بهترین هتل های ترکیه

هتل های استانبول

استانبول یکی از شهر های ترکیه است که هر روز و در طول سال پذیرای تعداد زیادی مسافران ایرانی است که این کشور را به عنوان مقصد خویش انتخاب می کنند. بهترین هتل های ترکیه، هتل های با درجه ۳ ستاره به بالا و نیز منطقه مکانی های خوب این کشور است با ما همراه باشید تا از ویژگی های هتل ها این کشور بیشتر برای شما بگوییم.

بهترین هتل های ترکیه

در صورتی که به دنبال آن هستید  بهترین هتل های ترکیه که سفری آسان و بی دغدغه ای را در استانبول شهر هزار مسجد تجربه کنید، باید اطلاعات دقیقی در رابطه مسیرهای ارتباطی، حمل و نقل عمومی و خصوصی، رستوران ها، مراکز خرید، جاذبه های گردشگری و توریستی این شهر بیشتر بدانید تا بتوانید سفری خوب و لذت بخشی را تجربه کنید. یکی از مهم ترین این اطلاعات در رابطه با انتخاب هتل مناسب و با موقعیت مکانی مناسب است.

برای استفاده از حمل و نقل عمومی در این شهر نیاز است که ابتدا مشخص کنید در چه زمانی به این شهر وارد می شوید؟ در صورتی که قبل از نیمه شب سفر کنید، بسیار آسان است که برای رفتن به میدان تاکسیم می توانید از تاکسی و یا جهت صرفه جویی در هزینه ها از تراموا استفاده کنید و در ایستگاه کاباتاش(  Kabatash ) پیاده شوید و در آنجا از طریق مترو به راحتی به میدان تاکسیم برسید.

اگر بعد از نیمه شب سفر می کنید (این زمانی است که تراموا / مترو توقف می کنند) باید یک تاکسی بگیرید، به  منطقه ای که می خواهید بروید تاکسیم و یا سلطان احمد. نکته ی قابل توجه آن است که حتما میزان هزینه را قبل از سوار شدن به تاکسی با راننده قید کنید.

منطقه سلطان احمد استانبول، منطقه ای بسیار توریستی و ساکت و نیز زرق و برق دار است، هتل های این منطقه معمولا ارزان تر از هتل های منطقه تاکسیم Taksim هستند.

منطقه Taksim مدرن ترین منطقه شهر است، ترکیبی خوب از گردشگران و مردم محلی، دارای رستوران های خوب، باشگاه ها، بارهای خوب است، که معمولا تمامی آن ها تا صبح باز هستند و این بهترین ایده است برای یک شهر متنوع و توریستی.

در صورتی که در تکسیم اقامت داشته باشید، بعد از ظهر خود می توانید با کمی پیاده روی در خیابان های اصل شهر مانند خیابان استقلال دیدن کنید و لذت ببرید. و نیز در صورت اقامت در منطقه سلطان احمد، با پیاده روی در این مسیر می توانید از مناطق تاریخی دیدن کنید. بنابراین مهم نیست که کدام منطقه را انتخاب کنید تا در آنجا بمانید، من مطمئن هستم که در استانبول زمان افسانه ای خواهید داشت.

در صورتی که با ارمغان همراه باشید ما بهترین هتل های ترکیه را با پایین ترین نرخ ممکن برای شما و همراهان تان رزرو می نماییم و تور استانبول از مشهد و نیز تور ترکیه را برای شما با بهترین امکانات برای شما رزرو نماییم.

همکاران ما