غذاهای محلی سنگاپور

سنگاپور یکی از زیباترین و جذاب ترین کشور های آسیایی است که سفر به آن برای هر گردشگر علاقه مند به سفر خالی از لطف نخواهد بود. یکی از جذابیت های آن غذاهای محلی سنگاپور متفاوت و متنوع آن است که چشیدن آن ها قطعا برای شما تجربه ی جدیدخواهد بود. با ما همراه باشید تا راهنمای خوبی برای شما باشیم.

غذاهای محلی سنگاپور

در مراسم اعطای جایزه پنجاه تا از بهترین رستوران های آسیا، تعدادی از سرآشپزهای معروف سنگاپور، در ماه فوریه موفق به کسب جایزه شدند. که تعدادی از آن ها سر آشپزهای رستوران Candlenut بودند. این رستوران با رنگ سفید سفالی درخشان زیبایی متفاوتی دارد که سبک پخت و پز آن Nyonya نام دارد، که ترکیبی از مواد تشکیل دهنده چینی با ادویه جات و تکنیک های مالزی و اندونزی است.

سس اواماما

“لی” سرآشپز Peranakan می گوید این آشپزخانه مانند میراث من است. سس اواماما تقریبا در تمامی غذاهای اینجا یافت می شود که این سس از آجیل درخت Pangium edule در روستاهای مانگرو رشد می کند تهیه می شود. که تهیه آن تقریبا زمان بر و سخت است.

خرچنگ گلی

یک خرچنگ قرمز رنگ سرخ شده است که با فلفل قرمز طبخ شده است. و امتحان کردن آن برای ۱ بار جذاب خواهد بود.

لاکسا

غذاهای محلی سنگاپور

لاکسا به رشته های برنج است که در سوپ نارگیل با ادویه کاری و مواد غذایی دیگری نظیر کیک ماهی، تخم‌مرغ و گوشت مرغ طبخ می شود که می توان گفت نوعی غذای چینی مالایی است.لاکسا یکی از غذاهای محلی محبوب سنگاپور است.

پوره قورباغه

غذاهای محلی سنگاپور

شاید شنیدن نام پوره قورباغه (Frog Porridge) برای ما خیلی جالب نباشد ولی تست کردن این غذا که نام آن شاید خیلی خوشایند نباشد ولی طعم آن لذیذ است. این غذا از قورباغه‌های پخته شده و ترکیب آن با سس لوبیا، تکه‌های پیاز، فلفل سیاه، زنجبیل و آب انگور طبخ می شود. تست کردن این غذا برای افرادی که به گوشت قرمز علاقه دارند جالب خواهد بود.

در صورتی که به دنبال تور سنگاپور از مشهد با شهرهای دیگر ایران مانند تهران، شیراز، تبریز و … هستید، شرکت ارمغان آفاق ایرانیان بهترین امکانات را با برترین کیفیت و قیمت مناسب ارائه میدهد.

 

 

همکاران ما