ی این هواپیمایی، ترکیه را در میان خطوط هوایی جهان قرار داده است. هواپیمایی ترکیش همواره با تأکید بر رویکرد نوآورانه خود، توانسته است موفقیت های مهمی در جهان داشته است. این هواپیمایی بزرگترین هواپیمایی در تاریخ هواپیمایی کشوری ترکیه است و تصمیم مهمی که شرکت هواپیمایی در سال ۲۰۱۳ گرفت. با توجه به این تصمیم، انتظار می رود که ناوگان حامل از جمله هواپیماهای حمل و نقل هوایی انتظار می رود که به ۵۰۰ هواپیما برسند.

شرکت هواپیمایی ترکیه به طور دائمی برای پیشبرد طرح های بی شماری در زمینه حمل و نقل هوایی جهانی ادامه می دهد. شرکت هواپیمایی ترکیه به طور دائمی برای پیشبرد طرح های بی شماری در زمینه حمل و نقل هوایی جهانی ادامه می دهد. به عنوان مثال، در ماه ژوئن ۲۰۱۴، شرکت هواپیمایی جهانی فصل جدیدی را در هواپیمایی تجاری ترکیه راه اندازی کرد. مرکز تعمیر و نگهداری و تعمیر جدید آن در ماه ژوئن ۲۰۱۴ تاسیس شد.

تاسیسات تعمیر و نگهداری جدید که در فرودگاه بین المللی صبیها ساخته شده است، حمل و نقل هوایی، و به طور گسترده ای در صنعت هواپیما جهانی مشهور شده است. این مرکز به رشد بخش بخش منطقه نیز افزوده است. هدف از این پروژه، فراتر از تشکیل یک محوطه ای است که خدمات تعمیر و نگهداری تعمیرات و تعمیرات اساسی را فراهم می کند، ایجاد یک مجتمع حمل و نقل مناسب است که جذب و فراهم می کند فضا برای شرکت های عامل دیگر در عرصه های هوایی، و شرکت های خاص تولید محصولات برای صنعت.

این پروژه با سرمایه گذاری حدود ۵۵۰ میلیون دلار ساخته شده است. این مرکز تعمیر و نگهداری و تعمیرات در حال حاضر دارای نیروی کار نزدیک به ۷۰۰۰ نفر است و همراه با شرکتهای تابعه، گردش مالی سالیانه ۱٫۵ میلیارد دلار است. این مجتمع حمل و نقل هوایی در خط حمل و نقل هوایی در زمینه تعمیر و نگهداری هواپیما را افزایش می دهد و نقطه عطف مهم در راه تولید یک هواپیمای مسافربری ملی است.

برای اطمینان از بالاترین رضایت مسافران، شرکت هواپیمایی ترکیه خود را از رقبای خود جدا می کند، به طور مداوم در حال توسعه رویکرد نوآورانه خود در این زمینه و به طور دائمی سرمایه گذاری در نیروی کار خود را که مهم ترین عامل حامل “از قدرت به قدرت” است.

تمام اعضای خانواده های هواپیمایی بزرگ ترکیش، که از طریق ایجاد نوآوری های جدید در هر مرحله از سفر، با ارائه شگفتی های دلپذیر و تجسم سفر متفاوتی و خاطره انگیز به عنوان یک اصل، باعث می شوند مسافران احساس خاص و ارزشمند در طول سفر خود داشته باشند. شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین، در حال حاضر به ۳۰۰ مقصد مختلف جهان در ۱۲۰ کشور ملی، بیش از هر شرکت هواپیمایی دیگر در جهان عمل می کند.

نمایندگی ترکیش ایرلاین

رزرو بلیط خارجی

شرکت ارمغان ایرانیان افتخار دارد که نماینده رسمی ترکیش ایرلاین در مشهد است و شما به راحتی می توانید در صورت دست رسی داشتن به اینترنت در کسری از ثانیه رزرو بلیط ترکیش خود را انجام دهید و مطمئن باشید که بهترین خرید را انجام داده اید. و یا می توانید از طریق تماس تلفنی با ما رزرو خود را به سرعت انجام دهید. ناگفته نماند در صورتی که با تلفن ۲۴ ساعته ارمغان برای رزرو بلیط ترکیش تماس بگیرید می توانید از تخفیف ویژه ای برخوردار شوید. با ارمغان رزرو هتل خارجی به راحتی امکان پذیر است.

همکاران ما