تخفیف هواپیمایی قطر ایرویز

هواپیمایی قطر ایرویز

شرکت هواپیمایی بین المللی قطر ایرویز یکی از سریع ترین و برترین شرکت های دنیا است. این ناوگان هواپیمایی نسل جدید دارای سطح سرویس دهی بی نظیر از منزل شما تا مرکز شرکت هواپیمایی قطر، فرودگاه های پنج ستاره، فرودگاه بین المللی حمد در دوحه و ایالت قطر. با ما همراه باشید تا به شما بگوییم چگونه از تخفیف هواپیمایی قطر ایرویز برخوردار شوید.

هواپیمایی قطر ایرویز

امروزه مردم نسبت به زمان های گذشته بیشتر از همیشه سفر می کنند. با گستردگی پوشش شبکه امروز، تقریبا مقصدی وجود ندارد که قابل دسترسی نباشد. از این رو تعهد به دادن خدمات مناسب یکی از اهداف و دستاورد های مهم این شرکت هواپیمایی خارجی است. تخفیف هواپیمایی قطر ایرویز تجربه پرواز افراد مشهور و مهم در هیئت مدیره یک شرکت می توانند از مهم ترین ها باشد.

تجربه پرواز با هواپیمایی قطر

شرکت هواپیمایی قطر از زمان تاسیس آن در سال ۱۹۹۷ میلادی، تاکنون موفق به کسب جایزه های متعددی شده است، یکی از این جوایز آن است که به عنوان یکی از شرکت های هواپیمایی نخبه در سراسر جهان بر اساس رتبه بندی Skytrax رتبه ۵ جهان محسوب می شود.

براساس رتبه بندی های سازمان Skytrax، هواپیمایی قطر توانسته است در سال های ۲۰۱۱، ۲۰۱۲، ۲۰۱۵ و اخیرا در سال ۲۰۱۷، اعتماد عمومی مسافرتی را به دست آورد. ما اهداف خود را با تمرکز بر جزئیات در نظر گرفته ایم، به گونه ای که کسب و کار خود را گسترش و بهبود ببخشیم. هدف این شرکت آن است که شما این شرکت را به عنوان بهترین شرکت برای سفر خود انتخاب کنید و این موضوع انگیزه ای است برای تلاش بیشتر و بهتر قطر ایرلاینز.

رئیس هیئت مدیره گروه هواپیمایی قطر، معاون او آقای اکبر آل بیکر، یکی از قابل توجه ترین ارقام در صنعت حمل و نقل هوایی جهانی نیز محسوب می شوند. بر اساس نظر سنجی Skytrax، هواپیمایی قطر به یکی از سریع ترین هواپیماهای در حال رشد و تحسین شده در جهان به نام Airline of the Year در سال ۲۰۱۷، ۲۰۱۵، ۲۰۱۲ و ۲۰۱۱ محسوب شده است.

اکبر آل بیکر،رشدی از قطر ایرلاینز را به عهده داشت، که تا قبل از انتصاب خود تنها چهار هواپیما را در ظرفیت منطقه ای کار گذاشت. قطر ایرلاینز در حال حاضر بیش از ۲۰۰ هواپیما را به بیش از ۱۵۰ مقصد در سراسر شش قاره پرواز می کند.

در صورتی که با ارمغان آفاق ایرانیان همراه باشید ما به شما بهترین خدمات و هواپیمایی قطر ایرویز
را اطلاع می دهیم تا از بهترین خدمات برخوردار شوید و تور خارجی با قیمت مناسب را به راحتی رزرو نمایید.

همکاران ما