جزیره بیوک آدا استانبول

جزیره بزرگ بیوک آدا

در یک روز آفتابی در استانبول، شاید یکی از بهترین چیزهایی باشد که باید انجام شود این است که به جزیره بیوک آدا بروید. Büyükada (جزیره بزرگ جزایر پرنس) یک گزینه شگفت انگیز است!

این جزیره به گونه ای است که شما در اینجا می توانید تمام خستگی خود را فراموش کنید و در اسکله ی تاریخی آن که قدمت تاریخی زیادی دارد احساس رهایی کامل داشته باشید و به دلیل به دلیل هوای تازه احساس سم زدایی داشته باشید.

جزیره بزرگ بیوک آدا

این جزیره به مروارید استانبول معروف است شما می توانید در روزهای آفتابی، لحظات لذت بخش و شادی را در اینجا با همراهان خود تجربه کنید.

شما می توانید با اتوبوس دریایی یا کشتی از کادیل کوی به جزایر پرنسس برسید، البته با اتوبوس های دریایی سفر کنید و در هزینه خود صرفه جویی کنید ولی توصیه ما به شما سفر با کشتی است. برای خرید تور لحظه آخری می توانید با ما همراه باشید.

جزیره بزرگ بیوک آدا

تور بیوک آدا

به محض خروج از ساختمان های تاریخی در بندر بویوکا، رستوران ها، کافه ها و فروشندگان بستنی با طعم های خوشمزه، شما را متعجب می کنند. حال و هوای این جزیره، حال و هوای همه ی توریست ها را خوب می کند. شما افرادی را می بینید که خیلی مشتاقانه با از دوچرخه سواری در هوای آزاد لذت می برند. شما هم می توانید بعد از خوردن صبحانه دوچرخه برای خود و همراهان خود کرایه کنید.

جزیره بزرگ بیوک آدا

شما می توانید تور خود را در این شهر از کلیسای  Hagia Yorgi شروع کنید. در طول مسیر شما نمی توانید چشم خود را از خانه های تاریخی و جاده های . گل های رنگارنگ باغ ها بگیرید. یکی دیگر از جاذبه ها در بین مسیر بستنی های دست ساز به شکل گل رز است، که شما فقط آن ها را می توانید در بیوک آدا بخورید.

کلیسای هاگی یورگی

کلیسای هاگی یورگی در مسیر صعودی قرار گرفته است به همین دلیل برای رفتن به سمت آن باید منتظر الاغ ها بمانید. شما ممکن است در ابتدا بترسید ولی این الاغ ها مسیر کلیسا را به خوبی یاد دارند و شما را از بهترین مسیر به کلیسا می رسانند.

این جزیره دیدنی و زیبا دارای جاذبه های دیگری نظیر استراحت زیر درخت های کاج، تفریح در اسکله و بسیاری امکانات دیگر که بازدید ازآن ها برای مسافران جذاب، لذت بخش و آرامش بخش خواهد بود.

در صورتی که به دنبال تور استانبول از مشهد و دیدن زیبایی های بیوک آدا هستید می توانید نیازهای گردشگری خود را با ارمغان در میان بگذارید ما بهترین آن ها را برای شما با کیفیت و قیمت مناسب فراهم می کنیم تا بتوانید از سفر خود بیشترین بهره را ببرید.

 

همکاران ما