معرفی پرواز فرست کلاس هواپیمایی سنگاپور

معرفی پرواز فرست کلاس شرکت هواپیمایی سنگاپور

شما در پرواز فرست کلاس هواپیمایی سنگاپور در هر لحظه که تمایل داشته باشید می توانید تماس بگیرید و هر چیزی که بخواهید به شما خدمات داده می شود تا از لوکس ترین امکانات استفاده کنید.

شما می توانید برای رزرو تور سنگاپور از مشهد با ما در ارتباط باشید.

فضای خصوصی

یک صندلی عقب برای راحتی بیشتر مسافر که با صندلی های پشتی فاصله دارد برای شما در نظر گرفته می شود در حالی که یک پارتیشن منحنی برای خصوصی تر شدن فضای شما فراهم شده است.

پرواز فرست کلاس هواپیمایی سنگاپور

صندلی فوق گسترده

این صندلی بسیار بزرگ با دسته چسبیده به آن که از جنس چرم لوکس است. بنابراین شما در هر موقعیتی می توانید به راحتی بنشینید بدون هیچ دغدغه ای.

میزان روشنایی

مسافر می تواند برای مطالعه، کارکردن و یا هر کار دیگه ای می توانید حالت روشنایی را تغییر دهید و نیز همچنین می توانید میزان خنک بودن محیط خود را تنظیم کنید. نور شب را برای خود در هر لحظه می توانید تغییر دهید.

سفارش غذا از روی منو

پرواز فرست کلاس هواپیمایی سنگاپور

شما برای رزرو غذاهای اصلی ما تا ۲۴ ساعت قبل از قطعی کردن رزرو خود سفارش دهید. و یا می توانید غذاهای آماده رستوران با خدمات کامل و ناهار خوری سفارش دهید.

سوئیت ها

پرواز فرست کلاس هواپیمایی سنگاپور

شما می توانید در صورت تمایل در پرواز فرست کلاس هواپیمایی سنگاپور سوئیت های این پرواز رو انتخاب کنید به گونه ای است که درب و پنجره آن کشویی است و شما احساس امنیت و حفظ حریم خصوصی دارید. برای شما یک تختخواب جداگانه با یک روپوش عروسکی و ملافه فوق العاده و درجه یک و نیز یک صندلی جداگانه کاملا چرم در نظر گرفته شده است تا در طول سفرتان آرام باشید.

رزرو پرواز برای کسب و کار شما

کسب و کارهای بزرگ برای راحتی خود و کارکنان خود و نیز صرفه جویی در هزینه و لوکس بودن سفر خود می توانند با این پرواز سفر خود را آغاز کنند و سفر تجاری لوکسی را تجربه کنند.

با رزرو پرواز خارجی و رزرو هتل خارجی ارمغان در هر کجای ایران و یا جهان می توانید سفر خود را آغاز کنید.

همکاران ما