تور ارزان آلماتی قزاقستان از تهران

آلماتی قزاقستان

آلماتی (Almaty) بزرگترین شهر قزاقستان با جمعیت ۱،۴۲۱،۸۶۸ نفر است (در ۱ اوت ۲۰۱۰) با حدود ۹ درصد از جمعیت کشور واقع در یک شهر، قطعا یک مکان شلوغ است. این کشور همچنان پایتخت قزاقستان است. این شهر مرکز بازرگانی قزاقستان است و بورس اوراق بهادار و بزرگترین بانک های آن شامل Kazkommertsbank است که بزرگترین بانک قزاقستان است و مسئول بخش بزرگی از اقتصاد کشور است. با ما همراه باشید تا بهترین تور آلماتی قزاقستان از تهران را برای شما رزرو نماییم.

تور آلماتی قزاقستان از تهران

آلماتی پایتخت سابق قزاقستان است و بزرگترین شهر آن در جنوب شرقی کشور در دشتهای وحشی که در آن قرقیزستان، قزاقستان و چین با یکدیگر ملاقات می کند، قرار گرفته است. این شهر دور از آسمان خراش ها است و در آن پارک های زیبای پوشیده از درختان زیبا، موزه ها و قهوه خانه های فراوانی دارد که بازدید از آن ها جذابیت های خاص خود را دارد. در گذشته ایرانیان برای سفر به این شهر نیاز به ویزا داشتند ولی دولت در دسامبر ۲۰۱۸ ویزا را لغو کرده است.

آلماتی به معنای واقعی کلمه “شهر درختان سیب” است و به دلیل آب و هوای نسبتا ملایم آن طیف وسیعی از درختان سیب دارد. گفته می شود که منطقه آلماتی خانه های ژنتیکی برای بسیاری از انواع سیب ها است و این منطقه اغلب توسط محققان و دانشمندان سراسر جهان بازدید می شود تا بیشتر درباره سیستم های پیچیده ژنتیک یاد بگیرند و همچنین برای کشف راه های واقعی تولید سیب خانگی.

قزاقستان نهمین کشور بزرگ این سیاره است و تحت کنترل روسیه تا سال ۱۹۹۳، زمانی که به یک کشور مستقل تبدیل شد. قزاقستان هم اکنون روابط خوب خود را با شرق و غرب توسعه داده است و همچنین فرهنگ خود را به مجموعه های قدیمی و جدید تطبیق داده است.

این شهر مناطق تفریحی زیادی دارد که می توانید از آن ها لذت ببرید و اوقات خوشی را برای خود رقم بزنید. با ما همراه باشید تا از جاذبه های این شهر بیشتر برای شما بگوییم.

پیست اسکی آلماتی مدئو

اسکی روی یخچال های کوچک مدئو(Medeu)  در ارتفاع تقریبی ۱۷۰۰ متر، ادعا می کند که بالاترین اسکیت روی زمین در جهان است. این مکان به  لطف زمستان گرم و سرد زمستانی آلماتی به طور طبیعی منجمد شده است، اما امروزه مصنوعی سرد می شود. ورودی این پیست اسکی در حدود ۴ پوند است و مسافران حتی با اتوبوس هم می توانند به راحتی به این پیست برسند و لحظات خوشی را برای خود رقم بزنند.

شما همچنین می توانید با سیستم بلیط خارجی ارزان ارمغان به تمام دنیا تنها با چند کلیک ساده سفر کنید.

پیست اسکی آلماتی مدئو

بازدید از یک موزه در آلماتی

موزه هنرهای قزاقستان، این موزه به عنوان یک موزه دولتی شناخته شده است.  یکی از بزرگترین مجموعه های هنرهای غربی اروپایی و روسیه را در بر می گیرد و همچنین نمایشگاه های مهمی را در بر می گیرد. هزینه ورودی این موزه حدود ۲ پوند است.

رستوران های آلماتی

رستوران های آلماتی

کارگانت (Kargant) یک کافی شاپ ناهارخوری معروف است که غذاهای تازه قزاق را در تمام طول روز در آنجا فراهم است تا دانش آموزان محلی را به خوبی تغذیه کند. از آنجا که این بسیار ارزان است – تقریبا ۱ پوند برای هر نفر- اینجا یک مکان عالی برای تست کردن غذاهای سنتی قزاق، است. فراوانی غذاهای بین المللی در آلماتی وجود دارد، اما برخی از بهترین ها در Daredjani، یک رستوران هوشمند گرجی در مرکز شهر وجود دارد.

با اعتماد کردن به ارمغان شما می توانید تور آلماتی از تهران را با نازل ترین قیمت و خدمات عالی رزرو نمایید و لحظات خوشی را برای خود رقم بزنید. ما همچنین تور استانبول از مشهد با خدمات مورد نیاز خود و لحظه آخری رزرو نمایید.

همکاران ما