جزییات تور

✔ تور آذربایجان زمستان ✈ تور آذربایجان هوایی- تور باکو

مرکز تاریخی باکو، دارای گذشته‌ای پر تلاطم است که از طریق ذخایر نفتی‌اش رونق یافته است. این شهر قدیمی و دارای کوچه های پیچ و خم دار، مساجد، ساختمان های تاریخی و بقایای غارنوردی، از جمله قصر شیرینشاه و برج خیمه‌ای شکل است که اکنون در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار گرفته است. با ما همراه باشید تا تور باکو آذربایجان را با بهترین قیمت و موقعیت برای شما رزرو نماییم.

مشاوره-آذربایجان

برای اطلاع از شرایط تور هوایی باکو آذربایجان و شرایط پرداخت ویژه با ما تماس بگیرید

دفتر مشهد: ۰۹۱۵۷۲۳۷۸۰۰ — ۳۷۲۳۷۸۰۰ – ۰۵۱

شماره خود را ثبت کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

    موقعیت جغرافیایی آذربایجان

    آذربایجان در شمال غربی کشورمان قرار دارد. بزرگ ترین شهر آذربایجان باکو است که حدود ۲ میلیون نفر جمعیت دارد. این مقدار جمعیت یعنی یک پنجم جمعیت کل آذربایجان. تراکم زیاد جمعیت در شهر ساحلی و پر از ذخایر نفت باعث شده که این شهر به پایتخت آذربایجان تبدیل بشود. بنابراین حتی دیدن عکس‌های زیبای این شهر می فهمیم که حتما جاذبه‌های گردشگری دیدنی برای بازدید خواهد داشت.

    تور آذربایجان هوایی

    تورآذربایجان باکو یا تور هوایی آذربایجان ارزان؟

    تورها همیشه راه‌های راحت تری برای سفر بودند و مردم می توانند از طریق آن‌ها با دغدغه‌های کمتری به سفر بروند. مخصوصا اگر که شما یک کشور را به خوبی نشناسید شاید بهتر باشد با یک تور به آنجا سفر کنید. اینگونه بیشتر مکان‌های تاریخی و کلا جاذبه های گردشگری را می بینید و توضیحات لازم در مورد هر کدام را هم می شنوید.

    “تورهای لحظه آخری باکو” و “تورهای آذربایجان” به شما در کم کردن هزینه‌های سفرتان کمک می کنند. شما می توانید با داشتن یک پرواز چارتری به باکو هزینه کمتری را پرداخت نمایید ولی از همان امکانات هتل و بازدید‌ها استفاده کنید. آژانس ارمغان امکانات لازم برای ثبت نام در تورهای لحظه آخری آذربایجان رو فراهم کرده تا بتوانید از سفرتان با کیفیت خوب و قیمت مناسب نهایت لذت رو ببرید.

    باکو یکی از زیباترین شهرهای بندری جهان، در کنار اروپا و آسیا قرار دارد. نام پایتخت به عنوان “ضربه باد“، “شهر بادها” یا “تپه”، “شهر بر روی تپه” تفسیر شده است. بندر شهر باکو، پایتخت فرهنگی، صنعتی و سیاسی آذربایجان در ساحل غربی خزر محسوب می شود، که ۱۱ ناحیه اداری و ۵ شهر تشکیل شده است.

    این شهر بزرگترین مرکز فرهنگی آذربایجان است. تور باکو جمهوری آذربایجان جایی است که نخستین تئاتر ملی در کشورهای شرق اسلامی را پرده برداشته است و اولین اپرا در آن اجرا شده است. امروزه باکو شناخته شده است که دارای ۳۰ موزه، ۷ تئاتر، ۱۱ موسسات آموزش عالی، فیلارمونیک، تئاتر اپرا، استودیوی فیلم، سینما و کتابخانه‌ها در زیباترین ساختمان‌های شهر است.

    پول رایج آذربایجان، منات آذربایجان است (AZN). و همسایه های آن ترکیه، روسیه، ایران، ارمنستان، گرجستان هستند. شما می توانید رزرو پرواز خارجی آنلاین مستقیم خود را به باکو از طریق وب سایت ارمغان به راحتی انجام دهید.

    هتل تور آ‌ذربایجان هوایی ارمغان

    بدون شک بهترین توری که میتوانید تجربه کنید تور آذربایجان زمینی ارمغان است. امکانات و شرایط بی نظیری که در اختیار شما قرار می گیرد فوق العادست و در کمال تعجب لازم نیست هزینه‌های بالای سایر تور های خارجی را پرداخت کنید. بهترین هتل باکو گارانتی آژانس مسافرتی ارمغان است.

    هتل دیاموند باکو گارانتی ارمغان است و به همین خاطر بسیاری از امکاناتی که دارد، برای مسافرانی که با ما سفر می کنند رایگان است.

    امکانات هتل دیاموند باکو

    همانطور که گفتیم هتل دیاموند یکی از بهترین هتل‌های شهر باکو به حساب می آید و امکانات زیادی را برای اقامت هر چه راحت تر مسافرین خود فراهم کرده است. این امکانات شامل:

    • حمام اختصاصی در هر اتاق
    • صبحانه بوفه رایگان که هم میتوانید آن را در رستوران و هم در اتاق میل کنید.
    • سرو انواع غذا های بین المللی و اروپایی
    • آشنایی تمامی کارکنان پذیرش به زبان روسی، انگلیسی، ترکی و آذربایجانی
    • اینترنت رایگان پر سرعت
    • پارکینگ رایگان
    • سالن بدن سازی رایگان
    • حمام ترکی رایگان
    • شاتل فرودگاه
    • بار نوشیدنی
    • اتاق های خانوادگی
    • اتاق بخار
    • سونا و جکوزی رایگان
    • خدمات زیبایی و آرایشی
    • ماساژ
    • سرویس اتو و خشکشویی

    موقعیت بسیار مناسب هتل یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت این هتل به حساب میاد. به راحتی می توانید به بازارها و رستوران‌های خوب باکو پیاده بروید و یا اگر خواستید تا به نقطه‌ای از شهر بروید، تاکسی ها، مترو و اتوبوس را می توانید سوار شوید و آن‌ها شما را دقیقا به مقصدتان می رسانند.

    ویزا آذربایجان

    به راحتی می توانید ویزا آذربایجان را از ارمغان دریافت کنید و با تور آذربایجان ارزان به این کشور سفر کنید. ارمغان ارزان ترین نرخ ویزا آذربایجان در ایران را دارد و آن هم به خاطر قرارداد های همکاری ویژه این آژانس با صادر کننده ی ویزا آذربایجان است. این ویزا در کمترین زمان ممکن و در چند ساعت به صورت الکترونیکی صادر می شود و تنها کاری که شما لازم است انجام دهید، دادن مدارک لازم به ما است.

    ویزا آذربایجان

    جاذبه های گردشگری آذربایجان

    شهر باکو یعنی پایتخت آذربایجان به دلیل داشتن قدمت زیاد، مکان‌های تاریخی بسیاری برای بازدید دارد. اگر شما هم به بازدید از آثار تاریخی و یا دیدن کوچه‌های قدیمی و جذاب علاقه دارید، باکو یک مقصد مناسب برای سفر است.

    جاذبه های گردشگری باکو

    جاذبه های گردشگری آذربایجان آنقدر زیاد هستند که در این مقاله فقط میتوان از آن ها نام برد. به عنوان مثال جاذبه‌هایی مثل برج دختر، قصر شیروان شاه، پارک مفاخر، میدان فانتین و موزه فرش باکو از پر بازدید ترین مکان‌های باکو هستند. همان طور که میدانید باکو یک شهر در کنار دریای خزر هست. پس می توانید از تفریحات ساحلی و آرامش دریا هم استفاده کنید!

    برج های شعله باکو

    حتما از نماد شهر باکو دیدن کنید. معروف ترین و زیبا ترین جاذبه‌های شهر باکو بدون شک برج های شعله هستند. اسم این برج‌ها که تعداد آن سه برج می باشد به خاطر طراحی منحصر به فردشان می باشد که شبیه به شعله های آتش هستند. در این برج ها معروف ترین برند های دنیا شعبه دارند و مراکز خرید بزرگی در آن ها وجود دارد. همچنین یکی از برج ها هم مسکونی هست و به عنوان هتل از آن ها استفاده می شود.

    برج شعله تور آذربایجان زمینی

    حیدر علیف

    معماری این ساختمان بی نظیر است. حیدر علیف هر ساله میزبان چندین نمایش فرهنگی و هنری مختلف می باشد. پارک های زیبا و بی نطیر اطراف این بنا هم دیگر جاذبه ی این منطقه توریستی به حساب می آید. خوبی حیدر علیف دسترسی راحت آن است که با مترو می توانید به این مکان بروید.

    حیدر علیف آذربایجان

    چشم باکو

    چشم باکو همان چرخ و فلک غول پیکر در شهر باکو است. ارتفاع این سازه ۶۰ متر است و برای این که یک دور کامل بزند باید نیم ساعت بگذرد. حتما در سفر خود با تور آذربایجان زمینی این مکان را از دست ندهید و شهر باکو را زیر پای خود احساس کنید.

    تور آذربایجان از مشهد

    ساحل دریای باکو

    ساحل باکو یکی از بهترین سواحل برای تفریح و سرگرمی در تور باکو جمهوری آذربایجان است. مسافران می توانند پیاده روی وسیعی در کنار این منحنی زیبای خلیج فارس در این فضای زیبای آفتابی طی کنند و از نسیم خنکی که می وزد لذت ببرند. این فضا برای دویدن، دوچرخه سواری، پیاده روی فضای بسیار زیبایی است.  در طول مسیر می توانید از میدان چشمه باکو بازدید نمایید.

    ساحل باکو

    خیابان نزامی یکی از خیابان‌های اصلی در باکو است. مردم محلی دوست دارند که در مغازه‌های با نام تجاری فانتزی و پر زرق و برق خرید کنند، در غذاهای فوری یا رستوران های محلی، بین المللی واقع در خیابان نزامی شام بخورند، در نهایت فقط راه بروند و در طول این مسیر پیاده روی عکس بگیرید، چیزهای زیادی وجود دارد که همه را جذب می کند.

    کاخ شیروان شاه باکو

    کاخ شیروانشاه یکی از قدیمی ترین نمادها تور باکو جمهوری آذربایجان است، در قرن ۱۵، درست زمانی که باکو تبدیل به پایتخت پادشاهی شروانشان شد، این یکی از چند ساختمان قدیمی باقیمانده در باکو است. در سال ۲۰۰۰ در فهرست سایت های میراث جهانی یونسکو ثبت شد. از لحاظ موقعیت مکانی قصر شیروانشاه  در حدود ۵ دقیقه با ایستگاه متروی Icharishahar  فاصله دارد.  که می توانید از نقشه گوگل به راحتی مسیر آن را پیدا کنید.

    کاخ شیروان شاه تور آذربایجان

    کاخ شیروانشاه یکی از قدیمی ترین نمادها تور باکو جمهوری آذربایجان است، در قرن ۱۵، درست زمانی که باکو تبدیل به پایتخت پادشاهی شروانشان شد، این یکی از چند ساختمان قدیمی باقیمانده در باکو است. در سال ۲۰۰۰ در فهرست سایت های میراث جهانی یونسکو ثبت شد. از لحاظ موقعیت مکانی قصر شیروانشاه  در حدود ۵ دقیقه با ایستگاه متروی Icharishahar  فاصله دارد.  که می توانید از نقشه گوگل به راحتی مسیر آن را پیدا کنید.

    شهر قدیم باکو

    در تاریخ آذربایجان قدم بزنید. شهر قدیمی باکو جایی است که علاقه مندان به تاریخ می توانند عاشق آن شوند. این مکان یکی از اصلی ترین جاذبه های تور آذربایجان به حساب می آید. ایچری شهر نام دیگر شهر قدیم باکو است که اغلب با این اسم در این شهر شناخته می شود. شهر قدیمی باکو پر است از حمام ها، مساجد و کاروانسرا های قدیمی که به راحتی شما را به حال و هوای دوران قدیم می برد و می تواند روز خوبی را برای شما بسازد.

    شهر قدیم تور باکو

    کافه گردی در آذربایجان

    یکی از جذاب ترین بخش هایی که شاید کمتر به آن اشاره میشود کافه‌ها و کافی شاپ‌های باکو هست. آذربایجان تعداد نسبتا زیادی کافی شاپ دارد که تقریبا همه آن ها به خوبی می توانند از شما پذیرایی کنند. شاید بهتر باشد که قبل از رفتن به کافی شاپ‌های آذربایجان چیزی نخورید تا بتوانید نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های بیشتری را امتحان کنید!

    کافه های تور آذربایجان

    محله های زیبای باکو

    شهر های آذربایجان محله های زیبای زیادی دارد که می توانید در زمان سفر به آذربایجان از اون ها دیدن کنید. ما در تور آذربایجان سعی کردیم و می کنیم تا بتوانیم شما بازدید کننده های عزیز رو به بیشتر این محله ها ببریم. در ادامه به معرفی چند عدد از این محله های زیبا میپردازیم:

    محله یاسامال (Yasamal)

    این محله جمعیت نسبتا بالایی دارد و جاذبه اصلی اون مسجد Taza pir هست. این مسجد از قرن ۲۰ و با نمای سنگ‌های ماسه‌ای ساخته شده و بازدید از اون میتونه شما رو به وجد بیاره!

    این محله بعد از اینکه جمعیتش در اواسط قرن نوزده ام و اوایل قرن بیست ام افزایش پیدا کرد رونق زیادی گرفت. این بالا رفتن جمعیت باعث شده که در این محله انواع کافه ها و کلوپ ها تاسیس بشوند. اگر دوست دارید تا از نما های معماری اروپایی و مدرن در کنار نما های قدیمی و سنتی لذت ببرید محله یاسامال مکان مناسبی است.

    محله ساباییل (Sabayil)

    محله بزرگ ساباییل در جنوب ایچیری شهر (یا همون شهر قدیمی باکو) قرار دارد. این محله شامل قسمت های تاریخی از سواحل باکو هم میشود که بازدید از آن ها واقعا دیدنی است.

    داستان و نکته ای که محله ساباییل را برای اکثر بازدید کننده ها جذاب می کند خیلی شگفت انگیزه! سال ۱۲۳۳ قلعه ساباییل با فاصله چند صد متری از ساحل جنوب غربی خلیج باکو ساخته شد. بعد از گذشت مدتی زلزله شدیدی اتفاق میفتد و باعث میشود کف دریا نشست کند و در نتیجه قلعه در آب غرق شود. اما نکته جالب اینجاست که در قرن ۱۸ میلادی دوباره قلعه سر از آب بیرون میاورد و قابل رویت میشود.

    علاوه بر این در قرن ۲۱ باستان شناسان تعدادی از تونل ها رو پیدا می کنند که از زیر ایچری شهر میگذرند و در آخر به این قلعه میرسند! انتظار میره که این تونل ها راه های فراری برای افراد داخل قلعه بوده باشن ولی اطلاعات دقیقی از اون در دست نیست.

    از مکان های دیدنی محله ساباییل برج های شعله، خیابان و کوچه شهدا، میدان فواره ها و قسمتی از بلوار باکو هست که در شمال شرقی ساباییل قرار گرفته است.

    محله نسیمی (Nasimi)

    این محله تنها چند بلوک با بلوار باکو فاصله دارد و یکی از محله های پر جمعیت باکو محاسبه میشود. از مکان های دیدنی ای که در این محله قرار گرفتند میشود به ایستگاه مرکزی ۲۸ می و چند مرکز خرید اشاره کرد. علاوه بر این ها پارک Fizuli و سالن کنسرت شهر هم میتوانند برای شما جذاب باشند که توصیه می کنیم دیدن اون ها رو از دست ندید.

    در این محله هر چه به سمت شمال حرکت می کنیم جاذبه های کمتری وجود دارند پس شاید بهتر باشه قبل از بازدید محله نسیمی برنامه ریزی لازم رو داشته باشیم.

    شهر سفید باکو (Baku White City)

    این بخش کوچک از شهر باکو شاید به ظاهر چیزی برای دیدن نداشته باشد اما وقتی با دقت به ساختمان های موجود در این محله نگاه می کنیم متوجه می شویم ساختمان های مدرن و امروزی در کنار سازه های قدیمی که از زمان شوروی سابق باقی ماندند، قرار گرفتند. شاید بتوان گفت شهر سفید باکو بازسازی شده شهر سیاه باکو هست. (که قبلا شوروی آن را ساخته بود.)

    شهر سفید تور آذربایجان

    سال ۱۸۴۷، زمانی که شوروی در باکو حضور داشت و اداره شهر را در دست گرفته بود، اولین استخراج نفت در این شهر انجام شد. بعد از این اتفاق باکو به یک شهر برای استخراج نفت تبدیل شد. مقدار تولید نفت باکو تا حدی پیش رفت که در یک دهه نود درصد نفت جهان تولید این شهر بود!
    اما استخراج نفت باعث شده بود که تمام این محل سیاه و نفتی بشود و در واقع جلوه بسیار بدی را ایجاد کرده بود. بعد ها در قرن ۲۱ ام استخراج نفت در این محله بسیار کم شد و اکثر استخراج نفت باکو در حال حاضر در دریای خزر انجام میشود. این اتفاق باعث شد که رفته رفته چهره کثیف و بد این محل از بین بره و توسعه پیدا کنه و در آخر به شهر سفید معروف بشه.

    شهر سفید در زمان شوروی تنها یک محله مسکونی بود اما الان این منطقه به مکانی لوکس و مدرن تبدیل شده است. مراکز خرید و همچنین چشم باکو (یک چرخ و فلک که در شهر سفید قرار دارد) از جمله جاذبه های گردشگری این منطقه هستند.

    هنر در آذربایجان

    هنر در آذربایجان

    اگر به فرهنگ و هنر علاقه دارین می توانید از مکان های جذاب باکو دیدن کنید. در ادامه به معرفی تعدادی از این مکان ها اشاره می کنیم:

    • موزه هنر ملی آذربایجان (Azerbaijan National Art Museum)
    • موزه هنر های مدرن باکو (Baku Museum of modern art)
    • موزه فرش آذربایجان (Azerbaijan Carpet Museum)
    • کافه مدرسه قدیمی باکو (Old School Cafe)
    • گالری یای باکو (YAY Gallery)

    آب و هوای آذربایجان

    قسمت هایی از آذربایجان و به خصوص باکو آب و هوایی نسبتا سرد دارند. یعنی آب و هوا در فصل هایی مثل زمستان و پاییز سرد و نسبتا سرد هست. از طرف دیگه آب و هوا در تابستان ها نسبتا گرم میشود. پس شاید بهترین زمان ممکن برای سفر به آذربایجان و باکو، اوایل پاییز و بهار باشد.

    با این حال توصیه ما این است که قبل از هر سفری آب و هوای مقصد را چک کنید تا بتوانید با آمادگی بیشتری وسایل خود را ببندید. اگر به آب و هوا در سفر ها توجه بیشتری داشته باشیم می توانیم از بردن وسایل و لباس های اضافه هم جلوگیری کنیم که این کار باعث راحتی بیشتر ما میشود.

     بهترین و معروف ترین هتل های آذربایجان

    از هتل های معروف آذربایجان میتوان به به هتل قفقاز باکو اسپرت، هتل ای تی اف کی باکو و هتل قفقاز باکو سیتی اشاره کرد. مثل هر جای دیگه هتل هایی که در آذربایجان وجود دارند بسته به امکانات و کیفیت، قیمت های متفاوتی هم دارند.

    مراکز خرید آذربایجان

    از جمله معروف ترین مرکز های خرید آذربایجان میتوان به ۲۸ مال باکو اشاره کرد. مرکز خریدی که تمام اقلام مورد نیاز شما را برای فروش دارد و میتوانید از آن استفاده کنید. مرکز خرید متروپارک باکو هم برای خرید برند های مختلف آماده خدمت رسانی به تمام شما مسافرین محترم است.

    اطلاعات تکمیلی تور آذربایجان

    تا اینجا به بخش های مختلف آذربایجان و باکو اشاره کردیم. در پایان مواردی هست که در مورد فرهنگ و آداب و رسوم مردم آذربایجان به آن ها اشاره می کنیم و بهتر است قبل از شرکت در تور آذربایجان آن ها را بدانید:

    زبان مردم آذربایجان

    برای گرفتن ارتباط بهتر و خرید راحت تر خوب است که تا حدودی قبل از مسافرت به کشور های دیگر زبان آن ها و عبارت های اصلی در گفت و گو ها را یاد بگیریم. قبل از سفر به این کشور بهتر است تا با زبان ترکی و روسی آشنایی داشته باشیم. اینگونه بهتر میتوانیم با مردم ارتباط برقرار کنیم.

    همان طور که در بخش توضیحات شهر سفید گفتیم آذربایجان قبلا زیر مجموعه شوروی بوده و به همین دلیل مردم تا حدودی در گفت و گو ها از زبان روسی به عنوان زبان دوم کشور استفاده می کنند. با این حال بعضی از افراد زبان روسی را به عنوان زبان فرهنگی آذربایجان می شناسند.

    با این حال جوان هایی که مشغول به کار هستند اکثرا به انگلیسی تسلط دارند و اگر شما نیز به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید، احتمالا مشکلی برای ارتباط گرفتن نخواهید داشت.

    آتش در آذربایجان

    یکی دیگه از نکاتی که بهتر است بدانید آشنایی با فرهنگ های اصلی این کشور است. آتش یکی از سمبل های اصلی آذربایجان هست. آثار این احترام خاص به آتش رو میتوان از برج های شعله ور باکو تا آتشکده زرتشتی، آب های سوزان یانار بولاگ  (Yanar Bulag)و کوه سوزان یانارداگ (Yanardag) دید.

    شاید خوب باشه بدانید که دلیل سوزان بودن کوه یانارداگ از نظر علمی گاز های زیر زمینی هستند که به سطح کوه میرسند و آتش می گیرند.

    مذهب

    مذاهبی که در آذربایجان زندگی می کنند بسیار زیاد هستند اما به طور کلی مذاهبی که در آذربایجان بیشتر دیده میشوند زرتشت، مسیحیت، اسلام و یهودیت هستند. البته تقریبا همه یهودی های آذربایجان جزو یهودیان قفقازی هستند.

    نوشیدن چای

    در آذربایجان هم مثل ایران نوشیدن چای رواج دارد. البته با این تفاوت که برای مردم آذربایجان نوشیدن چای یک مورد مقدس محسوب میشود. اگر در تور آذربایجان خواستید چای بنوشید باید اصولا قند را درون چای بزنید و بعد با چای آن را میل کنین!
    علت به وجود اومدن این عادت هم این است که در زمان های قدیم برای جلوگیری از سمی بودن چای، قند رو به اون میزدن و با این کار سم چای از بین میرفته! توصیه ما این هست که حتما در کنار لذت بردن از جاذبه های گردشگری آذربایجان، طعم چای آن جا را هم امتحان کنید.

    آژانس مسافرتی ارمغان برای اینکه تمام شما عزیزان بتوانید از تور آذربایجان با قیمت پایین و کیفیت بالا استفاده کنید تور زمینی آذربایجان را در نظر گرفته است.

    نمایندگی هواپیمایی آذربایجان آزال در مشهد

    خطوط هواپیمایی آذربایجان یا آزال (Azal) حامل پرچم و بزرگترین شرکت هواپیمایی آذربایجان است. فرودگاه آن در باکو مستقر است و مرکز اصلی آن فرودگاه بین المللی حیدر علی اف است. شرکت ارمغان آفاق ایرانیان نمایندگی رسمی هواپیمایی آذربایجان آزال در مشهد را دارد و شما می توانید به راحتی خرید خود را از طریق ما ثبت کنید.

    تور آذربایجان هوایی

    هواپیمایی آذربایجان آزال

    هواپیمایی آزال (آذربایجان) به ۵۳ مقصد در نقاط مختلف دنیا از جمله ایالات متحده آمریکا، اروپا، آسیا، کشورهای مشترک المنافع (یا کشورهای مشترک المنافع روسیه) پرواز می کند. این ناوگان شامل ۲۶ هواپیما شامل عمدتا ایرباس A319-100، ایرباس A320-200، ایرباس A340-500، بوئینگ ۷۵۷-۲۰۰، بوئینگ ۷۶۷-۳۰۰ER، Embraer 190 و Embraer 170 است.

    شما به راحتی می توانید از طریق سیستم رزرو بلیط خارجی آنلاین ارمغان رزرو بلیط هواپیما ایرلاین آزال را خرید نمایید. از رزرو آنلاین بلیط خارجی خود مطمئن باشید زیرا با توجه به نوسانات اخیر نرخ بلیط هواپیما خارجی پیدا کردن بلیط خارجی قیمت مناسب کار آسانی نیست. از این رو شرکت ارمغان تمام تلاش خود را می کند ارزنترین تور خارجی ممکن را به مسافران خود ارائه دهد.

    کلاس های پروازی خطوط هواپیمایی آذربایجان

    خطوط هوایی جمهوری آذربایجان به شرح زیر است: کلاس اقتصادی(اکونومی)، کلاس کسب و کار(بیزینس)، باشگاه راحتی و باشگاه VIP. با توجه به بودجه‌ای که برای هزینه سفر خود در نظر گرفته اید، می توانید کلاس‌های پروازی مختلف را انتخاب و رزرو نمایید.

    کلاس اکونومی آزال

    در کابین اقتصادی و یا همان اکونومی هواپیمایی آزال، کابین‌های جدید با صندلی ها که به صورت ارگونومیک و قابل تنظیم طراحی شده اند که باعث می شود فضای راحتی برای شما وجود دارد تا بتوانید راحتتر از طریق تور باکو جمهوری آذربایجان به این مکان سفر داشته باشید.

    همچنین تمام صندلی‌های آن دارای نمایشگر شخصی با صفحه‌ی لمسی ۱۰٫۶ اینچ  برای لذت بردن از فیلم‌ها، آهنگ‌های صوتی، برنامه‌های تلویزیونی، بازی‌ها و پادکست‌ها طراحی شده اند.

    مسافران می توانند تا میزان ۲۳ کیلوگرم بار به همراه خود داشته باشند به علاوه آنکه ۱۰ کیلوگرم بار با خود به داخل هواپیما به صورت یک ساک دستی بیاورند. و در صورتی که بار بیشتر از ۲۳ کیلوگرم داشته باشند باید ۵۰ یورو هزینه اضافی پرداخت کنند.

    غذاهای خوشمزه و نوشیدنی‌های رایگان با توجه به زمان و منطقه پروازی شما ارائه می شود. یا حتی مسافران می توانند در حدود ۲۰ ساعت قبل از پرواز در صورتی که به دنبال غذای خاصی هستید سفارش دهید. با ارمغان همراه باشید تا بهترین تور خارجی را به شما ارائه دهیم.

    در صورتی که با ارمغان در ارتباط باشید ما برای شما بهترین نرخ تور باکو آذربایجان از مشهد را برای با خدمات منحصر به فرد ارائه می دهیم. همچنین ارمغان آفاق ایرانیان تور هند از مشهد را برای شما با بهترین خدمات رزرو می نماید.

    همکاران ما